Heilage Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Sitter og ser på The Pursuit of Happyness nå. Veldig bra hittil. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Kan umulig være bra når den ikke klarer å få deg interresert, og begynner å skrive på ett forum! Endret 7. november 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg sitter da alltid med laptopen. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Ser best film i mörket uten noe annet i nærheten, filmer som ikke tar hele min oppmerksomhet regnes ikke som bra. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Det finnes ingen film som tar min hele og fulle oppmerksomhet til enhver tid. Dessuten kan hjernen min multitaske. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Det finnes ingen film som tar min hele og fulle oppmerksomhet til enhver tid. Dessuten kan hjernen min multitaske. Kunne jo drevet med 5 forskjellige ting ved siden av jeg ogsaa, men da ender jeg opp med en daarligere filmopplevelse. Endret 7. november 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Så min måte å se film på er gal? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Så min måte å se film på er gal? Jeg ble medlem av forumet i 03, og jeg tror jeg har sett mellom 20 og 30 instanser av at folk har kommet inn i Filmprat eller andre tråder og nevnt at de ser på en film, og deretter blitt slaktet for å ikke respektere filmmediet. Og jeg har støttet dem hver gang, denne gangen inkludert. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Nei den er jo ikke det, men synes du ikke det er digg å kunne fokusere litt mer når du ser på film. Med en gang man blander inn andre ting blir jo det hele litt ufokusert og man går kanskje glipp av noen detaljer osv. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Så min måte å se film på er gal? Nei, man kan fremdeles multitaske når man ikke har laptop og andre distraksjoner tilgjenglig. Det er ikke få ganger at jeg har løst diverse algebraiske problemer i løpet av en kinofilm. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Ser best film i mörket uten noe annet i nærheten, filmer som ikke tar hele min oppmerksomhet regnes ikke som bra. Dro selv opp kjemiboka under de evige lsd-rus scenene i 2001: A Space blabla. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Så min måte å se film på er gal? Jeg ble medlem av forumet i 03, og jeg tror jeg har sett mellom 20 og 30 instanser av at folk har kommet inn i Filmprat eller andre tråder og nevnt at de ser på en film, og deretter blitt slaktet for å ikke respektere filmmediet. Og jeg har støttet dem hver gang, denne gangen inkludert. At du går mot meg er vel ingen overraskelse, mr. Pants. Å si at jeg ikke respekterer filmmediet er en overdrivelse med tanke på at jeg er veldig glad i film, til tross for at jeg har en laptop ved siden av meg iblant. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Så min måte å se film på er gal? Ja, selvfölgelig. Hva annet kan det være? () Heilage: Jeg fikk da inntrykk av at han stöttet deg, eller tar jeg helt feil her? Endret 7. november 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Så min måte å se film på er gal? Jeg ble medlem av forumet i 03, og jeg tror jeg har sett mellom 20 og 30 instanser av at folk har kommet inn i Filmprat eller andre tråder og nevnt at de ser på en film, og deretter blitt slaktet for å ikke respektere filmmediet. Og jeg har støttet dem hver gang, denne gangen inkludert. At du går mot meg er vel ingen overraskelse, mr. Pants. Å si at jeg ikke respekterer filmmediet er en overdrivelse med tanke på at jeg er veldig glad i film, til tross for at jeg har en laptop ved siden av meg iblant. Øhh... les det en gang til. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg tror jeg misforsto. Jeg tolket det som at han støttet slaktingen av meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 At du går mot meg er vel ingen overraskelse, mr. Pants. Å si at jeg ikke respekterer filmmediet er en overdrivelse med tanke på at jeg er veldig glad i film, til tross for at jeg har en laptop ved siden av meg iblant. Litt tåpelig å diskreditere en mening jeg har stått ved så mange ganger basert på det du oppfatter som mine tanker om deg. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Slakt og slakt, to halvseriöse innlegg fra meg regnes vel ikke som slakt gjör det vel? (Er jeg saa grusom? ) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Litt tåpelig å diskreditere en mening jeg har stått ved så mange ganger basert på det du oppfatter som mine tanker om deg. Jeg står vel innenfor min fulle rett til å diskreditere hvem som helst i min egen, subjektive og høyst selektive persepsjon. (Forøvrig vet jeg at du ikke egentlig har noe imot meg, du tør bare ikke å innrømme det. ) Slakt og slakt, to halvseriöse innlegg fra meg regnes vel ikke som slakt gjör det vel? (Er jeg saa grusom? ) Du har revet ut hjertet mitt og tråkket på det! Jeg er såret og brutt, en ødelagt mann. Jeg vil aldri bli den samme igjen. Endret 7. november 2008 av Heilage Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 For å pensle litt tilbake på DF: Skal vi prøve å holde en slags felles oppdatering her? Jeg har ikke fått noe mail fra Svank, ser ut som han setter sin lit til Uru. Så vidt jeg vet er både han (Svank) og jeg midt inne i innspillingsperioder, og da blir det gjerne jobbing fra morgen til kveld; så jeg regner med at det blir Uru som kan ende opp som helten. Hvordan går det, Uru? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (Forøvrig vet jeg at du ikke egentlig har noe imot meg, du tør bare ikke å innrømme det. ) Du kan ikke få i pose og sekk, nå må du velge. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå