Dotten Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 The Bucket List er flott, enda bedre å tenke tilbake på den. Så Brockeback Mountain i kveld. God film, ikke så spektakulær god som jeg hadde håpet og trodd. Forbidden love, hva ville litteratur og film vært uten? Men karakterene var særdeles usympatiske så det ble nesten som å syntes synd på J.R. Ewing for tapt kjærlighet. Heath Ledger var knall i sin prestasjon, det skal han ha. Så Tropic Thunder i går. Ujevn affære, men genial på sitt beste. Fint med satire med litt dybde, denne gang var det Hollywood som fikk passet påskrevet. Tom Cruise og Robert Downey Jr. gjorde det virkelig bra. Fikk Iron Man av ungene i dag grunnet farsdag. Skal ikke klage. Helt klart verdens beste unger når de vet at når pappa skal ha presang så er det enten film, lego eller egne kunstneriske verk som gjelder. Rørende er det nå uansett for en softie som meg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Han trenger sikkert alle penga han kan få, da. Det er jo ikke mulig å betale, heller. Det er snakk om Montag's post jeg snakker om. Rett over min. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Well done, little Dottz. Jeg er uenig i at de er usympatiske, de fremsto mer som bare menneskelige. Jeg likte hvor kronisk utro de var mot damene, ingen respekt =D Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Filmens siste akt var helt klart den beste. Vet ikke helt, regien passet meg ikke helt hele tiden. Tidvis befant jeg meg plutselig i stuen. Spesielt hver gang det var naturbilder av de ridende med rolig country-musikk. Der og da virket det veldig fiktivt, som om regissøren prøvde litt for mye. Men det blir ganske uvesentlig og dumt å henge seg opp i. Filmen var god, spesielt i kjærlighetsaspektet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Ang Lee, altså. Inkonsekvente jævel. De kunne godt byttet "Beste regissør" med Paul Haggis, så kunne de fått Best Film tilbake. Hvis man først skal splitte de, liksom. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Så Brockeback Mountain i kveld. God film, ikke så spektakulær god som jeg hadde håpet og trodd. Forbidden love, hva ville litteratur og film vært uten? Men karakterene var særdeles usympatiske så det ble nesten som å syntes synd på J.R. Ewing for tapt kjærlighet. Heath Ledger var knall i sin prestasjon, det skal han ha. Så den jeg også. Jack ble banka fordi han hadde flyttet sammen en annen fyr på ranchen ikke sant? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Hey, da er det kommet en ny Terminator Salvation featurette. Se her. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Bare jeg som fikk veldig Transformersvibber av den featuretten? Ikke at det er en god ting akkurat. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Jeg begynte å tenke mer på Fallout 3. Veldig gode vibber Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hmm, det ser ut som at den kommende Terminator-filmen har potensialer til å bli noe som er en del bedre enn det magen min, uten spesielt grunnlag, annet en regissørvalget da, har fått meg til å føle. Jeg skulle ønske flere av scenene vi så var i mørket, da jeg egentlig håpet at filmen i størst grad skulle utspille seg i mørket. Men dette kan fungere det. Til noe helt annet, jeg snublet over denne The making of Heat-parodien på youtube for ikke så lenge siden, og fant den svært morsom, spesielt klippene med Pacino. Mulig en del har sett denne, men here goes. Endret 10. november 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Hey, da er det kommet en ny Terminator Salvation featurette.Se her. Ang. Terminator. Noen som har sett den Sarah Connor Cronicles serien? Er den noe å få med seg? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Hey, da er det kommet en ny Terminator Salvation featurette.Se her. Har ikke hatt noen store forventninger til denne med tanke på resigør, men må innrømme at dette virket bra! Mener jeg hører Zimmer i bakgrunnen og Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Hey, da er det kommet en ny Terminator Salvation featurette.Se her. Ang. Terminator. Noen som har sett den Sarah Connor Cronicles serien? Er den noe å få med seg? Serien er ikke noe å satse på. Eneste grunnen til at jeg ser på den er at jeg ønsker så inderlig at det skal være bra, men blir skuffet hver gang. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Hey, da er det kommet en ny Terminator Salvation featurette.Se her. Ang. Terminator. Noen som har sett den Sarah Connor Cronicles serien? Er den noe å få med seg? Ujevn affære. Den har en sekvens som er helt rå, men det er vel mer grunnet låten Er som enkelte jenter; tidsfordriv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Ah, nesten så jeg kjenner en tåre trille når jeg endelig har fått sett Day of the Dead for andre gang Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Så en film som heter Taken med liam neeson i helgen Sjeldent har jeg blitt mer positivt overrasket av en film. Hadde null forventninger til filmen, og ble sittende i vel 2 timer og storkose meg. Selv svigermor på 65 digget den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Fikk Iron Man av ungene i dag grunnet farsdag. Ahhw Bare jeg som fikk veldig Transformersvibber av den featuretten? Ikke at det er en god ting akkurat. Jeg fikk også det egentlig. Men det er en... god ting. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Video Removed at Warner Bros Request Bleh! Må si jeg gleder meg til Up! http://www.apple.com/trailers/disney/up/ Endret 10. november 2008 av co2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Video Removed at Warner Bros Request Bleh! Fortsatt mulig å se Terminator Salvation featuretten her. Raska på mens den fortsatt er tilgjengelig!! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hadde nesten håper at Michael Bay skulle regissere Captain America, rett og slett fordi det ville fått enkelte hoder til å eksplodere. Men det blir Joe Johnston (Jumanji og Rocketeer). Rocketeer er faktisk en veldig artig familiefilm som var en positiv overraskelse når jeg så den. Typisk Disney, men men. http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=7801 Johnston started his career as an artist at Lucasfilm, having famously provided the final designs for Star Wars characters Yoda and Boba Fett. He won an academy award for his visual effects work on Raiders of the Lost Ark. Supossedly Johnston and George Lucas got close, and Joe was invited to cit in during George’s editing sessions. Later when Joe announced that he would be leaving the company to travel the world with the money he had saved up, Lucas convinced him to attend his alma mater USC film School, and even paid his tuition. Endret 10. november 2008 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå