Olum Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Skjønner ikke at vi har oversettelser i det hele tatt. Du sier noe. Jeg starta med GBU, og ble da litt skuffa av For A Few Dollars Moore, siden GBU er så mye bedre. Fistful har jeg ikke sett. Først klager du over oversettelser, så bruker du de engelske oversettelsene selv Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Mye lettere å skrive For A Few Dollars Moore enn Per qualche dollaro in piu (pluss at det er ikke sikkert alle skjønner), men når jeg skriver anmeldser pleier jeg å skrive orginaltittelen. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Fant bare snodige ting som "Spirituell filmklubb" der de viser Yoga-filmer, og en barnefilmklubb..må jo finnes noe som viser normale sære filmer og, helst kung fu filmer fra 70 tallet. Studentersamfunnet har en filmklubb, det samme med Cinemateket. Skal visstnok være temmelig bra opplegg i følge broren min, så jeg har ihvertfall planer om å prøve meg på en av dem, eller begge Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Snakker du Oslo eller Trondheim nå? Samfundet sine visninger i Trondheim falt ikke helt i smak hos meg, likte ikke salen. Filmklubben derimot, har mye snadder. Hvis du kan leve med opphold i filmen fordi det er feil på rullen, og at majoriteten av filmene er utekstet. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 fritt vilt var kjedeleig, ble ikke skremt i dett hele tatt, bare jenter som satt og skrek i salen... gleder meg til High school musical 3! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Den er nok mye bedre. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Alternativ åpning i The Incredible Hulk. Litt synd de skippet den, viser bedre desperasjonen til protagonisten. Captain America er visstnok gjemt i isen, ikke akkurat lett å se. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Tett på umulig å se, men hvis man går frame by frame, så går det an å se det. Her er ett bilde av han. Endret 1. november 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Gleder meg til den filmen, spent på hvem som får rollen som Cap. Tror jeg skal spandere kinobillett på Kristin Halvorsen til den filmen der Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Fedrico Fellinis 8½ begynner på SVT1 23:10 om noen er interessert. Jeg skal i hvertfall se den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Det frister, men er ikke helt i humør, så drøyer'n. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Den går forøvrig også på NRK2 søndag kl 15:45. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Gleder meg også til den filmen der ja Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Den går forøvrig også på NRK2 søndag kl 15:45. I morgen altså? Eller jeg mener etterpå. Da ser jeg den nok da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 For et herlig gjensyn med Meet Joe Black på NRK3 i kveld. Den filmen er så nydelig velskrevet og gjennomført. Syntes det er underlig den ikke er mer anerkjent. Kanskje fordi det er en remake? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Denne var litt funny Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Lurte på å fyre opp Full Metall Jacket etterpå jeg. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 For et herlig gjensyn med Meet Joe Black på NRK3 i kveld. Den filmen er så nydelig velskrevet og gjennomført. Syntes det er underlig den ikke er mer anerkjent. Kanskje fordi det er en remake? Visste ikke at det var en remake, men jeg syntes egentlig filmen var ganske middels. Husker ikke helt hva det var som ikke falt i smak, fant ikke anmeldelsen jeg trodde jeg skrev heller. Men jeg tror kanskje det hadde noe med mangel på logikk å gjøre? Usikker. Den slo meg ikke som spesielt velskrevet eller -regissert vaffal. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Lurte på å fyre opp Full Metall Jacket etterpå jeg. This is my rifle. There are many like it but this one is mine! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Fyrte i gang Re-animator nå jeg, rå film, rå film. Er det en form i av captain i snøen på bildet over? Eller er han under (i isen)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå