Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Signerer den,men det gjør vel de fleste. Var ikke mange som synes den filmen var noe bra. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Har riktignok ikke sett originalen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Den kan du se med god samvitighet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Setter Emmerichs Godzilla over War of the Worlds anyday. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Den er jo proppet full av Simpons-cast. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Dfilm oppe igjen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Er det bare meg,eller har vi sett dette før?Skal jeg se den? sikkert, Bryr jeg meg om den? Neppe Men har vi ikke sett vann som oversvømmer store ting fra den kanten før Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Finner ikke noe klipp fra slutten av filmen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Dfilm oppe igjen. Det er vel litt å ta i. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Dfilm oppe igjen. Det er vel litt å ta i. Ja, du sier noe.. Jeg merka det selv, det gikk treigt istad, men den var faktisk oppe, nå er den desverre nede igjen. Trodde det var fikset, men neida. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Er "Angels & Demons" en oppfølger til "The Da Vinci Code" ? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Er "Angels & Demons" en oppfølger til "The Da Vinci Code" ? Egentlig en prequel, historiemessig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Da Vinci-filmen kjedet meg grusomt, men skal sies at jeg ikke leste boka. Men Angels And Demons boka leste jeg, og den digget jeg, så nå gjenstår det å se om filmen oppfyller mine krav. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Er "Angels & Demons" en oppfølger til "The Da Vinci Code" ? Egentlig en prequel, historiemessig. Hva vil en prequel si? Endret 14. november 2008 av Jonas2k Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Håper ikke Angels and Demons blir like kjedelig som Da Vinci.. Gleder meg litt da, men tviler ikke på at jeg blir skuffa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Er "Angels & Demons" en oppfølger til "The Da Vinci Code" ? Egentlig en prequel, historiemessig. Hva vil en prequel si? "A prequel is a work that portrays events and/or aspects of a previously completed narrative, but is set prior to the existing narrative. The word is a neologism, formed as a portmanteau from pre-, meaning before, and sequel, a work which takes place after a previous one (although the word sequel comes from the Latin verb sequor, there is no verb "prequor"). Its meaning is easily grasped and it has passed into common usage. An alternative term would be protosequel (though it would literally mean first sequel), as adopted in other languages, like the Spanish "protosecuela" (which however is not so frequently used as precuela)." http://en.wikipedia.org/wiki/Prequel På norsk: En etterfølger der handlingen er lagt tidsmessig før originalen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Gleder meg selv. Håper dog de har fiksa håret til Tom siden Da Vinci Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Er "Angels & Demons" en oppfølger til "The Da Vinci Code" ? Egentlig en prequel, historiemessig. Hva vil en prequel si? Forløper. Historien i Angels and Demons foregår egentlig før The DaVinci Code i bøkene, men det er ikke sikkert at filmen tar det utgangspunktet. Håper ikke Angels and Demons blir like kjedelig som Da Vinci.. Gleder meg litt da, men tviler ikke på at jeg blir skuffa. Jeg har etterhvert skjønt at jeg alltid kommer til å bli skuffet når noen lager film av noe jeg liker... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Heilage: Tror du Hobbiten skuffer? PS: Leet! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Heilage: Tror du Hobbiten skuffer? Ah, det er en nøtt. Vel, jeg ble ikke så veldig skuffet over Ringenes Herre, om ånden er like godt bevart i Hobbiten så blir jeg nok ikke veldig skuffet av den heller. Men de filmene er nesten unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Var morsomt med Da Vinci Code-filmen, da. Alle disse kristne som var i harnisk og var sikker på denne filmen ville avsløre grusomme hemmeligheter som ville ødelegge kristendommen for alltid, lage kriger i hele verden og fordømme alle til helvete. Også var det nesten ingen som gadd å se filmen. Hihi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå