Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er litt som de kristne som protesterte mot Kevin Smith sin Dogma-film, med svære plakater det sto "dogma is evil" og alt mulig på. Og siden det var i hans egen hjemby, ville han like godt gå ned og protestere sammen med dem. Han hadde med seg et skilt med masse glitter og tusj det sto "Dogma is dogshit" på. Når han spurte folk om de faktisk hadde sett filmen sa alle "nei, selvsagt ikke, den er jo ond".

Episoden ble faktisk fanget opp av et newscrew som dokumenterte premieren, og han forteller om det på An Evening with Kevin Smith-DVD'n.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ja, det er litt som de kristne som protesterte mot Kevin Smith sin Dogma-film, med svære plakater det sto "dogma is evil" og alt mulig på. Og siden det var i hans egen hjemby, ville han like godt gå ned og protestere sammen med dem. Han hadde med seg et skilt med masse glitter og tusj det sto "Dogma is dogshit" på. Når han spurte folk om de faktisk hadde sett filmen sa alle "nei, selvsagt ikke, den er jo ond".

Episoden ble faktisk fanget opp av et newscrew som dokumenterte premieren, og han forteller om det på An Evening with Kevin Smith-DVD'n.

Lenke til kommentar
Da Vinci-filmen kjedet meg grusomt, men skal sies at jeg ikke leste boka. Men Angels And Demons boka leste jeg, og den digget jeg, så nå gjenstår det å se om filmen oppfyller mine krav.

Jeg tror det egentlig ikke har så mye med kvaliteten på bøkene, men hvor mye Dan Brown menneskehjerner kan konsumere før de slutter å funksjonere som de skal.

Jeg leste kun en av de selv, men i mitt tilfelle var det The Da Vinci Code, noe som resulterte i at jeg klarte å lese 40 sider av Angels and Demons før jeg kasta inn håndkleet og følte en umenneskelig trang til å lese noe med substans.

Lenke til kommentar

hmm fikk akuratt mail fra Cdon.com :

"Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. "

Meeen filmen har ikke release date før 19.11-08 ??? ( gjelder Black hawk down blu-ray filmen som jeg nevnte tidligere i tråden)

Lenke til kommentar
hmm fikk akuratt mail fra Cdon.com :

"Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. "

Meeen filmen har ikke release date før 19.11-08 ??? ( gjelder Black hawk down blu-ray filmen som jeg nevnte tidligere i tråden)

Det er vanlig at de sender ut så fort de får det inn.

CDON har ingenting å tjene på å ha de stående på lager noen dager ekstra.

Lenke til kommentar
Absolutt det jeg kaller en glimrende teaser, men vi snakker om Roland Emmerich så jeg har mine tvil.

Mannen bak Independence Day, Stargate og TDAT? Finnes ikke tvil her.

Independence Day traff han gull med, The Patriot var grei nok mens resten var skivebom. En one-hit wonder i min bok :)

Ellers, jeg klarer bare ikke skjønne hvordan de skal klare å filmatisere den glimrende Watchmen. Tegneserien er helt rå, men eneste måten jeg kan se for meg den bli gjort skikkelig i en adapsjon er i en mini-serie. Men er jo lov å håpe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...