Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

over-the-top falske teater-skuespillet at jeg skrudde av.

 

Nå hadde vel denne filmen helt standard klassiskt skuespill (er det ikke det stilen heter?) så jeg ville ikke kalt det dårlig. Er man derimot ikke kjent med stilen kan det virke litt falskt.

 

Hadde faktisk samme opplevelsen første gangen jeg så A Streetcar Named Desire. Der bruker noen skuespillere den klassiske stilen, mens resten den mer moderne stilen vi har i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der bikka antall titler i hylla over 500, og utgjør en god del plass av mine 12 kvm :whistle: Da er det greit å ha dvdprofiler. Siden pcen min streika for en liten tid tilbake, tenkte jeg det var greit å laste ned online-samlinga mi på den nye. Da forsvant bildene på alle filmene. Noen som har en lur forklaring på hvorfor dette skjedde, evt. hvordan jeg fikser det?

Lenke til kommentar
Der bikka antall titler i hylla over 500, og utgjør en god del plass av mine 12 kvm :whistle: Da er det greit å ha dvdprofiler. Siden pcen min streika for en liten tid tilbake, tenkte jeg det var greit å laste ned online-samlinga mi på den nye. Da forsvant bildene på alle filmene. Noen som har en lur forklaring på hvorfor dette skjedde, evt. hvordan jeg fikser det?

 

Verktøylinjen helt øverst (ikke ikonene):

 

Online ---> Refresh all images.

Lenke til kommentar
Jeg føler at nå at, selv om det er forskjellige roller, så er det mye det samme hver gang, egentlig.

 

Raoul Duke eksluderes selvfølgelig fra denne diskusjonen, da jeg ikke finner noen grunn til at jeg skal ha noe å utsette på den.

 

Depps rolletolkning av Raoul Duke er klart hans beste. Han glir rett inn i rollen som syremisbruker fra slutten av 60-tallet.

Lenke til kommentar

Gjorde den det? Det visste jeg ikke. Da er det vel mulig da. Kanskje de er åpne for at andre lands filmer kan vinne, men de gjør det sjelden om det ikke er en åpenbar grunn til at den burde vinne. De fokuserer nok mest på amerikanske filmer. Kanskje Kon-Tiki var så godt som uten konkurrenter det året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...