Bob_3 The Builder Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det eneste jeg fikk ut av traileren var den smått fantastiske låta til M.I.A. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) En til: Endret 16. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Var det bare jeg som fikk litt Requiem for a dream-assosiasjoner på starten? Uansett, den traileren så mye bedre ut. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ok, tenkte jeg kunne spøre her: Jeg har lyst til å se flere Studio Ghibli filmer, jeg har alt Grave of the Fireflies, Whisper of the Heart, My Neighbour Totoro, Spirited Away, Princess Mononoke og Howl's Moving castle. Hva er verdt å skaffe seg etter disse? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Montag, den filmen så spennende ut! Kommer den til Norge? Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Gonzolaz: Castle in the Sky, Porco Rosco og Nausicaä of the Valley of the Wind. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Montag, den filmen så spennende ut! Kommer den til Norge? Den har premieredato 23. januar i Norge. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Virker som jeg er ganske alene om å faktisk like Death Proof. Fantastisk soundtrack,forholdsvis god dialog og en knalltøff Kurt Russell. Har sett filmen to ganger, og har vel gitt den en svak 8/10. Du er ikke helt alene. Jeg liker Death Proof, men det er nok en av Tarantino's svakere filmer. Uansett er den er ikke så dårlig som enkelte individer her inne prøver å fremstille den som, og er en 7/10 i min lille verden. Transporter 3Noen som gleder seg til Jason Statham nok engang skal hoppe inn i rollen som The Transporter i den tredje utgaven i denne filmseien? Personlig synes jeg nummer en i serien var relativt bra, toeren ikke fullt så bra. Hva synes folket? Jeg gleder meg... alltid morsomt med "slå-av-hjernen-og-nyt" filmer Liker Statham, men jeg er kanskje litt mer skeptisk til 2'ern av Crank... Crank 2: High Voltage Lenke til kommentar
whaley Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Statham var kul han, helt til jeg så "In the name of the king" Har ikke helt kommet meg ennå.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Statham var kul han. Ca fra da han spilte i Lock, Stock and Two Smoking Barrels til da han spilte i Snatch. Endret 16. november 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Både Tropic Thunder og Wall-E er sett i kveld. Førstnevnte var utrolig morsom, jeg satt faktisk her og lo for meg selv når jeg så den. Den vil nok sees mange ganger fremover. En film jeg vil anbefale alle som liker å le. Wall-E tror jeg er den søteste filmen som noen gang er laget. Jeg har aldri sett så mye sjarm uten dialog før, jeg forelsket meg helt i filmen. En konstruktiv kveld. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Slumdog Millionaire trailer Ah, enhver film med Sigur Rós-musikk i traileren skal sees! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Sylvester Stallone skriver og regisserer en film der han, Jason Statham og Jet Li skal spille leiesoldater. The Expendables: http://www.imdb.com/title/tt1320253/ Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ehehe, den filmen er dømt til å være braindead action fra slutt til annen. Spørsmålet er om det blir god eller dårlig action. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Interessant trio er det ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er filmen Frantic noe tess? Harrison Ford,og av Roman Polanski, sitter og undrer om jeg skal se på den,eller fyre opp en dvd. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Lenge siden jeg har sett den og har kun sett den en gang, men mener å huske at jeg syntes den var fryktelig kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 hjelper pent lite å komme med det nå da,siden den er ferdig. Og ja,den var boring. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Regnet vel egentlig med det, men sitter på jobben og har gått tom ting å gjøre. Så nå må jeg sitte fram til 06.00 å slå igjen tiden Endret 17. november 2008 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tetris er en god ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå