Dorian Gray Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Endret 13. november 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Når ein snakkar om "gamle" skrekkfilmar som The Shining og Bad Taste; tippar at dei hadde fått ein lavare alders rating om dei hadde blitt vurdert igjen i dag. Bad Taste fikk 15 årsgrense i Norge. Tviler den hadde fått 11 års i dag. Men det stemmer at det er andre tider nå, og at 18 årsgrense sjeldent blir valgt. Er også en del filmer som har fått nedsatt sin tidligere aldersgrense. Dog jeg kommer ikke på noen eksempler akkurat nå. Die Hard kanskje? Eller 2'ern? Endret 13. november 2008 av Venerable Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Heksene, ja... Herregud. En traumatisk opplevelse for en liten gutt! Kan huske jeg hadde en lydbok også som var minst like skummel. Endret 13. november 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hufsa var ingenting. "Rädda Joppe" gav meg seriøse traumer. Hufsa var bad. Pompel & Pilt var værre Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 det er jo noe av poenget mitt, ting som regnes som barnetv er ofte værre enn å se en eller annen skurk fall ned i en pappir presse og se kjøttdeig komme ut. har aldri hatt problemer med "voken" filmer, enten det var rene action filmer eller grøssere. men det som skremte shiten av meg var en episode av fraglene der en eller annen hule prøve å spise en av dem, flere år etter jeg så den episoden var jeg redd når hunden min gikk under senga da jeg trodde senga ville spise den. jeg så alien når jeg var 8 og skremte meg så mye at jeg ikke så den igjen før jeg ble 16. men jeg fikk ikke varige skader av det, det skal MYE til å gi barn varige skader bare med media. barn blir toss alt utsatt for mye være ting i virkligheten og de kommer seg av det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Holy shit, den fraglene-episoden skremte vettet av meg også. Fikk ikke sove på flere dager. Turte ikke en gang sette beina ned fremfor senga. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er faktisk mange ting som "prøver å være vanlig" som er ofte mer ekkelt og disturbing enn det som er ment til å være disturbing. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hufsa var griseskummel. Hun blunket ikke, var ikke nær bakken engang, og man kunne ikke stoppe hun! Hun bare kom krypende bortover over åskammen, og da var du ferdig liksom. I allfall var det inntrykket mitt av henne, husker at jeg flere ganger så ut av baderomsvinduet og prøvde å se om Hufsa kom. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Var redd for heksa fra Snøhvit i ca. 6-7 år Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Heksene, ja... Herregud. En traumatisk opplevelse for en liten gutt! Kan huske jeg hadde en lydbok også som var minst like skummel. Boka var verre! Den hadde ... illustrasjoner. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, Quentin Blake var rett og slett skummelt dårlig til å tegne. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Hehe, Emmerich gjør en reprise på sin kritikerroste suksess "The Day After Tomorrow" med denne. Mange her som gleder seg? Endret 13. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fyfaen! Det er det tøffeste jeg har sett på lenge! .. også med musikk fra The Shining! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg fikk noe som kan kalles en orgasme da jeg så den traileren. Beste jeg har sett på år og dag. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Absolutt det jeg kaller en glimrende teaser, men vi snakker om Roland Emmerich så jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tror det blir en veldig bra disasterfilm. Det er nok den beste teaser'n jeg har sett på leeenge, men så ELSKER Jeg musikken der. Shining. Blod ut av heisen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Absolutt det jeg kaller en glimrende teaser, men vi snakker om Roland Emmerich så jeg har mine tvil. Mannen bak Independence Day, Stargate og TDAT? Finnes ikke tvil her. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 For min del er alle tre gode argumenter for å tvile. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg veit at Independence Day er et kjært barn for mange, men for meg står Emmerich for en storslått, men heller upersonlig stil. Jeg har ingen forventninger om at fyren med 2012 kan levere noe stort annet enn litt eye-candy. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Glitrende trailer der ja. Det lille vi fikk se fikk meg virkelig lyst til å se filmen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå