Sir Game Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Er Death Proof verdt å sjå? Går på C+ First nå om 15min tid. Egentlig ikke noen stor fan av Quentin Tarantino, men lurer på om jeg skal gi denne en sjangse. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Er Death Proof verdt å sjå? Går på C+ First nå om 15min tid. Egentlig ikke noen stor fan av Quentin Tarantino, men lurer på om jeg skal gi denne en sjangse. Tja, utrolig kjedelig begynnelse (bare masse jenteprat), men slutten er verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nettopp sett Iron Man. Langt fra hva jeg hadde forventet meg, men jeg likte den. Godt å se en film der man nesten ikke trenger å tenke en gang i blant. 7,5/10 I morgen skal jeg se Into the Wild tror jeg. Anbefales? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Er Death Proof verdt å sjå? Går på C+ First nå om 15min tid. Egentlig ikke noen stor fan av Quentin Tarantino, men lurer på om jeg skal gi denne en sjangse. Tja, utrolig kjedelig begynnelse (bare masse jenteprat), men slutten er verdt å få med seg. Fra 1-10 ? Ser Rosario Dawson er med, så det er i det minste noe pent å se på. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 En sterk 7-er. En del stilige episoder mot slutten så dro det hele ganske mye opp. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nettopp sett Iron Man. Langt fra hva jeg hadde forventet meg, men jeg likte den. Godt å se en film der man nesten ikke trenger å tenke en gang i blant. 7,5/10 I morgen skal jeg se Into the Wild tror jeg. Anbefales? Into the Wild anbefales så absolutt. En av fjorårets beste filmer. En klar 10'er fra min side og en plass på topplista. Er Death Proof verdt å sjå? Går på C+ First nå om 15min tid. Egentlig ikke noen stor fan av Quentin Tarantino, men lurer på om jeg skal gi denne en sjangse. Tja, utrolig kjedelig begynnelse (bare masse jenteprat), men slutten er verdt å få med seg. Fra 1-10 ? Ser Rosario Dawson er med, så det er i det minste noe pent å se på. Gav den en grei 7'er jeg også. Uvanlig dårlig dialog fra Tarantino, med en actionfyllt slutt. Sånn greit oppsummert. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Desverre er du så lei mot slutten at til og med heftige stunts blir kjedelig å se på. Kaklingen fra siste gruppe i Death Proof skal jeg aldri utsette meg for igjen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Death Proof er en 4er, ikke noe mer. Litt av en trasig kinoopplevelse, heldigvis kom Planet Terror og reddet litt av Grindhouse-æren. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Death Proof ødela Grindhouse opplevelsen for meg. Gjorde den genistreken å se Planet Terror først... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jeg så helaftensversjonene av filmene, som mange andre sikkert gjorde, og det tjente ikke Death Proof noe på. Jeg har enda ikke sett dem sammen med trailerne i kort versjon, og det kan bli en bedre opplevelse. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Death Proof er det største makkverket Tarantino har lagt sine hender på. Da inkluderer jeg i samme slengen alle filmer med "Approved by Tarantino" eller "Tarantino watched this!". Uengasjerende søppel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Da er det ikke lenge til Indiana Jones 4 kommer ut! Er det bare jeg som gleder meg her inne? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Da er det ikke lenge til Indiana Jones 4 kommer ut! Er det bare jeg som gleder meg her inne? Mener du på DVD? I så fall så har jeg en stående i hylla mi i denne stund. Fikk den på lørdag. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 For å svare på mitt eget spørsmål for noen dager siden. Jeg lurte på om de andre filmene av Zodiac var noe verdt å ta en titt på. Ser nå at Zodiac Killer ligger på 17. plass på IMDb Bottom 100 med et snitt på 1,7. Tviler på om jeg skal sjekke ut denne da. Skal du se Zodiac må du jo se denne: http://www.imdb.com/title/tt0443706/ Det var den jeg så. Jeg synes temaet om Zodiac var så interessant at jeg vurderer å se den andre filmene basert på denne massemorderen. Zodiac Killer er nok utelukket pga. hvor ekstremt dårlig den skal være. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Lurer på hvor stor sjans det hadde vært for å få en dokumentar med kritisk søkelys på filmfondet og evt. negative konsekvenser det har for norsk film subsidiert av filmfondet. Hadde vært kult med en brannfakkel av en dokumentar med tittelen "Fadesen filmfondet - en dokumentar subsidiert av Norsk filmfond" (eller noe i den dur). En skikkelig crappy tabloid dokumentar i Michael Moore stil (Oddvar Stenstrøm i rollen som Moore?). Selvfølgelig trangsynt og ensidig fremstilling med alle kjipe triks som er mulig å finne. Kunne vært en fin test. Om da avslag, så kunne tittelen vært "Fadesen filmfondet - en dokumentar som fikk avslag av Norsk filmfond". Ville vært artig å sett alle kulturpersonlighetene kjøpt opp av Trond Giske og co. (I Norge er det jo greit at partier kjøper kulturpersonligheter og journalisters støtte gjennom kultursubsidier og pressestøtte, hvor media og kulturfolk kan løpe ut og kritisere alle partier som ikke lover dem penger) komme stormende ut i protest (dette vil selvfølgelig være en vinkel som flittig vil bli brukt, alt skal vris i god Moore stil). Hvem tar regien? Steffy? I morgen skal jeg (forhåpentligvis) kose meg med Tropic Thunder. Noen som har sett den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 I morgen skal jeg (forhåpentligvis) kose meg med Tropic Thunder. Noen som har sett den? Så den en av de første dagene den gikk. Storkoste meg. Tror ikke jeg skal si så mye mer enn at du må forberede deg på harselering med filmindustrien og sørge for å tømme blære før du går inn. Fort å le på seg en lekkasje under den filmen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg har sett Tropic Thunder, og fant den desverre ikke mer enn småmorsom. Men humor er jo så subjektivt. Endret 2. november 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg stiller selvsagt, like greit å ha en regissør uten skam. Jeg innrømmer med en gang at jeg ikke aner hva filmens tema er eller hva det betyr i praksis, men jeg er mer enn villig til å kjøre en Michael Moore på den. Forvent intet mindre enn "Trond Giske går av etter skandaledokumentar". Endret 2. november 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Satire over Hollywood må det jo mye til for at skal slå feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå