Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Secret Window derimot ;) Skjer noe svært, svært uventet i den. God, god film :)

Vil nå ikke si det. Twisten du referer til her ser man kommende milevis unna. En lett forglemmelig og middelmådig film.

Nja, alt avhenger av hvilken tilstand du ser filmen i. Tok litt hardt i, men det er absolutt en god film, og vendingen ovverasket nesten meg.

Lenke til kommentar
Bare se den, så vurderer du selv etterpå. Mye bedre.

Selvsagt, men spørsmålet var om den i det hele tatt var vits å se. Men setter den på nå, så skal jeg finne ut hvor bra den er. :)

Angelina Jolie og Morgan Freeman er jo med, så kan nesten ikke være helt ræva.

Du kan enten se filmen eller følge denne linken. Å gjøre begge vil være svært overføldigt.

Lenke til kommentar
Bare se den, så vurderer du selv etterpå. Mye bedre.

Selvsagt, men spørsmålet var om den i det hele tatt var vits å se. Men setter den på nå, så skal jeg finne ut hvor bra den er. :)

Angelina Jolie og Morgan Freeman er jo med, så kan nesten ikke være helt ræva.

Du kan enten se filmen eller følge denne linken. Å gjøre begge vil være svært overføldigt.

Relaterte søk: Jessica Alba :p

Lenke til kommentar

Det var nok kulisser... Var ikke akkurat 100% ment det jeg skrev da :wee:

Apropos anmeldelsen så var den veldig morsom å lese.

What happens next is kind of sickening. The Hummer speeds down a hillside entirely covered by the tarpaper shanties of poor people. Walls and roofs, doors and windows, dogs and chickens, corrugated iron and curtains, all fly into the air as the Hummer cuts a swath through this settlement. And I'm thinking, people live there. There's a quick mention that drug production takes place on the hillside, but still: Dozens of poor shantytown dwellers must have been killed, not that the movie notices.

- http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.d.../307180301/1023

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...