CypheroN Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Kommer ikke inn selv, Otth. Kom ikke inn i går heller. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Stemmer det. Fungerer heller ikke å skrive inn brukernavn og passord. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Sikkert bare admins som kommer inn da. Er vel noe kødd med systemet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Prøvde skrive inne Dfilm-passord og brukernavnet, gikk ikke. Så prøvde jeg "admin" og 123 og masse tall og greier. Nuffin works. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ingen semi-seriøse admins kaller kontoen sin for "admin" da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Verdt et forsøk ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Om Diskuterfilm-krisen: Snakka med Lasse (Uruloki) fra Dfilm og han har fått følgende beskjed fra Svank: "Hei, er noe med serveren. De har stengt den.. Og sendt meg masse instrukser for å få rettet opp sikkerheten. Har dessverre ikke tid akkurat nå til å se på det på en stund. Utrolig teit tidspunkt dette kom. Jeg spiller inn film hele dagen nå. Dagen min er overfull og vel så det allerede. " Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Sikkert haugevis med sikkerhetsbrister i forum-softwaren, da, så har webhost stengt hele forumet så ikke dritt skal spre seg til andre som er innom sida. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Kjipt. Det har jo vært snakk om å oppdatere startsiden i evigheter, trodde de endelig hadde fått ræva i gir. Men da får vi vel vente i tålmodighet til ting er fikset. Var jo et lite spamproblem for noen uker tilbake, men det fikk man vel orden på rimelig fort. Lenke til kommentar
Uruloki Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Kjipt. Det har jo vært snakk om å oppdatere startsiden i evigheter, trodde de endelig hadde fått ræva i gir. Men da får vi vel vente i tålmodighet til ting er fikset. Var jo et lite spamproblem for noen uker tilbake, men det fikk man vel orden på rimelig fort. Spamproblemet var jo universelt for alle IP Boards, og burde ikke ha noe med det som har skjedd nå. Og 2.3.6-versjonen løste jo dét problemet. Jeg aner ikke hva som har skjedd for å være helt ærlig, men har spurt Svank om noen av de andre adminene kan gjøre noe med det, eller om det er noe jeg kan hjelpe til med. Han har ikke svart enda. Vi får bare vente og se. Merker at jeg har litt abstinenser allerede. Hadde jo lyst til å sitte oppe i natt og preike om USA-valget. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 For å gjøre ventetiden mer overkommelig: Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Og hvilken film er det der fra? Føltes ut som en fantastisk useriøs film da jeg så de klippene. EDIT: The Wicker Man ja... Endret 4. november 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Uruloki Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 For å gjøre ventetiden mer overkommelig: Det er bra du tar på deg jobben min her på diskusjon.no! Jeg bare sier'e igjen jeg: når han løper i bjørnekostymet og slår ned hu dama er TIDENES scene. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nyinnspillingen vel å merke. Har ikke sett den, men jeg ser egentlig ikke et eneste likhetstrekk med originalen i de klippene. Skulle nesten tro det var en parodi, men det er det ikke. Noe som gjør det enda morsommere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Uruloki: Vel, du har jo alltids pansertullingene i denne tråden her, da. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&start=3500 Endret 4. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Uruloki Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hehehe, så dette er ikke stedet for å diskutere politikk eller? Nå får dere Diskusjon-folk fortelle meg hvordan holdningen her er til forskjellig. Hvorfor er de pansertullinger osv? Diskusjon.no er for meg ukjent kan man vel si, så hva er en grei oppsummering av dette forumet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Neida, den tråden er for å snakke om valget i. Er ikke det. Men det er stort sett bare spamming frem og tilbake om hvem som har rett og hvem som ikke har rett, ispedd noen SNL-videor av Palin/tina fey osv. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det er lett: Kom deg unna før det er forseint. Lenke til kommentar
Uruloki Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det er lett: Kom deg unna før det er forseint. Hehe. Neida, den tråden er for å snakke om valget i. Er ikke det. Men det er stort sett bare spamming frem og tilbake om hvem som har rett og hvem som ikke har rett, ispedd noen SNL-videor av Palin/tina fey osv. Okei, får holde meg unna da. Da blir det vel andre reserveløsninger mens DFilm er nede. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg tror vi kan oppsummere det slik: Dette forumet har aldersgruppe 12-16 som 90% av brukerbasen. Da blir det ikke særlig vettige diskusjoner om politikk. Mens Dfilm høres ut som noe for litt eldre filmkjenner-typer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå