Batnobbit Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 En annen ting: Så torsdagsklubben og så en utrolig ku fyr. Han hadde briller og laget noen utrolige interesange grimaser. Det var den episoden med oslos ordfører og Espen Eckbo. Men anyways, hva heter han fyren med brillene? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ah, jeg simpelten ELSKER The Deer Hunter! Denne scenen er så flott Spesielt rundt 1:24 da de alle begynner å synge sammen. RIP CAZALE! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er jo effektivt virkemiddel å ta uskyldige og søte "ting" og gjøre det livsfarlig. Killer-rabbits er en fin parodi på akkurat det. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 CypheroN: Det tegnet i himmelen jeg snakket om det er helt på starten av filmen. De står og snakker og ser opp på den blå himmelen. En av de sier at det er et godt tegn for jakta. Husker ikke mer detaljert enn det. Tegnet ser hvitt ut og er en sirkel av et slag. Gidder ikke sette på filmen for å finne ut hvor det er igjen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva med: Den scenen fra Trainspotting gir meg virkelig noia. En av få filmer som er så tragisk at jeg fikk vondt inni meg. Det samme skjedde med kompisene mine når jeg viste dem det. Den påvirket meg mer en noen skrekkfilm. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ah, jeg simpelten ELSKER The Deer Hunter!Denne scenen er så flott Spesielt rundt 1:24 da de alle begynner å synge sammen. RIP CAZALE! Gud som jeg elsker den filmen. Når jeg ser den scenen tenker jeg autoamatisk på Mean Streets og musikken der forsåvidt. The Ronettes - Be my baby Rolling Stones - Jumpin' Jack Flash Se filmen hos Youtube Rolling Stones - Tell me Se filmen hos Youtube Usikker :S Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tror aldri jeg har sett Mean Streets-filmen. Men var forelsket i et spill ved samme navn for mange år siden. Edit: Bah, bare ignorer meg. Jeg begynner å bli senil og ser for mange filmer. Så jo Mean Streets tidligere i år. *gå i skammekroken* Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://www.imdb.com/title/tt0469640/ Hvordan har jeg latt den pasere? Bathory historien er jo genial. Noen som har sett den? Hvor kan man få tak i den? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Kjenner godt til historien hennes pga ting jeg har lest før. Hun kalles ikke "The Blood Countess" for ingenting. Dusinvis av slavejenter ble drept for hennes egen tilfredsstillelse, og ingen syns det var noe galt i det, for slaver på den tiden var verdt mindre enn dyr. Har lest noen rimelig grimme torturmetoder hun brukte bare for moro skyld. En vanlig metode var å sette jenta ut naken på vinteren, og skylle over henne med iskaldt vann til hun frøs ihjel. Lurer på om filmen er detaljert nok. Alle som har vært interessert i vampyrer og gothic-greier i ungdommen har gravd frem info på nettet om Lady Bathory, siden hun visstnok inspirerte Bram Stoker med Dracula-figuren sin. Endret 30. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ah, jeg simpelten ELSKER The Deer Hunter!Denne scenen er så flott Spesielt rundt 1:24 da de alle begynner å synge sammen. RIP CAZALE! Gud som jeg elsker den filmen. Uten å nevne Gud, vil jeg nok si at jeg så godt som elsker den selv.. og spesielt den scenen! Filmen er et mesterverk, og skildrer vennskap helt ufattelig bra. Synge-scenen gjør så jeg får skikkelig lyst til å være med i den gjengen! WOW, sier jeg bare! Edit: ser forøvrig også fram til en ny film fra Michael Cimino (mannen back Deer Hunter), Man's Fate, dog selve fyren er rimelig ukjent vil jeg si? Laget veldig få filmer og ikke hatt så veldig suksees, utenom Deer Hunter. Endret 30. oktober 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kjenner godt til historien hennes pga ting jeg har lest før. Hun kalles ikke "The Blood Countess" for ingenting. Dusinvis av slavejenter ble drept for hennes egen tilfredsstillelse, og ingen syns det var noe galt i det, for slaver på den tiden var verdt mindre enn dyr. Har lest noen rimelig grimme torturmetoder hun brukte bare for moro skyld. En vanlig metode var å sette jenta ut naken på vinteren, og skylle over henne med iskaldt vann til hun frøs ihjel. Lurer på om filmen er detaljert nok. Alle som har vært interessert i vampyrer og gothic-greier i ungdommen har gravd frem info på nettet om Lady Bathory, siden hun visstnok inspirerte Bram Stoker med Dracula-figuren sin. Digger dama. Sitter faktisk as we speak og hører igjennom noen gamle Cradle of filth plater(Cruelty and the Beast) samtidig jeg leser om henne. Håper også at filmen er detalijert. De har iallefall hatt ett veldig godt budsjett. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Uten å nevne Gud, vil jeg nok si at jeg så godt som elsker den selv.. og spesielt den scenen! Filmen er et mesterverk, og skildrer vennskap helt ufattelig bra. Synge-scenen gjør så jeg får skikkelig lyst til å være med i den gjengen! WOW, sier jeg bare! Det hele er egentlig trist, når man ser hvor forandret alt og alle er etter krigen. Den scenen fra Trainspotting gir meg virkelig noia. En av få filmer som er så tragisk at jeg fikk vondt inni meg. Det samme skjedde med kompisene mine når jeg viste dem det. Den påvirket meg mer en noen skrekkfilm. Trøst deg med at du bare er 16 år. Transpotting er helt klart noe av det aller beste. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva mener du med at jeg bare er 16 år? Det har vel ikke noe med Trainspotting å gjøre? Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Hva mener du med at jeg bare er 16 år? Det har vel ikke noe med Trainspotting å gjøre? Nei, men din oppfattelse og reaksjon til filmen. ... mente han nok. Endret 30. oktober 2008 av Thantophobia Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er Trainspotting verre når man blir eldre da? Siden jeg heldigvis bare er 16 når jeg så den. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Når du, og jeg, har opplevd og erfart verden mer, så kommer vi sikkert til å oppfatte filmen annerledes. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har opplevd noen herointragedier, men det gjorde ikke filmen noe verre for min del. Skal sette den på igjen om 10 år og se om den er verre da. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 CypheroN: Det tegnet i himmelen jeg snakket om det er helt på starten av filmen. De står og snakker og ser opp på den blå himmelen. En av de sier at det er et godt tegn for jakta. Husker ikke mer detaljert enn det. Tegnet ser hvitt ut og er en sirkel av et slag. Gidder ikke sette på filmen for å finne ut hvor det er igjen. Nå er det veldig lenge siden forrige gang jeg så The Deer Hunter, men er ikke det en bisol e.l.? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Uten å nevne Gud, vil jeg nok si at jeg så godt som elsker den selv.. og spesielt den scenen! Filmen er et mesterverk, og skildrer vennskap helt ufattelig bra. Synge-scenen gjør så jeg får skikkelig lyst til å være med i den gjengen! WOW, sier jeg bare! Det hele er egentlig trist, når man ser hvor forandret alt og alle er etter krigen. Ja, det er trist. Det er en trist film. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, det er trist. Det er en trist film. Hele filmen handler da om hvor mye krigen ødelegger dem, gjør den ikke? Lenge siden jeg så den, men husker at jeg ble dypt rørt av å se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå