Dotten Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg gjesper når jeg tenker på Death Proof. Forglemmelig affære, eneste høydepunkt for meg var Kurt Russel. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 har faktisk ikke giddet å se death proof enda Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Virker som jeg er ganske alene om å faktisk like Death Proof. Fantastisk soundtrack,forholdsvis god dialog og en knalltøff Kurt Russell. Har sett filmen to ganger, og har vel gitt den en svak 8/10. Endret 15. november 2008 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ikke gidd heller. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har enda ikke sett noen av Grindhouse-filmene, til tross for at jeg er fan av Quentin Tarantino. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Se heller Pulp Fiction på nytt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Se heller Pulp Fiction på nytt. Den DVDen er snart så slitt at jeg kan se gjennom den. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 2012 traileren er sinnsyk! Visste det ikke når jeg så den, men den har rimelig store likheter med traileren til The Shining. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvordan da? Syntes det minte mest om The Day After Tomorrow. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Hadde ikke sett den før, men må si at den var bedre enn jeg forventet. Har inntrykk av at trailerene til mange filmer før 90-tallet er av litt annen kvalitet enn vi er vandt til i dag. Endret 15. november 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det "farlige" med gamle trailere er at de ofte forteller så mye av plottet at man ikke trenger å se filmen etterpå. Får tilogmed med slutten i 70-talls trailere. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hæ? Hvem gikk tom for penger? De imaginære filmskaperne som er årsaken til formen. Tarantino og Rodriguez prøver jo å etterligne gamle grindhouse-filmer, ergo formen er en effekt av dette. Litt av poenget er å simulere de merkelige forholdene disse filmene hadde til f.eks. tradisjonell struktur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nå har vel Tarantino alltid vært glad i nostalogi da. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har enda ikke sett noen av Grindhouse-filmene, til tross for at jeg er fan av Quentin Tarantino. Planet Terror er absolutt verdt å se. Rodriguez har tydeligvis skjønt hvordan en grindhouse film skal være i motsetning til Tarantino. Det kan jo ha noe med å gjøre at Rodriguez så og si bare laget grindhouse filmer i løpet av karrieren sin. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) ** Endret 15. november 2008 av Mastema Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har enda ikke sett noen av Grindhouse-filmene, til tross for at jeg er fan av Quentin Tarantino. Planet Terror er absolutt verdt å se. Rodriguez har tydeligvis skjønt hvordan en grindhouse film skal være i motsetning til Tarantino. Det kan jo ha noe med å gjøre at Rodriguez så og si bare laget grindhouse filmer i løpet av karrieren sin. Hmm. Din mening er tatt i betraktningen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Når det gjelder Death Proof trodde jeg skjermen min hadde blitt ødelagt når filmen plutselig skiftet til svart/hvitt Men det skulle vist værra sånn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Best å sette en "your screen is not damaged, it is supposed to be like this" disclaimer i bildet da Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kjøpte den norske filmen "import Eksport" idag, noen som har sett den ? har jeg noe å se frem til?? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Shining-traileren er fantastisk. En av de beste ever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå