Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg veit at Independence Day er et kjært barn for mange, men for meg står Emmerich for en storslått, men heller upersonlig stil. Jeg har ingen forventninger om at fyren med 2012 kan levere noe stort annet enn litt eye-candy.

Jeg forventer ikke noe mer enn eye-candy, igrunn. Katastrofefilmer har alltid handlet om det for meg. Så lenge de er upretensiøse, er jeg fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har hørt det før ja,men vi har også SETT det før.

(temaet og konseptet i filmen) Derfor kommer jeg ikke til å glede meg mer enn vanlig angående denne filmen.

Lenke til kommentar

Gjorde mitt første Blu-ray kjøpt idag :) Kjøpte black hawk down på cdon.com , men den har visst ikke release date før den 19.11.08 så jeg får den nok ikke før i slutten av neste uke kan jeg tenke meg.

Nettopp kjøpt inn skikkelig hjemmekinoanlegg, og blu-ray spilleren er også nokså ny så jeg ser fram til å se denne fantastisk gode filmen i god kvalitet og med god lyd!

Lenke til kommentar
Jeg veit at Independence Day er et kjært barn for mange, men for meg står Emmerich for en storslått, men heller upersonlig stil. Jeg har ingen forventninger om at fyren med 2012 kan levere noe stort annet enn litt eye-candy.

Jeg forventer ikke noe mer enn eye-candy, igrunn. Katastrofefilmer har alltid handlet om det for meg. Så lenge de er upretensiøse, er jeg fornøyd. :)

Eye-candy er flott det, men det er jo grenser for hvor stort inntrykk en film kan gjøre ved å kun tilby det. War of The Worlds er jo feks flott å se på, men manuset er jo ikke akkurat kløpperarbeid, så totalopplevelsen blir jo heller middelmådig.

Mitt problem med Independence Day er jo at jeg aldri så filmen back in the 90's, så den har ikke akkurat noen spesiell plass i min nostalgiske hule.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hehe,håper han ikke stiller til no valg da. ;)

Men nå skal vi ikke trekke politikk inn i denne tråden(igjen)

Har litt sansen for Jeff Goldblum.

Lenke til kommentar
Eye-candy er flott det, men det er jo grenser for hvor stort inntrykk en film kan gjøre ved å kun tilby det. War of The Worlds er jo feks flott å se på, men manuset er jo ikke akkurat kløpperarbeid, så totalopplevelsen blir jo heller middelmådig.

Mitt problem med Independence Day er jo at jeg aldri så filmen back in the 90's, så den har ikke akkurat noen spesiell plass i min nostalgiske hule.

Uff, War of The Worlds var grusom. Har helt glemt mesteparten av den filmen. Klart, eye-candy er ikke alt, men jeg synes filmer som Independence Day og Armageddon virkelig klarer å få til dette med lett, upretensiøs underholdning med morsomheter innimellom og mye action. Jeg simpelthen digger begge to. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...