Deathie Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i Die Weisse Massai? Enten i butikk eller over internett. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Noen som vet hvor man kan få tak i Die Weisse Massai? Enten i butikk eller over internett. 7848667[/snapback] http://www.amazon.de/weiße-Massai-Einzel-D...s/dp/B000EBGCCU Edit: 2-disc Endret 1. februar 2007 av Fez Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Takker Fez, just what i needed. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Kom til å tenke på noe.. Synes de burde skamme seg.. Klippe bort håret til "Nora Zehetner" fra Heroes.. Hun er så utrolig mye søtere med langt hår.. Endret 1. februar 2007 av Fez Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva gjør man ikke for skuespiller rollen Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvordan er Versus? Ser det kommer en ultimate 3 disc utgave snart og traileren så bra ut. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvordan er Versus? Ser det kommer en ultimate 3 disc utgave snart og traileren så bra ut. 7851309[/snapback] Det er en salig blanding av zombier, slapstick, vold, kampsport, syke karakterer, tidenes kuleste hovedrolle og ei forbanna stor rifle. Anbefales på det beste. Har special edition eller hva det nå er, men skal jammen skaffe meg den 3-disceren. Den er litt lang, det er den eneste tingen jeg har imot den. Midten kunne de godt ha kuttet ned litt, men ellers er det en fantastisk film. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvordan er Versus? Ser det kommer en ultimate 3 disc utgave snart og traileren så bra ut. 7851309[/snapback] Ahh, herlig! Visste det var meant to be at jeg ikke kjøpte Tartan-utgaven for 60 kroner for over 1 år siden da jeg hadde sjansen. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nok en totalt unødvendig remake, Cannibal Holocaust. Hvorfor i allverden vil man remake en slik film? Det er jo ikke sjans i helvete at den kan bli like kontroversiell som originalen, viss de da ikke har enda flere dyredrap. Idètørken hos disse folka må jo være tørrere enn Sahara ørkenen. Det kan vel virkelig ikke være så vanskelig å komme på noe originalt å lage. Neste er vel en remake av Cannibal Ferox. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Må bare legge til at Versus er en fantastisk film. Og sannheten er at jeg neppe hadde sett den hadde det ikke vært for all forum-snikingen jeg foretar meg her!...dette gjelder generelt all asiatisk film! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Versus er en av de beste filmene som noensinne har blitt laget. Må nok kjøpe denne versjonen og ja. Har lest noe om at de kommer til å ha lengre hår i de nye scenene. For de som liker Versus så anbefales dessuten Death Trance og Battlefield Baseball. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Skal absolutt sjekkes ut LarsP Lenke til kommentar
EDB Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 I dag fikk jeg Edison i posten. Dette var fra den spørrundersøkelsen som var for en tid tilbake siden, den om hvor mye du drakk, hvor ofte osv. Hadde aldri trodd jeg skulle få noen dvd for det. Noen andre som har fått? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jada https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=624560&st=0 Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 I dag fikk jeg Edison i posten. Dette var fra den spørrundersøkelsen som var for en tid tilbake siden, den om hvor mye du drakk, hvor ofte osv. Hadde aldri trodd jeg skulle få noen dvd for det. Noen andre som har fått? 7856276[/snapback] Jeg har også fått, så nå har jeg to utgaver av Crash. Håper bare at jeg kan bytte min norske utgaven av filmen til noe annet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Idag har jeg fått lånt meg "Døden på larveføtter/Wheels of terror".. Har noen sett den? Er den bra? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Idag har jeg fått lånt meg "Døden på larveføtter/Wheels of terror".. Har noen sett den? Er den bra? 7856664[/snapback] Haha den er skammelig dårlig Skal på dokumentaren Jenter om en time. Pefekt vorspielfilm, selv om det ikke blir no drekking i kinosalen http://www.filmweb.no/trailere/article116803.ece <- se og dø av latter Endret 2. februar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Idag har jeg fått lånt meg "Døden på larveføtter/Wheels of terror".. Har noen sett den? Er den bra? 7856664[/snapback] Haha den er skammelig dårlig 7857032[/snapback] Såpass ja Haha, men tror jeg skal se den likevel. Lenge siden jeg har sett en krigsfilm. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jøss,etter å ha sett traileren til Postal mm. er eg ovebevist om at vi har tidenes film i vente. 7848067[/snapback] Da tror ikke jeg at vi har sett samme trailer Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Skal på dokumentaren Jenter om en time. Pefekt vorspielfilm, selv om det ikke blir no drekking i kinosalen http://www.filmweb.no/trailere/article116803.ece <- se og dø av latter 7857032[/snapback] Haha. 1 time og tjue minutter dramaqueen. Har fått veldig lyst på til å lage dokumentaren "Gutter". Den skal bare handle om ett par gutter som går rundt og ikke gjør en dritt. Og hvis det skal sees noen "Døden på..."-film bør det pokker meg være Oslo S! Endret 2. februar 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå