Awesome X Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 over-the-top falske teater-skuespillet at jeg skrudde av. Nå hadde vel denne filmen helt standard klassiskt skuespill (er det ikke det stilen heter?) så jeg ville ikke kalt det dårlig. Er man derimot ikke kjent med stilen kan det virke litt falskt. Hadde faktisk samme opplevelsen første gangen jeg så A Streetcar Named Desire. Der bruker noen skuespillere den klassiske stilen, mens resten den mer moderne stilen vi har i dag. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Der bikka antall titler i hylla over 500, og utgjør en god del plass av mine 12 kvm Da er det greit å ha dvdprofiler. Siden pcen min streika for en liten tid tilbake, tenkte jeg det var greit å laste ned online-samlinga mi på den nye. Da forsvant bildene på alle filmene. Noen som har en lur forklaring på hvorfor dette skjedde, evt. hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jippi! I dag fikk jeg en stor overraskelse i posten. For første gang i mitt liv har jeg vunnet noe til en verdi over 20 kr En pakke, med filmen Varg Veum Falne Engler og en lapp der det stod at jeg har vunnet en konkurranse hos dvdnytt.no Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 ...For første gang i mitt liv har jeg vunnet noe til en verdi over 20 kr ...Varg Veum Falne Engler... Vel, det avhenger vel av hvordan du definerer verdi. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Haha, ja sant det, men jeg vant, det er det viktigste Filmen er forsåvidt grei nok, men hadde ikke skadet om det var en annen.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Der bikka antall titler i hylla over 500, og utgjør en god del plass av mine 12 kvm Da er det greit å ha dvdprofiler. Siden pcen min streika for en liten tid tilbake, tenkte jeg det var greit å laste ned online-samlinga mi på den nye. Da forsvant bildene på alle filmene. Noen som har en lur forklaring på hvorfor dette skjedde, evt. hvordan jeg fikser det? Verktøylinjen helt øverst (ikke ikonene): Online ---> Refresh all images. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Nice Gadd ikke prøve meg fram, da jeg egentlig må lese pensum. Gambla på at en årvåken forumbruker kunne svare rimelig raskt, og det stemte jo. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Johnny Depp blir typecasta om dagen. Enig med artikkelen, han har jo enormt med skills, og jeg skulle gjerne sett ham vise de fram i en seriøs rolle. Hyggelig med tant og fjas også, selvfølgelig, men dette begynner jo å bli for mye av det gode. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hah! Jeg har sagt det samme i mange år. ^^ "We'd love to see him put on a pair of normal pants and say interesting lines to other adults saying lines about adult things." - Godt sagt. Endret 5. november 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Mannen liker seg vel i slike roller, da. Hans arbeid i "seriøse" roller er uansett mindre minneverdig enn hans mer spesielle roller. Jeg føler han har funnet sitt rette miljø, det er i slike roller han virkelig "skinner". Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg føler at nå at, selv om det er forskjellige roller, så er det mye det samme hver gang, egentlig. Raoul Duke eksluderes selvfølgelig fra denne diskusjonen, da jeg ikke finner noen grunn til at jeg skal ha noe å utsette på den. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Skulle også likt og sett Depp i en seriøs rolle igjen ja, men han og Bale er jo snart klare med Mann's 30-tall's gangsterdrama Public Enemies. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg føler at nå at, selv om det er forskjellige roller, så er det mye det samme hver gang, egentlig. Raoul Duke eksluderes selvfølgelig fra denne diskusjonen, da jeg ikke finner noen grunn til at jeg skal ha noe å utsette på den. Depps rolletolkning av Raoul Duke er klart hans beste. Han glir rett inn i rollen som syremisbruker fra slutten av 60-tallet. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Og utifra det lille jeg har sett av levende bilder av Hunter Thompson, så ligner han jo fyren på en prikk også. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Noen som har sett Tropa De Elite? Er den no bra? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Den er qul den, lizzom. En saftig fusjon mellom Cidade de Deus og Ônibus 174. Brasil har både interessant materiale å filme og dyktige filmskapere, da blir det jo knall. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 En ting jeg har grublet på. Kan ikke-amerikanske filmer vinne andre kategorier enn "best foreign language film" under Academy Awards? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Har lurt på det selv. Virker som de eneste gangene europeiske og asiatiske filmer vinner, er det kun i den klassen. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Mente egentlig å spørre om de i det hele tatt kan konkurrere i de andre klassene. Siden det er en amerikansk prisutdeling skulle man ikke tro det, men hva med den norske Kon Tiki som vant beste dokumentar? Endret 6. november 2008 av Speik Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Gjorde den det? Det visste jeg ikke. Da er det vel mulig da. Kanskje de er åpne for at andre lands filmer kan vinne, men de gjør det sjelden om det ikke er en åpenbar grunn til at den burde vinne. De fokuserer nok mest på amerikanske filmer. Kanskje Kon-Tiki var så godt som uten konkurrenter det året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå