DoktorBacon Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Absolutt en ålreit actionthriller det, med Bruce Willis i en slags eldre og mer sliten utgave av John McClane. Men neger-sidekicken har en jævlig irriterende stemme. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Men neger-sidekicken... Ikke utpreget politisk korrekt, min gode doktor. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Men korrekt er det jo. Neger er til svart det arisk er til hvit. Ingen som reagerer på at noen kalles arisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Neger er riktig å si. Hadde man sagt svarte faen så hadde jg vært enig, men er ingenting nedsettende med å si neger. Kan TV2 si at USA for første gang har fått en svart president så kan man kalle en neger for neger. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ingen som reagerer på at noen kalles arisk. Tja, det begrepet har jo en viss broket fortid for å si det mildt... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Trodde det var en teknisk term, jeg? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Vi har en egen tråd for ordet "neger" i språkforumet, bruk den Så Hot Fuzz i kveld, og likte alle referansene til Shaun of The Dead. Og den var nesten like bra, hysterisk til tider! Edit: Så også første episode av Dekalog, gleder meg til å se videre. Endret 14. november 2008 av Speik Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Trodde det var en teknisk term, jeg? Uten at jeg kan huske det nøyaktige ordet akkurat nå, har det en fin slave-henvisning. @ Speik: Du likte det ja? Gled deg til de neste! For min del ble det egentlig bare bedre og bedre for hver episode. Endret 15. november 2008 av Thantophobia Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvis jeg ikke likte Death Proof, er det i hele tatt noe vits å se Planet Terror? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvis jeg ikke likte Death Proof, er det i hele tatt noe vits å se Planet Terror? Det er to helt ulike filmer, så ja. Planet Terror er en syk zombie-komedie og er ikke litt i samme retning som Death Proofl.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Og Planet Terror er betydelig bedre enn Death Proof! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Flere som synes Death Proof manglet et klimaks? Satt hele tiden og ventet på at det skulle blir spennende og fartsfylt, og fartsfylt ble det, men ikke på langt nær spennende. Riktignok et par bra bil scener. Endret 15. november 2008 av roberteh Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Flere som synes Death Proof manglet et klimaks? Satt hele tiden og ventet på at det skulle blir spennende og fartsfylt, og fartsfylt ble det, men ikke på langt nær spennende. Riktignok et par bra bil scener. Støtter den... Tror det var under disse filmene jeg lærte at jeg aldri skal sitte meg ned med for mye "spesielle forventninger" når jeg skal se film... Men litt off topic kanskje; Noen som har sett Brute Force (1947)? Har siklet over den en stund nå (...) Verdt å kjøpe, evt se? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Vi har en egen tråd for ordet "neger" i språkforumet, bruk den Så Hot Fuzz i kveld, og likte alle referansene til Shaun of The Dead. Og den var nesten like bra, hysterisk til tider! Føltes helt forjævlig her i stua. Sluttet jo aldri. Shaun var finfin, men HF var bare skrot. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Selv om Quentin Tarantino er en kløpper og og finne skuespillere. Elsker "redneck" sheriffen og sønnen hans Som forøvrig han også brukte i Kill Bill. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Når kommer Hell Ride(r?) på kino? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kan sjekke her! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Flere som synes Death Proof manglet et klimaks? Satt hele tiden og ventet på at det skulle blir spennende og fartsfylt, og fartsfylt ble det, men ikke på langt nær spennende. Riktignok et par bra bil scener. Det var jo poenget. De «gikk tom for penger». Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hæ? Hvem gikk tom for penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå