Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det folk egentlig ser HD DVDene sine med her på forumet. Ikke TV/prosjektor men avspiller altså.

Tja. Akkurat nå så har jeg tenkt å forholde meg til kun en format, og bestemt meg for å gå nettopp for HD DVD.

To tips:

- Kiss DP-600 DVD-Spiller m/WiFi og LAN.

- Toshiba HD-E1 HD DVD spiller 720p/1080i.

Har du andre forslag, så kom med de. Spillerne er fortsatt dyre, men Kiss-modellen der er ikke dum med tanke på WiFi og LAN. ;)

Edit: En ting til. Med tanke på lyd og andre muligheter, så har du flere tilkoblingsmuligheter med Toshiba-modellen.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Hva er det folk egentlig ser HD DVDene sine med her på forumet. Ikke TV/prosjektor men avspiller altså.

Tja. Akkurat nå så har jeg tenkt å forholde meg til kun en format, og bestemt meg for å gå nettopp for HD DVD.

To tips:

- Kiss DP-600 DVD-Spiller m/WiFi og LAN.

7829178[/snapback]

Kiss-spilleren kan da ikke spille HD DVD'er (men kan streame HD fra en PC).

Toshiba'en er billigere hos Elkjøp/Lefdal (og har blitt satt ned en god del kort etter lansering i mange andre land).

Selv briuker jeg xbox360 HD DVD-spilleren fram til en dyrere Toshibaen kommer (HD-EX1).

Lenke til kommentar

Kjedet meg her om dagen å så en av favoritt komedie filmene mine igjen.

Anchorman: The Legend of Ron Burgundy

Etter å ha sett denne, å ledd godt tok jeg en tur på IMDB å så på filmer Will Ferrell er med i. Kom da over en film jeg ikke hadde sett, eller hørt noe om. Denne filmen het

Wake Up, Ron Burgundy: The Lost Movie

Dette er en slags oppfølger som de lagde av alt ekstra de hadde liggende. Følger hvis med på noen få av Anchorman: The Legend of Ron Burgundy DVD'ene. Denne følte selvsagt ikke med på min, så jeg måtte til å lete litt på nett etter den. Viste seg at den ikke var lett å finne, men etter litt råd fant jeg den på en ******* side. Har nå sett den, å anbefaler alle som er fan av den første Anchorman filmen om å se denne også. Er grisevittig :D

Lenke til kommentar

Postal-filmen kunne blitt en skikkelig tøff kult-splatter, men den drømmen er det jo bare å kaste når Boll påtar seg oppdraget. Fyren der er bare tragisk. Han er en wannabe standard middelmådig Hollywood-regissør, men feiler. Når man feiler i å være en middelmådig regissør, da er det egentlig bare å gi opp. Helvete da den jævelskapen han er.

EDIT: Terrorister med G36 og termosikte? WTF?!

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg synes den så ganske underholdene ut jeg og. Gleder meg til drapstruslene begynner å renne inn hos Boll og han kommer med et nytt forslag alá banke opp journalister for å få folk til å stoppe. Skal sees!

Tilbake til HDspørsmålet mitt: Planen min var å gå for HD DVD, så toshibaspilleren så flott ut. Hvordan er 360en i forhold? Sammenlagt pris, navigasjon, alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...