atsjoo Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Hva er titelen på den filmen med han som kjører så utrolig langt langs veien på en John Deere gressklipper for å besøke broren sin etter mange år? Skulle gjerne likt å se den filmen igjen. Den er vel også basert på en virkelig historie også. 7816131[/snapback] The Straight Story. Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Kan noen som har peiling på hesteavl osv fortelle meg om det i det hele tatt ville vært mulig for en amerikansk hest å overleve et arabisk ørkenløp mot spesial-avlede ørkenhester? Så Hidalgo for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Men likevel må jeg være enig med Fez som sier at han tviler på at han får gjort noe med systemet. Det skal nok mer til enn som så og dette går sikkert høyere opp i systemet enn som så også! Eller ikke? http://www.variety.com/article/VR111795753...egoryid=13&cs=1 Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Du liker faktisk The Departed? Neida, hver sin smak. Jeg stiller meg bare uforstående til den massive lovprisningen rundt omkring. Det blir oppriktig synd hvis Scorsese vinner regiprisen for akkurat denne filmen Goodfellas >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> The Departed 7810116[/snapback] Må si meg enig. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Gidder ikke finne referanse til tidligere poster (i Filmprat v1.0?), men her er detaljer om de restaurterte Jodorowsky-utgivelsene: Boy have we got some great DVD news for you film geeks today! ABKCO Films and Anchor Bay Entertainment have just announced a pair of titles that we've been waiting for on DVD since Day One of this format... El Topo and The Holy Mountain! No kidding! Anchor Bay will release a special limited edition collector's box set, The Films of Alejandro Jodorowsky, on DVD on 5/1 (SRP $49.98). The set will contain El Topo, The Holy Mountain and Fando Y Lis on DVD, fully restored and remastered from new HD transfers in anamorphic widescreen video, with Dolby Digital 5.1 and 2.0 audio (El Topo is 125 minutes in Spanish, The Holy Mountain is 114 minutes in English, Fando Y Lis is 93 minutes in Spanish). The box set will also include 2 music CDs containing the soundtracks for El Topo and The Holy Mountain, as well as a DVD of Jodorowsky's never-before-released first film, La Cravate. El Topo and The Holy Mountain will also be available separately (SRP $24.98 each). The El Topo DVD will contain audio commentary by the director, the original theatrical trailer (with English voice-over), a 2006 on-camera interview with the director as well as an exclusive new interview, a photo gallery and original script excerpts. The Holy Mountain DVD will include audio commentary with the director, deleted scenes with commentary, the original theatrical trailer (with English voice-over), the Tarot short with commentary, a restoration process short, restoration credits, a photo gallery and original script excerpts. Fando Y Lis will include audio commentary with the director and the La Constellation Jodorowsky documentary. Subtitles on the discs will be available in English, French, Spanish and Brazilian Portuguese. Awesome news indeed! To which Todd adds, "Aaaahhhhhhhhhhhh!" and faints dead away in shock. This is, you see, his long awaited Holy Grail of DVD. (fra The Digital Bits). Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Anyone? Resurrecting the Champ Aldri hørt om filmen. Masse kjente folk. God karakter og kritikk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Ladies and gentlemen, I give you the single greatest picture ever. Endret 29. januar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 WTH? Jim? Saksofon? Blod? Tattiser? WTH? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Tror det har noe med "The Number 23" å gjøre Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Logikken bør tilsi akkurat det faktum, man alikevel da. WTH!? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Stemmer, dette kan fort bli en ganske ufrivillig morsom film.^^ Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Jeg forstår ikke helt denne: http://imdb.com/title/tt0839995/ Filmen ble "laget" i 2006, men jeg syntes å huske at Christopher Reeve døde i 2003/4? Endret 29. januar 2007 av MrJones89 Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg forstår ikke helt denne: http://imdb.com/title/tt0839995/ Filmen ble "laget" i 2006, men jeg syntes å huske at Christopher Reeve døde i 2003/4? 7825541[/snapback] Det er Supermann II, basert på opptakene den opprinnelige regissøren gjorde. Den ble aldri ferdigstilt slik Donner ville ha den den gangen, men en utgave ble restaurert i fjor, og den er så forskjellig fra den Supermann II som kom ut i 1980 at den regnes mer eller mindre som en egen "ny" film, derfor 2006. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Oh, takk Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Super-Man super-fanatikeren Dotten sier at den nye versjonen (Donner's Cut) er knallsterk. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Hørt at det er noen småfeil som at sveisen til skuespillere kan endre seg fra tid til annen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 En scene er jo prøveopptak til og med. Slikt må man se forbi, siden Donner kun ble ferdig med 80% av filmingen før han fikk fyken. Donner laget 80%, fikk sparken. Lester kom inn, måtte ha 51% for å få regissørtittel og fjernet et lite lass med det som var innspilt slik at han fikk tittelen. I tillegg ble alt med Brando fjernet fordi Brando hadde kontraksfestet prosentandel, noe de ikke ville betale (grådige jævler). Nå har man samlet sammen alt som var fjernet (spesielt Brando klipp) og resultatet er en bedre film, uten mye av idiotklippene til Lester (overkomedien). Men selvfølgelig, man ser jo glatt ting når en scene er testopptak og så fikk jo aldri Donner spilt inn alt han ville. Spesielt scener med Gene Hackman som aldri ble noe av da han trakk seg i protest når Donner og Brando ble fryst ut. Jeg var fornøyd, 2'eren ble hakket bedre. Men den er nok mer for de spesielt interesserte. Men alvorlig talt, dette er Superman II med Marlon Brando. Det alene gjør den bedre. Scenen hvor Reeve og Brando ryker i tottene på hverandre (far/sønn krangel) gjør spesielt filmen severdig. Min omtale om filmen Merk at jeg er hjernevasket Reeve fan og intet fornuft er å spore om man ikke er min likesinnede ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Jo mer Brando i en film, jo bedre den er. Dette er fakta. Selv The Score var bra når Brando var med, mens On the Waterfront er en av tidenes filmer fordi Brando var med i hele. Det var også snakk om at han var i en mafiafilm, mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Tror det var den Mafiaens Læregutt som alle driver og snakker om. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Første som svarer før bestemme min skjebne i kveld. Skal jeg se Once upon a time in America eller La Haine? Tid er egentlig ikke farlig. Svar fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå