Dotten Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Forvent intet mindre enn "Trond Giske går av etter skandaledokumentar". Du får ikke de kontrollkåte til å gå av. Dokumentaren må helt klart innføre begrepet "reguleringskåt". Eneste kulturpolitikeren jeg kan tenke meg er mer hypp på å regulere ihjel kulturnorge er ironisk nok FRP sin kulturpolitiske talsmann. Evt. kanskje også godeste Valgerd. Bør selvfølgelig få Rocco til å søke filmfondet om støtte til neste russefilm og så dokumentere det skandaløse avslaget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Rocco har vel slutta i "bransjen" har han sagt selv. Ganske trist av en dvask spritfeit nordmann å bruke samme kallenavnet som selveste Rocco Sifriedi, en blond, italiensk GUD av en mann med bodybuilderkropp og kjempetiss. Endret 3. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 @ Dorian Gray, eller alle andre, hva tror dere om Dorian Gray (2009) ? Og hvilken er den beste Dorian Gray-filmatiseringen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Er det masse gørr o.l. i Motorsagmassakern , har lyst å se den men ikke keen på noe a la Cannibal Holocaust , det blir nok litt for sterk kost for meg......lol :/ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Er det masse gørr o.l. i Motorsagmassakern , har lyst å se den men ikke keen på noe a la Cannibal Holocaust , det blir nok litt for sterk kost for meg......lol :/ Motorsagmasakren er overhodet ikke noe som kan sammenlignes med Cannibal Holocaust. Jeg håper det er originalversjonen du skal se? Den som kom i 2003 inneholder vel ganske mye mer "gørr" enn originalen, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 I morgen skal jeg (forhåpentligvis) kose meg med Tropic Thunder. Noen som har sett den? Så den en av de første dagene den gikk. Storkoste meg. Tror ikke jeg skal si så mye mer enn at du må forberede deg på harselering med filmindustrien og sørge for å tømme blære før du går inn. Fort å le på seg en lekkasje under den filmen. Så den i helgen. Lo ganske godt ja Robery D. Jr sin rolle var rett og slett awesome! "I'm a led farmer, motherfucker!" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 @ Dorian Gray, eller alle andre, hva tror dere om Dorian Gray (2009) ? Og hvilken er den beste Dorian Gray-filmatiseringen? Jeg har ikke sett Ben Barnes i noe, men dette bildet gjør at jeg er spent. Colin Firth har god erfaring med period pieces og vil uten tvil bidra med en god rolle. Det interessante blir hvordan de behandler manus i forhold til realistisk dialog vs Oscar Wildes skrivemåte, men jeg ser for meg at det meste blir "typisk britisk". De kødder nok ikke til historien, men det er mulig de ikke krydrer den nok heller. Det blir spennende å se. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Noen som har fått sett Fatso enda? Er det den typisk norske filmen som lover glitter og grønne skoger, men som ender opp som alle andre norske filmer? Altså fryktelig streit. Den har jo bare fått treere og firere stort sett. Endret 3. november 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har sett den og istedenfor å gjenta meg selv her, lenker eg bare til en litt mer velskreven tekst: http://www.kulturo.no/anmeldelser/film/fatso/57172 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Saa nettop The Shining: Flere enn meg som syntes det "skumleste" i filmen var naar det skiftet dag? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Neineinei. Sier bare en ting jeg: Dame i badekar. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Neineinei. Sier bare en ting jeg: Dame i badekar. Dame i badekar var egentlig bare ganske creepy, men litt skummelt også. Det jeg fant skummlest med filmen var når Danny? syklet rundt omkring i gangene. Var alltid redd for at noe skulle komme rundt neste hjørne. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Noen som har sett House (2008) ? http://www.imdb.com/title/tt0837796/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Saa nettop The Shining: Flere enn meg som syntes det "skumleste" i filmen var naar det skiftet dag? Haha, det er sykt creepy! Hele filmen er et creepy mesterverk. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Husker jeg så denne når jeg var yngre, har sett den en gang eller to etter det, men den sitter ganske godt igjen :S Endret 3. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hvorfor har jeg sett filmen Slither to ganger? Granted første gangen var med ex-ex-dama, men likevell. Makan til dritt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Saa nettop The Shining: Flere enn meg som syntes det "skumleste" i filmen var naar det skiftet dag? Skiftet dag? Det skumleste er definitivt når Danny sykler rundt i de tomme korridorene og egentlig hele sekvensen når Jack går inn på hotellrommet med hu døde dama. For et lydbilde. Wæææh! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Saa nettop The Shining: Flere enn meg som syntes det "skumleste" i filmen var naar det skiftet dag? Skiftet dag? Ja, skiftet dag. Du vet, det kommer nerverpirrende musikk, plutselig blir det helt svart på skjermen og det står THURSDAY. f.eks. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Er det bare jeg som ikke kommer meg inn på diskuterfilm.com? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 "Password protected area"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå