Dorian Gray Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg svarer OUATIA for å irritere cun- Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hah, siden du i det hele tatt makter å stille et spørsmålstegn ved dette, må jeg anbefale førstnevnte av reint prinsipp. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Se Once Upon a Time for tidenes beste showdown. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jepp, la meg kose meg med La Haine i fred EDIT: Nytt fra kannibalen. Hva tror dere om dette? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Gjøres denne filmen skikkelig kan den bli veldig interesant, jeg er ute etter mer innsikt i kannibalens sinn. Filmen har i hvert fall potensiale til å bli bedre enn et par av Hannibal Lecter filmene. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 På den annen side er det ikke mye som skal til for å fylle det sjelløse, tomme skallet som var Red Dragon. Vakumet etter den filmen tar imot det meste Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva er Hannibal uten Hopkins? Det ligger en del vekt på skuldrene til unge Ulliel, jeg er skeptisk på forhånd slik at jeg kan la meg overraske positivt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja de begynner å dra den litt langt nå. Jeg syntes Red Dragon hadde for lite Hopkins. Dette kan da umulig bli veldig bra? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Har du sett Manhunter? Mange skryter av Brian Cox i rollen som Lecter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva er det folk egentlig ser HD DVDene sine med her på forumet. Ikke TV/prosjektor men avspiller altså. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Hva er det folk egentlig ser HD DVDene sine med her på forumet. Ikke TV/prosjektor men avspiller altså. Tja. Akkurat nå så har jeg tenkt å forholde meg til kun en format, og bestemt meg for å gå nettopp for HD DVD. To tips: - Kiss DP-600 DVD-Spiller m/WiFi og LAN. - Toshiba HD-E1 HD DVD spiller 720p/1080i. Har du andre forslag, så kom med de. Spillerne er fortsatt dyre, men Kiss-modellen der er ikke dum med tanke på WiFi og LAN. Edit: En ting til. Med tanke på lyd og andre muligheter, så har du flere tilkoblingsmuligheter med Toshiba-modellen. Endret 30. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Njål Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hva er det folk egentlig ser HD DVDene sine med her på forumet. Ikke TV/prosjektor men avspiller altså. Tja. Akkurat nå så har jeg tenkt å forholde meg til kun en format, og bestemt meg for å gå nettopp for HD DVD. To tips: - Kiss DP-600 DVD-Spiller m/WiFi og LAN. 7829178[/snapback] Kiss-spilleren kan da ikke spille HD DVD'er (men kan streame HD fra en PC). Toshiba'en er billigere hos Elkjøp/Lefdal (og har blitt satt ned en god del kort etter lansering i mange andre land). Selv briuker jeg xbox360 HD DVD-spilleren fram til en dyrere Toshibaen kommer (HD-EX1). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Njål: Hvordan fungerer drevet? Har vurdert å anskaffe meg en 360 nettopp på grunn av mulighetene for HD DVD-drev. Ankepunktet har så langt vært at 360 leveres uten hdmi. :-\ Skeptisk. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Postal trailerne har kommet på nett. Sjekk ut trailerne til Bolls nye "mesterverk" her. Nå skal jeg kose meg med R-rated traileren. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Postal trailerne har kommet på nett. Sjekk ut trailerne til Bolls nye "mesterverk" her. Nå skal jeg kose meg med R-rated traileren. 7830585[/snapback] Hva i helvete? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Kjedet meg her om dagen å så en av favoritt komedie filmene mine igjen. Anchorman: The Legend of Ron Burgundy Etter å ha sett denne, å ledd godt tok jeg en tur på IMDB å så på filmer Will Ferrell er med i. Kom da over en film jeg ikke hadde sett, eller hørt noe om. Denne filmen het Wake Up, Ron Burgundy: The Lost Movie Dette er en slags oppfølger som de lagde av alt ekstra de hadde liggende. Følger hvis med på noen få av Anchorman: The Legend of Ron Burgundy DVD'ene. Denne følte selvsagt ikke med på min, så jeg måtte til å lete litt på nett etter den. Viste seg at den ikke var lett å finne, men etter litt råd fant jeg den på en ******* side. Har nå sett den, å anbefaler alle som er fan av den første Anchorman filmen om å se denne også. Er grisevittig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Postal trailerne har kommet på nett. Sjekk ut trailerne til Bolls nye "mesterverk" her. Nå skal jeg kose meg med R-rated traileren. 7830585[/snapback] Dette ser jo mer usammenhengene ut enn noen gang, fikk nesten lyst til å se den der... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Postal-filmen kunne blitt en skikkelig tøff kult-splatter, men den drømmen er det jo bare å kaste når Boll påtar seg oppdraget. Fyren der er bare tragisk. Han er en wannabe standard middelmådig Hollywood-regissør, men feiler. Når man feiler i å være en middelmådig regissør, da er det egentlig bare å gi opp. Helvete da den jævelskapen han er. EDIT: Terrorister med G36 og termosikte? WTF?! Endret 30. januar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 /Uwe Boll-dance Den ser så bra ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg synes den så ganske underholdene ut jeg og. Gleder meg til drapstruslene begynner å renne inn hos Boll og han kommer med et nytt forslag alá banke opp journalister for å få folk til å stoppe. Skal sees! Tilbake til HDspørsmålet mitt: Planen min var å gå for HD DVD, så toshibaspilleren så flott ut. Hvordan er 360en i forhold? Sammenlagt pris, navigasjon, alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå