Bob_3 The Builder Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Du er bare gammel og gretten, Cun. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Drittfilm. Hvorfor? Er interessant å høre. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Ja, jeg husker Cun's The Departed-omtale tilbake i gode gamle 2006 hvor han provoserte et helt forum! Men du kan godt forklare "middelmådig flinkisfilm produsert på samlebånd" påstanden, for meg er filmen Scorseses beste bidrag på gangsterfronten og føltes forfriskende til tross for at jeg så Infernal Affairs bare en uke før premieren. Endret 7. november 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Du er bare gammel og gretten, Cun. Når man misliker en film så blir man automatisk gammel og gretten? Ghost Rider er jo bedre enn The Departed, ikke mange gamlinger som ville synes det (bortsett fra Kracauer og Arnheim, de elsket jo Ghost Rider). Uff, ikkje kall meg gammel og gretten. Det minner meg bare om enkelte forumbrukere som bruker dette som sin ethos og dermed legitimere sine meninger som " gamle og vise". Drittfilm. Hvorfor? Er interessant å høre. Les litt lenger opp Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg forakter jo filmen! Ble bare glad for å se flere med samme syn. Drittfilm. Drittfilm er å ta litt hardt i, men ingen tvil om at Infernal Affairs banker Scorseses film. Ellers har jeg til gode å se en film med DiCaprio jeg virkelig har likt - gutten trenger nok noen år til på baken. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Uff, ikkje kall meg gammel og gretten. Det minner meg bare om enkelte forumbrukere som bruker dette som sin ethos og dermed legitimere sine meninger som " gamle og vise". Du er en pussig skrue, det skal du ha. Dårlig med logos i innlegget ditt om Departed, føler jeg. Gidder du å finne fram anmeldelsen din? Prøvde å søke etter den, fant den ikke. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Liker du IA da cunnyboy? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Transporter 1 er grei. Ja, helt enig! Jeg ble positivt overrasket, den både underholdte og var tøff! Oppfølgeren derimot ... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg forakter jo filmen! Ble bare glad for å se flere med samme syn. Drittfilm. Drittfilm er å ta litt hardt i, men ingen tvil om at Infernal Affairs banker Scorseses film. Ellers har jeg til gode å se en film med DiCaprio jeg virkelig har likt - gutten trenger nok noen år til på baken. Romeo + Juliet er da et flott stykke film som føyer seg inn i rekken av 90-tallets modern(e)(istiske) Shakespeare-filmer som Richard III og Titus. What's Eating Gilbert Grape er jo også phunky. Og så har vi jo selvfølgelig Titanic, som er en god film til tross for hyperhype og box office madness. Uff, ikkje kall meg gammel og gretten. Det minner meg bare om enkelte forumbrukere som bruker dette som sin ethos og dermed legitimere sine meninger som " gamle og vise". Du er en pussig skrue, det skal du ha. Dårlig med logos i innlegget ditt om Departed, føler jeg. Gidder du å finne fram anmeldelsen din? Prøvde å søke etter den, fant den ikke. Det virker som søkemotoren internt i trådene bare går et begrenset tidsrom tilbake. Ved hjelp av det generelle (og mer tungvinne) søket, kan man klare å finne ting til slutt: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=7202662 Som Derrida ville sagt: Tegn og meninger glir. I forhold til denne pensjonerte anmeldelsen har det nærmest gått ned Requiem for a Dream-style (og ikke Trainspotting-gradvis-spiral-nedover-style). Filmen har 3/10 på IMDb hos meg nå i dag. Liker du IA da cunnyboy? Har ikke sett. Her ser vi forøvrig hva Derrida har å si om saken: http://www.youtube.com/watch?v=hB8Nrru3D4Y Endret 7. november 2008 av cun Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Da bør du se IA. Jeg ga 4 til Departed og senere ga jeg 8 til IA tror jeg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg forakter jo filmen! Ble bare glad for å se flere med samme syn. Drittfilm. Drittfilm er å ta litt hardt i, men ingen tvil om at Infernal Affairs banker Scorseses film. Ellers har jeg til gode å se en film med DiCaprio jeg virkelig har likt - gutten trenger nok noen år til på baken. Tøv. DiCaprio er strålende i The Departed, en sann fryd å se gutten utfolde seg i den filmen. Og det er også The Departed største fordel ovenfor Infernal Affairs, flotte skuespillere med en skikkelig tilstedeværelse. Endret 7. november 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg forakter jo filmen! Ble bare glad for å se flere med samme syn. Drittfilm. Drittfilm er å ta litt hardt i, men ingen tvil om at Infernal Affairs banker Scorseses film. Ellers har jeg til gode å se en film med DiCaprio jeg virkelig har likt - gutten trenger nok noen år til på baken. Romeo + Juliet er da et flott stykke film som føyer seg inn i rekken av 90-tallets modern(e)(istiske) Shakespeare-filmer som Richard III og Titus. What's Eating Gilbert Grape er jo også phunky. Og så har vi jo selvfølgelig Titanic, som er en god film til tross for hyperhype og box office madness. Romeo+Juliet var altfor anmasende, glorete og bråkete. Angående Titanic -vel - den velger jeg å forbigå i stillhet. Gilbert Grape er ok, men heller ikke noe stort mer. Her er forøvrig hva Focault har å si om saken: Endret 7. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Og så har vi jo selvfølgelig Titanic, som er en god film til tross for hyperhype og box office madness. Til tross? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Wow...Trodde ikke noen på dette forumet hadde baller nok til å bruke begreper som mise-en-scène. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Men hva syns du om de andre Shakespeare-filmene, da? Richard III med en glimrende McKellen og den særdeles ekspresjonistiske Titus av frøken Taymor. Lacan vet i alle fall hvilken versjon han liker best: Se filmen hos Youtube Og så har vi jo selvfølgelig Titanic, som er en god film til tross for hyperhype og box office madness. Til tross? Hyperhype ødelegger. Spør Lacan. Wow...Trodde ikke noen på dette forumet hadde baller nok til å bruke begreper som mise-en-scène. Det har vært mye sutring pga det, ja. Endret 7. november 2008 av cun Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Tøv. DiCaprio er strålende i The Departed, en sann fryd å se gutten utfolde seg i den filmen. Og det er også The Departed største fordel ovenfor Infernal Affairs, flotte skuespillere med en skikkelig tilstedeværelse. Hollywoods beste skuespillere i en film med noen av de morsomste monologene og dialogene jeg har sett i en dramafilm. Vanskelig å mislike. Men så er cun notorisk vanskelig. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Men hva syns du om de andre Shakespeare-filmene, da? Richard III med en glimrende McKellen og den særdeles ekspresjonistiske Titus av frøken Taymor. Lacan vet i alle fall hvilken versjon han liker best: Richard III er en brilijant oppdatering av skuespillet med en glitrende McKellen på sitt aller mest infernalske. Titus derimot var en eneste stor skuffelse. Gilles Deleuze er heller ikke i tvil her: Se filmen hos Youtube Endret 7. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Helt enig angående Richard III. McKellen er nesten grunn nok alene til å se filmen, men også den noe originale settingen er jo rett og slett deilig. Titus er litt opp og ned, men det jeg merka meg spesielt ved den filmen var den fantastiske filmmusikken til Elliot Goldenthal, som forøvrig krapylet Tyler Bates stjal for filmen 300. Du skal forøvrig ikke kimse av hva Habermas har å si om saken: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg forakter jo filmen! Ble bare glad for å se flere med samme syn. Drittfilm. Drittfilm er å ta litt hardt i, men ingen tvil om at Infernal Affairs banker Scorseses film. Ellers har jeg til gode å se en film med DiCaprio jeg virkelig har likt - gutten trenger nok noen år til på baken. Tøv. DiCaprio er strålende i The Departed, en sann fryd å se gutten utfolde seg i den filmen. Og det er også The Departed største fordel ovenfor Infernal Affairs, flotte skuespillere med en skikkelig tilstedeværelse. Han er også meget god i Catch Me If You Can, hvor også Tom Hanks ikke er så aller verst. For å ikke snakke om Christopher Walken! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Synes han er helt utrolig bra i The Aviator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå