Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Anmeldelsen min fra juni:

In Bruges

Traileren fristet, så jeg så den i dag med en kompis. Jeg tror vi koste oss like mye begge to, selv om det kanskje var av forskjellige grunner. Den er ikke bare morsom, velspilt og interessant, men også skikkelig vellaget. Den har en indie-feel på samme måte som The Ice Harvest, og det er herlig å se på. Forfriskende, rett og slett. Mye av det positive man har å si er småavslørende, så jeg skal ikke si så mye. Den overrasket meg både i humoren, brutaliteten og hvor smart den var til tider. Kudos til de profilerte skuespillerne som oppdaget manuset og skjønte at dette var noe å være med på.

Jeg likte den svært godt, altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Damn, var en lite hopp i aktivitet, nesten alle aktive på filmforumet hadde noe å si. Artig.

Heftige diskusjoner er moro, "refresh, refresh, ah han svarte skynde seg å svare tilbake" osv.. Litt kjedelig når du skal komme med et analytisk og drepende innlegg som setter oss andre på bakken.. :!:

Litt sånn btw, er det noen som har sett den originale Oceans 11 (1960)? Er den verd å se?

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Litt sånn btw, er det noen som har sett den originale Oceans 11 (1960)? Er den verd å se?

Litt av magien med den nye Ocean's er at den har Clooney, Pitt og Damon, tre av mine favoritter. Den er stappfull av typiske 2000-tallet skuespillere som jeg virkelig liker og på en måte har vokst litt opp med, og derfor er det så kult å se dem sammen. Jeg fikk ikke samme følelse av The Rat Pack fordi dette var det første møte mitt med dem (sett bortifra My Way på karaokeaften), og jeg "kjente" dem ikke. Den er nok like god eller bedre, men jeg liker Matt Damon mer enn jeg liker de fleste av vennene mine, så det er vanskelig å slå line-upen til den nye Ocean's.

Lenke til kommentar

For å svare på mitt eget spørsmål for noen dager siden. Jeg lurte på om de andre filmene av Zodiac var noe verdt å ta en titt på. Ser nå at Zodiac Killer ligger på 17. plass på IMDb Bottom 100 med et snitt på 1,7. Tviler på om jeg skal sjekke ut denne da.

Så en annen drittfilm her om dagen, Plan 9 From Outer Space. Den var litt morsom for det da. Det er vel den som har gitt opphavet til "so bad it's good"-uttrykket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...