Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Diskuterfilm-krisen:

Snakka med Lasse (Uruloki) fra Dfilm og han har fått følgende beskjed fra Svank:

"Hei, er noe med serveren. De har stengt den.. Og sendt meg masse instrukser for å få rettet opp sikkerheten. Har dessverre ikke tid akkurat nå til å se på det på en stund. Utrolig teit tidspunkt dette kom. Jeg spiller inn film hele dagen nå. Dagen min er overfull og vel så det allerede. "

Lenke til kommentar
Kjipt. Det har jo vært snakk om å oppdatere startsiden i evigheter, trodde de endelig hadde fått ræva i gir. Men da får vi vel vente i tålmodighet til ting er fikset.

Var jo et lite spamproblem for noen uker tilbake, men det fikk man vel orden på rimelig fort.

Spamproblemet var jo universelt for alle IP Boards, og burde ikke ha noe med det som har skjedd nå. Og 2.3.6-versjonen løste jo dét problemet. Jeg aner ikke hva som har skjedd for å være helt ærlig, men har spurt Svank om noen av de andre adminene kan gjøre noe med det, eller om det er noe jeg kan hjelpe til med. Han har ikke svart enda. Vi får bare vente og se. Merker at jeg har litt abstinenser allerede. Hadde jo lyst til å sitte oppe i natt og preike om USA-valget.

Lenke til kommentar
Det er lett: Kom deg unna før det er forseint.

Hehe.

Neida, den tråden er for å snakke om valget i. Er ikke det. Men det er stort sett bare spamming frem og tilbake om hvem som har rett og hvem som ikke har rett, ispedd noen SNL-videor av Palin/tina fey osv.

Okei, får holde meg unna da. Da blir det vel andre reserveløsninger mens DFilm er nede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...