DoktorBacon Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Edit 2: Ah, Metropolis koster 59 på CDon, så da er det vel ikke noe tvil lenger. Rimelige styggere cover, men det driter man i når man snakker om 200 i forskjell. Men CDON kjører fortsatt stort sett svenske covere, og derfor hopper jeg glatt over den siden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, pluss at de har jo dårligere utvalg enn PK. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Footloose (2010) Ajaj.. Dette lover ikke godt... Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Takler ikke CDON etter at jeg kjøpte "Sympathy for Mr. Vengeance" der, eller skal jeg si... "Hämnarens Resa" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Skjønner ikke at vi har oversettelser i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Faen, glemte helt bort å se film ikveld. Har spilt Space Siege istedet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Faen, glemte helt bort å se film ikveld. Har spilt Space Siege istedet. Samme her. Endte opp med å teste Windows 7. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Bestilte nettopp Cubic og The Crow. Er det noe tess i de? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Lite tess i The Crow ihvertfall. Harry, småkjedelig hevnfilm. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Bestilte nettopp Cubic og The Crow. Er det noe tess i de? Du har bestilt de, ja? Se de... ...selv. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) The Good, the Bad and the Ugly, er det en del av en triologi med For a Few Dollars More og A Fistful of Dollars? Må jeg starte på sistnevnte og så se The Good, the Bad and the Ugly til slutt? Endret 1. november 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Du må ingenting, men hvis du er typen som bryr deg om sånt så kan du gjøre det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 De er en trilogi, men du kan nok se dem hvilken rekkefølge du vil, de har ingenting med hverandre og gjøre med tanke på innholdet. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Du vil bli mindre skuffet om du starter med 1. og slutter med GBU da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Du sier noe. Jeg starta med GBU, og ble da litt skuffa av For A Few Dollars Moore, siden GBU er så mye bedre. Fistful har jeg ikke sett. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Ok, takk for svar. Tenkte på om de hadde noen som helst slags sammenheng. Men er jo kanskje like greit å begynne med A Fistful of Dollars og så For a Few Dollars More, og avslutte med The Good, the Bad and the Ugly. Da må jeg bare få kjøpt A Fistful of Dollars, bare den jeg mangler selvfølgelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Eneste de har med hverandre og gjøre vel at Clint Eastwood er på en måte den samme personen i alle filmene, altså The Man With No Name (Men så blir han kalt Monco i For a Few, og Blondie i GBU, så jeg vet ikke jeg.) Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) .. Og han heter Joe i Fistful of Dollars. Kan ikke si jeg ble det grann skuffet av verken For a Few eller Fistful selv om jeg så GBU først. Og jeg mener Fistful har den fineste musikken (oh no he didnt?). Endret 1. november 2008 av Speik Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 FaFDM 9/10 GBU 8/10 FoD 7/10 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Takler ikke CDON etter at jeg kjøpte "Sympathy for Mr. Vengeance" der, eller skal jeg si... "Hämnarens Resa" Jeg trodde at det kun var baksiden som var svensk da jeg bestilte 3-4 hitchcock filmer derfra. På bildet viste de originaltitlene, men de sto jo selvsagt på svensk. Ta f.eks. "The trouble with harry" med den naturlige oversettelen "Ugglor i Mossen". Det som er så tragisk med CDON.no, er at alle filmene de har på kampanje, stort sett er med svensk omslag. Du sier noe. Jeg starta med GBU, og ble da litt skuffa av For A Few Dollars Moore, siden GBU er så mye bedre. Fistful har jeg ikke sett. Selv om jeg nok foretrekker GBU, så kan jeg ikke si at jeg ble det minste skuffet over A Few Dollars More. Jeg har valgt motsatt rekkefølge (ubevisst). Så først GBU, så A Few dollars more, og skal se a fistfull of dollars snart. Endret 1. november 2008 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå