Angeleno Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Shining-traileren er fantastisk. En av de beste ever. Enig, den er utrolig bra. Liker måten den presenterer filmen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har enda ikke sett noen av Grindhouse-filmene, til tross for at jeg er fan av Quentin Tarantino. Planet Terror er absolutt verdt å se. Rodriguez har tydeligvis skjønt hvordan en grindhouse film skal være i motsetning til Tarantino. Det kan jo ha noe med å gjøre at Rodriguez så og si bare laget grindhouse filmer i løpet av karrieren sin. Eh, ikke akkurat. Grindhouse-filmer var nok ikke så spekket med spesialeffekter og computargrafikk, så jeg vil si at Tarantino har laget en mer Grindhouse-film. Men jeg kan ikke nekte for at Planet Terror kan være mer underholdene. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kanskje ikke heeeelt i tråd med Kubricks intensjoner dettte her... Noen som vet om dette er originalposteren for filmen? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er ikke ofte regissør har mye med publisitet å gjøre, er filmselskapet som styrer slik, for å få flest folk til å komme på kinoen. Er uendelig mange lignende eksempler. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Shining-traileren er fantastisk. En av de beste ever. Enig, den er utrolig bra. Liker måten den presenterer filmen. Fantastisk film også. Blodet i heisen er nok noe av det merkelige som gjør filmen så ufattelig bra. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Jeg syntes scenene der gutten sykler rundt i gangen med den lille sykkelen sin er utrolig skremmende og spennende, man veit aldri hva som er rundt neste hjørne. Lydsporet i begynnelsen av filmen alene er også nok til å meg gåsehus! Jeg syntes scenene der gutten sykler rundt i gangen med den lille sykkelen sin er utrolig skremmende og spennende, man veit aldri hva som er rundt neste hjørne. Lydsporet i begynnelsen av filmen alene er også nok til å meg gåsehud! Kan noen gi meg noen ekselper på gode grindhous filmer utenom Planet terror og Death Proof. Endret 15. november 2008 av Nauz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Syklescenen er indeed fantastisk. Har utrolig mange favorittscener fra filmen, hvis jeg hadde sett gjennom filmen kunne jeg sikkert nevnt 20 scener jeg digger helt enormt. En av mine største favoritter er da Dick Halloran ligger i senga og ser på tv. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kan noen gi meg noen ekselper på gode grindhous filmer utenom Planet terror og Death Proof. Ilsa She-wolf of the SS, Cannibal Holocaust, Evil Dead, the Man from the Deep River og Shaft. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fantastisk film også. Blodet i heisen er nok noe av det merkelige som gjør filmen så ufattelig bra. Jess, uansett hvor mange ganger jeg ser den blir jeg fremdeles overrasket over hvor fantastisk den egentlig er. Jeg kjenner fremdeles noe av den samme spenningen som jeg hadde første gang jeg så den, og jeg gleder meg fremdeles til "Here's Johnny!" hver gang jeg ser filmen. The Shining er en av de få filmene man aldri blir lei av, og som av en eller annen merkelig grunn aldri blir forutsigbar. Jack Nicholsons tilnærmet perfekte rolletolkning er ikke akkurat med på å ødelegge inntrykket av den. Den beste psykotiske thrilleren og grøsseren noensinne. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Kanskje ikke heeeelt i tråd med Kubricks intensjoner dettte her... Noen som vet om dette er originalposteren for filmen? *bilde* Original som i den første som ble tegnet eller om det er en reprint/reissue? Endret 16. november 2008 av Dandor Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kanskje ikke heeeelt i tråd med Kubricks intensjoner dettte her... Noen som vet om dette er originalposteren for filmen? *bilde* Original som i den første som ble tegnet eller om det er en reprint/reissue? Tror han mente om dette var den plakaten som hang rundt omkring i 1968... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kanskje ikke heeeelt i tråd med Kubricks intensjoner dettte her... Noen som vet om dette er originalposteren for filmen? *bilde* Original som i den første som ble tegnet eller om det er en reprint/reissue? Tror han mente om dette var den plakaten som hang rundt omkring i 1968... Stemmer, det var det jeg lurte på. Om dette var plakaten som møtte kinofolket, regner jeg med det var en god del som følte seg lurt. :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Hva med orginaltraileren til Star Wars? "A story about a boy and a girl in the universe!" . Og INGEN John Williams-musikk. Endret 16. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hva med orginaltraileren til Star Wars? "A story about a boy and a girl in the universe!" . Og INGEN John Williams-musikk. Stort sett ingenting som skal være pompøst, episk og/eller storslått blir ordentlig bra uten mega-symfonien til John Williams. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Stemmer, det var det jeg lurte på. Om dette var plakaten som møtte kinofolket, regner jeg med det var en god del som følte seg lurt. :!: I så fall, ja. Det er en alternate versjon som ble vist noen plasser. Plakaten som møtte kinofolket flest er nok denne: Er forøvrig illustrert av Robert T. McCall som har også har jobbet mye med NASA. Endret 16. november 2008 av Dandor Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hva med orginaltraileren til Star Wars? "A story about a boy and a girl in the universe!" . Og INGEN John Williams-musikk. Stort sett ingenting som skal være pompøst, episk og/eller storslått blir ordentlig bra uten mega-symfonien til John Williams. Ennio Morricone? Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 For alle dere som er keen på å krysse av en til film på twofifty, går Harvey (1950) på NRK2 kl. 15:20 i dag. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg forbinder ikke helt han med pompøst og storslått da. Mer stil og kulhet der. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Shining-traileren er fantastisk. En av de beste ever. Enig, den er utrolig bra. Liker måten den presenterer filmen. Ja ikke sant? :!: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 For alle dere som er keen på å krysse av en til film på twofifty, går Harvey (1950) på NRK2 kl. 15:20 i dag. Tusen takk, skal sees. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå