Dotten Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Harvey. Eier det meste Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har hørt at filmen "The black balloon", som går på kino nå, er en helt fantastisk bra film. Mange jeg kjenner mener dette er noe av det bedre de har sett på lenge. Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er Superhero Movie verdt å se? Nei! Men om du likte Epic movie så hvorfor ikke, noe jeg tviler på. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har sett Epic Movie. Den likte jeg absolutt ikke. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er Superhero Movie verdt å se? Nei! Men om du likte Epic movie så hvorfor ikke, noe jeg tviler på. Superhero Movie og Epic Movie er vel i samme gate som Disaster Movie, filmen som presterer å ha den tvilsomme topplasseringen på IMDb Bottom 100. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Takk, takk ! Da blir det nok 12 Angry Men ikveld, så får jeg heller sette som mål å se de andre 3 før helgen er over Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har hørt at filmen "The black balloon", som går på kino nå, er en helt fantastisk bra film. Mange jeg kjenner mener dette er noe av det bedre de har sett på lenge. Noen som har sett den? Hehe, må bare nytte anledningen til å anbefale The Red Balloon - et absolutt must, nylig restaurert av Criterion. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er Superhero Movie verdt å se? Nei, antageligvis ikke.. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er Superhero Movie verdt å se? Nei! Men om du likte Epic movie så hvorfor ikke, noe jeg tviler på. Epic Movie er på topp3 listen min over dårligeste filmer, lett. Men Superhero Movie fant jeg faktisk brukbar, selv om der var overdrevet mye dårlig, så var den "grei" alt i alt. Leslie Nilsen er jo en grunn for seg selv, selv om han deltok skuffende lite da. Føler nesten jeg sier imot meg selv nå egentlig... man går ikke glipp av noe, men er verdt å se om kjangsen byr seg. Noe sånt var det jeg ville fram til Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg var bare overrasket over å se Dan Castellaneta i Superhero Movie. Men om du skal se en komedie nå, så bør du se Forgetting Sarah Marshall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Michael Crichton ble 66 Noe av hans verk : Jurassic Park Westworld Waterworld Akutten "Welcome......to Jurassic Park !" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg så akkurat Crash med klassen. Har hatt lyst til å se den lenge, og ... Og. Jeg er målløs. Den er grunnen til at jeg ser film, at jeg liker film. Kort og greit, jeg elsket den. For en emosjonell tur! Endret 7. november 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Crash er en helt utrolig bra film! og det er Fightclub også. Så den igår for første gang faktisk. Skandale at jeg ikke har sett den før. Den var veldig annerledes enn jeg hadde forestillt meg, men pokker så overraskende god den var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Crash er en av mine favoritter. Og er en av tre filmer som har fått meg på gråten. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ang. Crash: Lille jenta som hopper opp foran faren sin med "kappa" = tearjerker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Crash er ikke så veldig god, en 6 / 10. En overdrivende film, imo. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Spielberg And Smith To Remake Oldboy? Bestandig når jeg ser at amerikanerne skal lage en remake av en asiatisk film jeg har sett, kan jeg ikke se for meg at det er mulig og jeg kan i alle fall ikke se for meg at det blir bra. Nå på sparket kan jeg ikke komme på en eneste remake av en asiatisk film som er bedre enn orginalen (og nei, The Departed er ikke bedre enn Infernal Affairs). Men amerikanerne skal få gjøre hva de vil. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kan vanskelig se for meg at de klarer å lage en bedre versjon, i alle fall. Oldboy er en fantastisk film, men det er vel ingen hemmelighet at amerikanerne ikke digger utenlandsk film? Får de Smith i hovedrollen er de jo sikra å tjene mange grunker. Om Departed ikke er bedre enn IA, er den i det minste på høyde. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Crash er ikke så veldig god, en 6 / 10. En overdrivende film, imo. Skulle akkurat til å si det. Ikke noe spektakulært. Preachy og oppskrytt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jepp, utrolig klisjé. Og alle scenene som omhandler rasisme viser det samme, bare med andre personer og andre konflikter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå