CypheroN Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg forbinder ikke helt han med pompøst og storslått da. Mer stil og kulhet der. Han nevnte også 'episk', det er Ennio. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) For alle dere som er keen på å krysse av en til film på twofifty, går Harvey (1950) på NRK2 kl. 15:20 i dag. Tusen takk, skal sees. NRK2 er flinke til å vise gamle klassikere. De siste to månedene har de nærmest hver søndag kjørt en go'film edit: Neste uke ser jeg at de viser On the Waterfront. Skal bli godt med et gjensyn! Endret 16. november 2008 av Thantophobia Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Og uka etter der sender de The General, skal sannelig få sett den og. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 The General igjen? Den har de vel visst ganske mange ganger nå. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Vel, de som ikke har fått den med seg ennå har sannelig godt av en ny sjanse. Fantastisk film, til tross for at den begynner å dra på åra. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Joda. En av de bedre filmene fra den tiden. Ikke tung som en del eldre klassikere kan være heller. Og så vidt jeg husker er musikken i NRK's versjon ganske god også. Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fikk med meg programmet il OIFF etter jeg så Quantum of Solace i går. Mye spennende der, men vet ikke helt hva jeg skal se. Hvilke forestillinger skal dere andre se? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg forbinder ikke helt han med pompøst og storslått da. Mer stil og kulhet der. Star Wars? Blir ikke mer pompøst nesten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Får jo mareritt bare av fargene på gulvteppet der. The glorious 70's..når brunt OG orange var perfekt match. Endret 16. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Brunt, oransje og en anelse gult med hvite prikker var også essensielt i alle hjem Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Transporter 3 Noen som gleder seg til Jason Statham nok engang skal hoppe inn i rollen som The Transporter i den tredje utgaven i denne filmseien? Personlig synes jeg nummer en i serien var relativt bra, toeren ikke fullt så bra. Hva synes folket? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Eneren var grei underholdning. Toeren ble litt vel over the top, og egentlig bare dum. Har ikke de store forventingene til treeren, men kommer sikkert til å gi den en sjanse. Endret 16. november 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hohoho, nå har jeg sett V på BD. Aldri sett så pent blod på film! Fantastisk! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Eneren var grei underholdning. Toeren ble litt vel over the top, og egentlig bare dum. Joa, men noen ganger terenger man litt "over the top", meningsløs action. Mye fete bil scener som trekker opp. Håper den får et litt større budsjett en det toeren hadde, sjelden og se så dårlig CGI i en film. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Selvfølgelig så er over the top akkurat det man forventer av en sånn film. Selvsagt skal jeg se treeren Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Synes dessverre ikke Jason Statham er noe særlig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nei huff, Transporter har jeg fått nok av. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Flere som gleder seg? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hmm... Så ikke akkurat über-spennende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå