Infenso Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Tenkte jeg skulle se The Exorcist i kveld. Utgaven jeg har liggende er den såkalte "versionen du aldri før har sett". Jeg har hørt rykter om at denne versjonen gjør skam på orginalversjonen. Ligger det noe i dette? Endret 30. oktober 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Tenkte jeg skulle se The Exorcist i kveld. Utgaven jeg har liggende er den såkalte "versionen du aldri før har sett". Jeg har hørt rykter om at denne versjonen gjør skam på orginalversjonen. Ligger det noe i dette? Jeg har kun sett versjonen du snakker om. Men den skal vel ikke være så veldig ulik originalversjonen? Jeg mente det kun var snakk om noen få scener , f.eks. scena der hun går baklengs på henda ned trappa og den lange tunga "faller" ut (Regner med at de fleste har sett denne scena, og at det ikke var en spoiler). Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Håper du har rett. Skal bare se ferdig La Haine, så setter jeg på The Exorcist. Må si jeg har store forventinger til det som skal være en av tidenes beste skrekkfilmer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 I kveld setter jeg meg ned og ser bonusmaterialet på Indiana Jones-boksen. Det blir koslig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hehe. Du skal være født langt inne i et sørlandsk bedehus for å bli skremt/sjokkert over Eksorsisten i disse dager. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Håper du har rett. Skal bare se ferdig La Haine, så setter jeg på The Exorcist. Må si jeg har store forventinger til det som skal være en av tidenes beste skrekkfilmer. Jeg så den for et par år sida og den er veldig lite skummel. Mye grunnet at man har sett haugevis av parodier og små klipp gjennom årene. Det blir heller morsomt enn skremmende. Men den har noen små innhopp som skremte meg litt. Kan evt komme tilbake til det. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hehe. Du skal være født langt inne i et sørlandsk bedehus for å bli skremt/sjokkert over Eksorsisten i disse dager. Jeg så den i 5. klasse på barneskolen. Det er vel en av de filmene der jeg har forstått at det er en grunn til aldersgrense. Jeg ble virkelig påvirket av filmen, og i de to påfølgende månedene var jeg livredd om nettene. Lå helt musestille under dyna og skvatt til hver gang vinden blåste i persiennene. Hver dag gruet jeg meg til å legge meg. Så at videobutikker nå er blitt kritisert for å leie ut filmer med høy aldersgrense til barn, synes jeg er helt topp Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Såklart Excorsist var dritskummel når man var liten! Ble jo tilogmed redd av parodien i Scary Movie 2! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Så den først som voksen og fant den skummel. Men jeg er helt håpløs på enhver film som har elementer av skrekk. Jeg eier ikke manndom i slike tilfeller og blir vettskremt av den minste ting. Har fortsatt traumer etter første gang jeg så Arechnophobia. Tar bene opp fra bakken og opp i stolen bare med tanken på filmen. Edderkopper bør uten tvil utryddes, jeg bryr meg ikke om hva det har å si for økosystemet! Treffer heller på en Alien eller Predator enn en slik jævel fra den filmen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Såklart Excorsist var dritskummel når man var liten! Ble jo tilogmed redd av parodien i Scary Movie 2! Jeg tror faktisk den var med på å gjøre meg mindre redd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Eddisene i Arachnophobia var veldig pent dressert, da. Så en bakomfilm om den, var veldig mye styr for å få de store til å gå dit de ville. F.eks i kjelleren på slutten når gubben jager "generalen". De fikk den til å gå forskjellige veier ved å blåse varmluft på den i retningen den skulle gå, og stoppe når de slo av varmlufta. Sånn fikk de den til å "søke dekning" og stå i ro bak treplanker og sånt. Og Julian Sands er bare badass som alltid. Også så jeg et program på Travel Channel her om dagen, fra sør-amerika. Der fanger de store taranteller som mat. Han gikk rundt på et marked og i den ene standen var det en stor haug grilla taranteller. Var visst godt også. Endret 30. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Har ett spørsmål angående Shot Em Up av alle filmer. Hvorfor varer den bare rundt en time mens bak på coveret står det ca 2 timer. Det er svindel for søren. Eller er det akkurat som Sin City Extended. At du må se hver enkelt historie forlenget også velger du og se neste os.v Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Har ett spørsmål angående Shot Em Up av alle filmer.Hvorfor varer den bare rundt en time mens bak på coveret står det ca 2 timer. Det er svindel for søren. Eller er det akkurat som Sin City Extended. At du må se hver enkelt historie forlenget også velger du og se neste os.v Ekstramatriale, maybe? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Så den først som voksen og fant den skummel. Men jeg er helt håpløs på enhver film som har elementer av skrekk. Jeg eier ikke manndom i slike tilfeller og blir vettskremt av den minste ting. Har fortsatt traumer etter første gang jeg så Arechnophobia. Tar bene opp fra bakken og opp i stolen bare med tanken på filmen. Edderkopper bør uten tvil utryddes, jeg bryr meg ikke om hva det har å si for økosystemet! Treffer heller på en Alien eller Predator enn en slik jævel fra den filmen. Må si meg veldig enig. Sitter med beina i sofaen når jeg ser på det "krabbefangerprogrammet" på Discovery. Hater kryp som krabber. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Har ett spørsmål angående Shot Em Up av alle filmer.Hvorfor varer den bare rundt en time mens bak på coveret står det ca 2 timer. Det er svindel for søren. Eller er det akkurat som Sin City Extended. At du må se hver enkelt historie forlenget også velger du og se neste os.v Ifølge Release.no varer den i 1 time og 22 minutter. Jeg ser at cdon.com fører den opp som 120 minutter, dvs to timer. Kanskje det har vært en misforståelse (1t22m -> 120m). Ifølge IMDb er filmen på 86 minutter, altså 1 time og 26 minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Da må du holde deg unna han der! ! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, sikkert noe sånt. Ganske irriterende egentlig, følte meg så utrolig lurt første gangen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Bebiser er søte så lenge de ikke kommer mot meg slik: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg får mareritt av det teppet trappa er dekket med egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå