Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Forvent intet mindre enn "Trond Giske går av etter skandaledokumentar".

 

Du får ikke de kontrollkåte til å gå av. Dokumentaren må helt klart innføre begrepet "reguleringskåt". Eneste kulturpolitikeren jeg kan tenke meg er mer hypp på å regulere ihjel kulturnorge er ironisk nok FRP sin kulturpolitiske talsmann. Evt. kanskje også godeste Valgerd.

 

Bør selvfølgelig få Rocco til å søke filmfondet om støtte til neste russefilm og så dokumentere det skandaløse avslaget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Er det masse gørr o.l. i Motorsagmassakern , har lyst å se den men ikke keen på noe a la Cannibal Holocaust , det blir nok litt for sterk kost for meg......lol :/

Lenke til kommentar
Er det masse gørr o.l. i Motorsagmassakern , har lyst å se den men ikke keen på noe a la Cannibal Holocaust , det blir nok litt for sterk kost for meg......lol :/

 

Motorsagmasakren er overhodet ikke noe som kan sammenlignes med Cannibal Holocaust. Jeg håper det er originalversjonen du skal se? Den som kom i 2003 inneholder vel ganske mye mer "gørr" enn originalen, om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
I morgen skal jeg (forhåpentligvis) kose meg med Tropic Thunder. Noen som har sett den?

Så den en av de første dagene den gikk. Storkoste meg. Tror ikke jeg skal si så mye mer enn at du må forberede deg på harselering med filmindustrien og sørge for å tømme blære før du går inn. Fort å le på seg en lekkasje under den filmen.

 

Så den i helgen. Lo ganske godt ja :) Robery D. Jr sin rolle var rett og slett awesome!

 

"I'm a led farmer, motherfucker!"

Lenke til kommentar
@ Dorian Gray, eller alle andre, hva tror dere om Dorian Gray (2009) ? Og hvilken er den beste Dorian Gray-filmatiseringen?

Jeg har ikke sett Ben Barnes i noe, men dette bildet gjør at jeg er spent. Colin Firth har god erfaring med period pieces og vil uten tvil bidra med en god rolle. Det interessante blir hvordan de behandler manus i forhold til realistisk dialog vs Oscar Wildes skrivemåte, men jeg ser for meg at det meste blir "typisk britisk". De kødder nok ikke til historien, men det er mulig de ikke krydrer den nok heller. Det blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Saa nettop The Shining:

 

Flere enn meg som syntes det "skumleste" i filmen var naar det skiftet dag? :p

Skiftet dag?

 

 

Det skumleste er definitivt når Danny sykler rundt i de tomme korridorene og egentlig hele sekvensen når Jack går inn på hotellrommet med hu døde dama. For et lydbilde. Wæææh!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...