DoktorBacon Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I fluktfilmer skal hovedpersonen komme over den ene utfordringen etter den andre for å holde tempoet og spenningen oppe. Historien om mayaenes utrydning var egentlig ganske irrelevant for min del, Apocalypto prøvde aldri å være en veldig realistisk skildring av ekte historiske hendelser. Jeg tror vi gikk inn til denne filmen med to forskjellige innstillinger. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Alt som kan være farlig i en jungel kom liksom på en gang. Welcome to the jungle! Selv husker jeg Apocalypto som en visuelt god film, og ser frem til å se den igjen. Gjerne i HD. Har noen sett Oliver Stone's JFK her? Har siklet litt på den en stund, men enda ikke fått tak i den. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 JFK er glimrende konspiratorisk. Stone's beste. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Foretrekker Nixon. JFK blir litt i overkant for meg. Skal se W. når den kommer på kino. Den har fått heller lunkne anmeldelser i amerikansk media, men tror likevel den er verdt et besøk. Endret 29. oktober 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Edit2: Var på biblioteket og lånte Donnie Darko, Zodiav og O Brother, Where art Thou? Deilig at biblioteket på skolen er en skattekiste som jeg ikke oppdaget før nå nylig. Second that. Haugevis av usette filmer de har på biblo'n, tror nok jeg låner noen over helga. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Joaquin Phoenix hevder han gir seg som skuespiller, og har spilt inn sin siste film.. http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=521870 Selv synes jeg det er meget kjipt, hvis sant er.. for likte i grunnen veldig godt denne karen på lerretet! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi mister han heldigvis ikke helt da, i og med at han satser på musikkarrieren sin. Synes han var solid som Johnny Cash. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har faktisk tilgode å se den.. Selv husker jeg han best som rollen i Gladiator og The Village.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Synd. Han gjorde en glimrende jobb i Walk The Line. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Pøh... He'll be back. Ikke den første som bestemmer seg for å skifte beite for så å snu etter en stund. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Will Smith hopper vel litt frem og tilbake. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Will Smith er en av de få som jeg liker både som artist og skuespiller Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Skal se Fritt Villt 2, Ikke Krøll med Zohan(hva slags tittel er det?), kanskje Kung Fu Panda hvis den ikke er på norsk og hvis en jente gir meg veldig god grunn til og vær med på Mamma Mia Sing Along så går jeg der. Kinodag i bygda, 30kr pr film. Hva har jeg å forvente? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ikke se Zohan... Den prøver for hardt og er overhodet ikke morsom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Skal se Fritt Villt 2, Ikke Krøll med Zohan(hva slags tittel er det?), kanskje Kung Fu Panda hvis den ikke er på norsk og hvis en jente gir meg veldig god grunn til og vær med på Mamma Mia Sing Along så går jeg der.Kinodag i bygda, 30kr pr film. Hva har jeg å forvente? Minst second base. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Zohan var rimelig svak, ja. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Skal se Fritt Villt 2, Ikke Krøll med Zohan(hva slags tittel er det?), kanskje Kung Fu Panda hvis den ikke er på norsk og hvis en jente gir meg veldig god grunn til og vær med på Mamma Mia Sing Along så går jeg der.Kinodag i bygda, 30kr pr film. Hva har jeg å forvente? Minst second base. Slenger meg på den. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nå skal jeg se The Deer Hunter. Gleder meg, aldri sett den før. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er en av tidenes beste dramaskildringer, vakker film. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 men jeg synes Mel Gibson fokuserte litt vel mye på å kappe av noen lemmer. ^^ Ikke Krøll med Zohan(hva slags tittel er det?) ^^ Will Smith gjør forøvrig rett i å holde seg til filmbransjen. Siste skiva hans solgte han vel ikke en dritt av, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå