CypheroN Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 "I Heard You Paint Houses" ja. Det stemmer det. Har lest om det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 UK only på playtrade.. har sjekka før Og det er så irriterrende. Det samme gjelder Gadgets og. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Nydelig, poetisk animasjon - denne MÅ dere bare sjekke ut! Endret 9. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Oi! Jeg laster ned. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 UK only på playtrade.. har sjekka før Og det er så irriterrende. Det samme gjelder Gadgets og. Gadgets kan jeg forstå, men playtrade er virkelig plagsomt >< Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 jeg har da kjøpt spill på playtrade jeg. ja det har jeg, sjekket nå, to spill er kjøpt gjennom playtrade Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Oi! Jeg laster ned. Du kan jo kjøpe den? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Ikke start den diskusjonen, vær så snill! Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) jeg har da kjøpt spill på playtrade jeg. ja det har jeg, sjekket nå, to spill er kjøpt gjennom playtrade Tror det er selgerens valg, om ikke det har skjedd noen endringer nylig. Jeg har selv vært på nippet til å handle ting på Playtrade, men endret mening rett før betaling. Om de ikke hadde levert til Norge regner jeg med at jeg ville fått beskjed om det før de ber om kortinformasjon. Endret 9. november 2008 av Thantophobia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Greit:P Hadde ikke tenkt å starte den diskisjonen heller jeg. ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Hehe^^ Bra det er flere som er lei den diskusjonen Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Greit:P Hadde ikke tenkt å starte den diskisjonen heller jeg. ^^Og naar det er filmskaperen som selv har lasta den opp til visning er det jo dessuten lite aa diskutere.. Endret 9. november 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Blir Brokeback mountain ala NRK på meg ikveld Verdt det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Hvis du vet hva du går til og ikke lar deg skremme av guttekos så har du en av de bedre kjærlighetsfilmene jeg har sett. Og at Heath Ledger er med skader ikke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Se filmen hos Youtube Det morsomme begynner på 00:50. Fyfaen jeg ler. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Genial Freeman. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Jeg lo som jeg grein. .... Flere ganger Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 The Bucket list Syntes det var en ganske god film jeg, til tross for at jeg satt på fly hvem fra Tyrkia da jeg så den Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Oi! Jeg laster ned. Du kan jo kjøpe den? Hvorfor i helvete skal jeg kjøpe den animasjonsfilmen når jeg kan laste den ned fra hjemmesiden til han som har laget den? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Han trenger sikkert alle penga han kan få, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå