FKL982 Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Da får han ikke advart oss Enig BTW! Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i The Big Blue/Le Grand Bleu? Har lett i øst og vest etter denne filmen, finner den ikke noested.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Nå har jeg sett ferdig Kieslowskis fargetrilogi, som var det første jeg har sett av han. Jeg likte det visuelle og det musikalske i Bleu meget godt, spesielt slutten var ekstremt vakker. I Bialy var det et mye mørkere og mer alvorligere bilde, men likevel ikke uten en dose humor. Handlingen var mer i fokus her enn i den første. Rouge, som er den med best rating på IMDb, er den jeg likte minst av disse filmen. Det var likevel en bra film med vakre bilder og en handling som også var fengslende nok. En trilogi jeg setter høyt og som jeg garantert kommer til å se igjen. Nå gleder jeg meg bare til å utforkse mer av Kieslowskis filmografi og jeg regner med det er mange godbiter her. Er det noen filmer som dere virkelig vil anbefale av han? Endret 9. november 2008 av Olum Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Er det noen filmer som dere virkelig vil anbefale av han? Se Dekalog!! Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) En trilogi jeg setter høyt og som jeg garantert kommer til å se igjen. Nå gleder jeg meg bare til å utforkse mer av Kieslowskis filmografi og jeg regner med det er mange godbiter her. Er det noen filmer som dere virkelig vil anbefale av han? Ikke film, men du bør absolutt få med deg mini TV-serien til Kieslowski, Dekalog edit: Montag var først. Endret 9. november 2008 av Thantophobia Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 La Double vie de Véronique tviler jeg på vil skuffe, Olum. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Er det noen filmer som dere virkelig vil anbefale av han? Se Dekalog!! Da var den bestilt. Kostet 80kr. per pakke (1-5 og 6-10) på PK. Takk for tipset og jeg håper du ikke skuffer meg. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Er det noen filmer som dere virkelig vil anbefale av han? Se Dekalog!! Da var den bestilt. Kostet 80kr. per pakke (1-5 og 6-10) på PK. Takk for tipset og jeg håper du ikke skuffer meg. Du blir IKKE skuffet - det garanterer jeg. Røverpris forresten! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) La Double vie de Véronique tviler jeg på vil skuffe, Olum. Bestilte den også. Og et knippe filmer til. Har fått lønn så da må jeg slå til. Edit: Mye av det jeg bestilte var europeisk. Har virkelig fått øynene opp for vår side av Atlanteren nå. Endret 9. november 2008 av Olum Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Ny Librarian film. Kan bli digg med litt skikkelig adventure etter den store skuffelsen som var den siste Indiana filmen. Trailer: Librarian Cures of Judas Chalice Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i The Big Blue/Le Grand Bleu? Har lett i øst og vest etter denne filmen, finner den ikke noested.. Spiller ikke Jean Reno i den? Har vært nysgjerrig på den, men har aldri kommet så langt at jeg har fått sett den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Oi oi oi, Martin Scorsese ble visstnok imponert over Leo i Departed, for her kommer noe nytt! Ben Kingsley og Max von Sydow er også på rollelisten. Dette kan bli spennende! Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Oi oi oi, Martin Scorsese ble visstnok imponert over Leo i Departed, for her kommer noe nytt! Vel, nå har Scorsese brukt Leonardo DiCaprio i store roller til store filmer før. Det har vel aldri vært en hemmelighet at Scorsese liker å bruke DiCaprio. The Aviator Gangs of N.Y. Endret 9. november 2008 av Thantophobia Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Sant det. Scorsese liker å være i duo med folk. Leo = nye De Niro. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i The Big Blue/Le Grand Bleu? Har lett i øst og vest etter denne filmen, finner den ikke noested.. Spiller ikke Jean Reno i den? Har vært nysgjerrig på den, men har aldri kommet så langt at jeg har fått sett den. Jo, han gjør det. Skal kjøpe filmen i julegave til modern, så irriterer meg over at Taiwan-selgere på ebay er eneste plass jeg finner den :/ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i The Big Blue/Le Grand Bleu? Har lett i øst og vest etter denne filmen, finner den ikke noested.. Ser ut for at den er trukket fra markedet - kanskje ny dvdutgave er på vei? Du kan imidlertid få tak i den her. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 UK only på playtrade.. har sjekka før Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Sant det. Scorsese liker å være i duo med folk. Leo = nye De Niro. Hadde ikke Scorsese noe på gang med De Niro igjen? Ser ingenting om det på imdb, men jeg mener kulturo skrev noe om det for en tid tilbake siden. Endret 9. november 2008 av Mojo Pin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Sant det. Scorsese liker å være i duo med folk. Leo = nye De Niro. Hadde ikke Scorsese noe på gang med De Niro igjen? Ser ingenting om det på imdb, men jeg mener kulturo skrev noe om det for en tid tilbake siden. Det har jeg ikke hørt noe om, men det tviler jeg altså ikke på. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Sant det. Scorsese liker å være i duo med folk. Leo = nye De Niro. Hadde ikke Scorsese noe på gang med De Niro igjen? Ser ingenting om det på imdb, men jeg mener kulturo skrev noe om det for en tid tilbake siden. Det har jeg ikke hørt noe om, men det tviler jeg altså ikke på. link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå