Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Anmeldelsen min fra juni: In Bruges Traileren fristet, så jeg så den i dag med en kompis. Jeg tror vi koste oss like mye begge to, selv om det kanskje var av forskjellige grunner. Den er ikke bare morsom, velspilt og interessant, men også skikkelig vellaget. Den har en indie-feel på samme måte som The Ice Harvest, og det er herlig å se på. Forfriskende, rett og slett. Mye av det positive man har å si er småavslørende, så jeg skal ikke si så mye. Den overrasket meg både i humoren, brutaliteten og hvor smart den var til tider. Kudos til de profilerte skuespillerne som oppdaget manuset og skjønte at dette var noe å være med på. Jeg likte den svært godt, altså. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har sett den, og likte den. Må nesten ta en titt på den igjen, med hele Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor skjærsild-allegorien i tankene. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Noen som har sett filmen In Bruges? Jeg lurer på hva i all verden som gjør at den er verdt 8,1/10 på IMDb. Jeg synes ikke den var noe mer enn middelmådig. Orginaliteten, dialogen, plottet, innviklingene, osv. Kanskje du kan spesifisere hva du syntes var så middelmådig. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Likte også In Bruges svært godt. Fant hele opplegget med to ferierende leiemordere i Brügge ganske så sært, og dialogen og situasjonene de havnet oppe i var langt morsommere enn hva de fleste "vanlige" komedier klarer å komme opp med. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nå kan det jo hende at JC4 kan bli en bra film da. Batman Begins er 5 i rekken,og den er meget bra. Men husk også at 3 og 4 mildt sagt var elendige. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Damn, var en lite hopp i aktivitet, nesten alle aktive på filmforumet hadde noe å si. Artig. Heftige diskusjoner er moro, "refresh, refresh, ah han svarte skynde seg å svare tilbake" osv.. Litt kjedelig når du skal komme med et analytisk og drepende innlegg som setter oss andre på bakken.. :!: Litt sånn btw, er det noen som har sett den originale Oceans 11 (1960)? Er den verd å se? Endret 2. november 2008 av Speik Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Da satt jeg meg ned med Ringens Herre 1 exstended edition. Skal prøve å se hele trilogien i løpet av noen uker.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Har du ikke sett dem? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Joda, der et bare lenge siden Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Litt sånn btw, er det noen som har sett den originale Oceans 11 (1960)? Er den verd å se? Litt av magien med den nye Ocean's er at den har Clooney, Pitt og Damon, tre av mine favoritter. Den er stappfull av typiske 2000-tallet skuespillere som jeg virkelig liker og på en måte har vokst litt opp med, og derfor er det så kult å se dem sammen. Jeg fikk ikke samme følelse av The Rat Pack fordi dette var det første møte mitt med dem (sett bortifra My Way på karaokeaften), og jeg "kjente" dem ikke. Den er nok like god eller bedre, men jeg liker Matt Damon mer enn jeg liker de fleste av vennene mine, så det er vanskelig å slå line-upen til den nye Ocean's. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Er det mulig å skaffe "Eraserhead" sone 2 med undertekster (engelsk)? Finner ingenting Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 For å svare på mitt eget spørsmål for noen dager siden. Jeg lurte på om de andre filmene av Zodiac var noe verdt å ta en titt på. Ser nå at Zodiac Killer ligger på 17. plass på IMDb Bottom 100 med et snitt på 1,7. Tviler på om jeg skal sjekke ut denne da. Så en annen drittfilm her om dagen, Plan 9 From Outer Space. Den var litt morsom for det da. Det er vel den som har gitt opphavet til "so bad it's good"-uttrykket. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Litt sånn btw, er det noen som har sett den originale Oceans 11 (1960)? Er den verd å se? Filmen varer i over to timer og etter at nesten ingenting hadde skjedd i løpet av den første timen slo jeg av filmen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Frank Sinatra er i den, så er nok verdt et lite titt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 For å svare på mitt eget spørsmål for noen dager siden. Jeg lurte på om de andre filmene av Zodiac var noe verdt å ta en titt på. Ser nå at Zodiac Killer ligger på 17. plass på IMDb Bottom 100 med et snitt på 1,7. Tviler på om jeg skal sjekke ut denne da. Skal du se Zodiac må du jo se denne: http://www.imdb.com/title/tt0443706/ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Skal man se film om Titanic må man jo se denne: http://www.imdb.com/title/tt0120338/ Og hvis man er interessert i The Elephant Man så er jo denne grei: http://www.imdb.com/title/tt0080678/ Er man interessert i film om homofile cowboyer så funker denne: http://www.imdb.com/title/tt0388795/ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jeg anbefaler denne hvis du vil se film om hobbiter og ringer. http://www.imdb.com/title/tt0120737/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Hvis man liker morsomme pirater da? http://www.imdb.com/title/tt0325980/ Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Det var morsomt én gang, nok nå. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 I is terribly sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå