Bob_3 The Builder Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Hvorfor kan ikke klokken bli mer enn halv 12? Den beste tiden for å se film er fra midnatt og ut, når det er helt mørkt og ingen forstyrrende lyder. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Hehe noen trenger vel søvn Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Three movies about a bunch of people walking to a fucking vulcano Se filmen hos Youtube Endret 11. november 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Hvorfor kan ikke klokken bli mer enn halv 12? Den beste tiden for å se film er fra midnatt og ut, når det er helt mørkt og ingen forstyrrende lyder. Noen av oss står opp om morran Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Når det kommer til hans skuespill er det litt vanskeligere å bedømme. Jeg syns rollene hans blir noe like (bitter og lakonisk i ca samtlige roller). Clintern er virkelig en av de skuespillerne som har blitt mye bedre regissør en skuespiller. Endret 11. november 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Hvorfor kan ikke klokken bli mer enn halv 12? Den beste tiden for å se film er fra midnatt og ut, når det er helt mørkt og ingen forstyrrende lyder. Noen av oss står opp om morran Og noen av oss står opp om morgenen Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Clintern er virkelig en av de skuespillerne som har blitt mye bedre ressigør en skuespiller. Han er en flink regissør også. lolz, nå ble filmtråden til språktråden Endret 11. november 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Hvorfor kan ikke klokken bli mer enn halv 12? Den beste tiden for å se film er fra midnatt og ut, når det er helt mørkt og ingen forstyrrende lyder. Noen av oss står opp om morran Og noen av oss står opp om morgenen Og noen av oss der igjen står opp om morran, tusseladd! PS: I Love You Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Clintern er virkelig en av de skuespillerne som har blitt mye bedre ressigør en skuespiller. Han er en flink regissør også. Var det ikke det han sa da? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Clintern er virkelig en av de skuespillerne som har blitt mye bedre ressigør en skuespiller. Han er en flink regissør også. Var det ikke det han sa da? Les igjen. Meg og deg: Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hvorfor kan ikke klokken bli mer enn halv 12? Den beste tiden for å se film er fra midnatt og ut, når det er helt mørkt og ingen forstyrrende lyder. Skal på skolen.. Jeg har en hel etasje for meg selv så jeg blir ikke forstyrret, og det er mørkt allerede Og jeg liker best å se film når jeg ikke er trøtt. Nå fikk jeg et lite ultimatum: Skal jeg se Atter en Konge, Dexter og Terminator (uber langt navn) eller Oldboy? Endret 11. november 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Han er en flink regissør også. Ja det er han også For og forsvare meg litt bruker jeg Google Chrome, den oversetter og gjør som den vil. Leser du ikke gjennom før du poster blir det ofte litt tull. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Ikke lett å komme unna, ser jeg. Te absolvo. Endret 11. november 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Ego Te Absolvo · Forgive You, Forgive Me. Chrome er litt koselig også Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Men Google Chromes latinske ordbok trenger ei lita oppdatering. For å holde meg on-topic: Endret 11. november 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Det har vært skuffende lite prat om Hest er best 2 her på forumet. Det er da ganske klart at denne stiller som kandidat til neste Oscar-utdelings Beste film. Bare se traileren: http://www.kulturo.no/trailere/7191 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Regner med det er en del her som gleder seg til Nicole Kidmans neste rolle - hun skal nemlig spille transseksuell MANN. Les mer i Filmjournalen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Så morsomme vi var i dag, Cun Kommer det er tre'er også? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Har du sett: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/11/11/553612.html Den tyrkiske byen Batman saksøker Chris Nolan for å ha brukt bynavnet uten å spørre om lov. "Ideen til søksmålet skal han ha fått etter å ha snakket med en utenlandsk spaltist, som skrev om de økonomiske problemer og økende selvmordsrater blant kvinner i Batman. Det skal ha vært spaltisten som foreslo Batman-søksmålet, som ledd i å skaffe penger til byen. " Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Vi får håpe det. Tidenes største filmtrilogi. Overgår Star Wars, Ringenes Herre, Gudfaren osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå