Nistelrooy Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Dette har vært noen gode filmdager. Har fått sett følgende filmer: - Memento - Gudfaren - Wall-E - Schindler's List - Little Miss Sunshine - Se7en Anbefaler alle filmene bortsett fra Little Miss Sunshine, som jeg synes er kraftig overvurdert. Men alle her har sikkert sett disse filmene før. Neste helg skal jeg hvertfall se Gudfaren 2, vet ikke hvem flere. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Little Miss Sunshine er da søt. Kanskje litt quirky iblandt, men det dugde for meg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Fin film det, men den slutten kunne de droppa. Da plasserte jeg ansiktet fint ned i håndflatene. Endret 28. oktober 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Neste helg skal jeg hvertfall se Gudfaren 2, vet ikke hvem flere. Gled deg. Hvis du likte eneren vil du like denne. Jeg har også fått med meg et par kompiser på at Part II er en del bedre. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Likte eneren veldig godt, til tross for at den går litt sakte frem, og varer veldig lenge. Håper Part II er bare litt bedre, for da er det jo en fantastisk god film. Rata eneren til 9/10. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Rata også eneren 9/10 selv, mens Part II er en lett 10. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Likte eneren veldig godt, til tross for at den går litt sakte frem, og varer veldig lenge. Håper Part II er bare litt bedre, for da er det jo en fantastisk god film. Rata eneren til 9/10. Toeren er jo enda lengre enn den første. Likevel er det en fantastisk film. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 At det er litt lengre gjør ikke noe bare den ikke går enda langsommere enn eneren. Hvis det er for mange dødpunkter i en lang film klarer jeg ikke følge så godt med. Schindlers' List, som jeg så i dag, er også en veldig lang film. Den varer jo i over 3 timer, men alikevel er den fantastisk bra. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Satan, denne gleder jeg meg til. http://www.apple.com/trailers/wb/grantorino/hd/ Fyfaen Eastwood er virkelig i storform. 2 filmer fra han å glede seg til, Changeling og denne. Storform? Karen er da en Gud på feltet allerede nesten. Gleder meg vilt! Denne ser lovende ut. Clinter'n holder seg bra må jeg si Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan er egentligt Dominion: Prequel to the Exorcist ? Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Dette har vært noen gode filmdager. Har fått sett følgende filmer: - Memento - Gudfaren - Wall-E (...) Så Wall-E på førpremiere i sommer, og jeg må si det slik; Jeg likte den ikke noe særlig Jeg så den med norsk tale, noe som sier sitt, men samtidig så burde jeg ha sittet igjen med en eller annen feeling om at denne var bra.. Noe jeg bruker å gjøre etter hver "animasjonssuksess"... Men følte ingenting da rulleteksten kom... Vurderer å se den på nytt igjen med orginal tale.. Er det verdt det? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Den er jo ganske lik ettersom at det ikke er så mye tale. Det mest irriterende med den norske er at EVE heter EVA, så hele EVE/EVA-diskusjonene blir teite. Men jeg forstår ikke at du ikke likte den. Den er noe av det beste jeg har sett i år i hvert fall! Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Trodde Wall-E var et unntak fra disse "smak og behag" -filmene. At det var en slik som alle likte..., Får se den en gang til å se om jeg har rett eller feil... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Neste helg skal jeg hvertfall se Gudfaren 2, vet ikke hvem flere. Gled deg. Hvis du likte eneren vil du like denne. Jeg har også fått med meg et par kompiser på at Part II er en del bedre. Det er nok ganske mange fler enn deg og kompisene dine som har trukket den samme konklusjonen Personlig mener jeg at den første er hakket bedre enn den andre. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 En kompis kom på besøk så det ble ikke Gjøkeredet i går Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Synd, men da har du noe å se frem til i kveld. I går så jeg Apocalypto som jeg egentlig fant ganske skuffende. Det var slående vakre bilder og en meget viktig historie, men jeg synes Mel Gibson fokuserte litt vel mye på å kappe av noen lemmer. Etterpå så jeg dokumentaren Full Tilt Boogie som viser oss hvordan From Dusk Till Dawn ble laget. Selv om endel av personene var morsomme, var ikke denne dokumentaren veldig interessant og den virket veldig dårlig gjennomført, amatørmessig nesten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har nettopp fått sansen for "28 days/weeks later"-filmene. Kan nesten ikke vente på oppfølgeren. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan er egentligt Dominion: Prequel to the Exorcist ? Jeg har ikke sett Renny Harlins(sukk) Exorcisten, men har sett Dominion, og synes den var helt grei. Det synes godt at de egentlig aldri ble helt ferdig, effektene er til tider sugne osv. Men har ihvertfall hørt at denne slår Harlins versjon ned i bergsprekken. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 I går så jeg Apocalypto som jeg egentlig fant ganske skuffende. Det var slående vakre bilder og en meget viktig historie, men jeg synes Mel Gibson fokuserte litt vel mye på å kappe av noen lemmer. Hvorfor er historien viktig? Jeg ser på Apocalypto som en hjertebankende actionthriller satt i en uvanlig setting, og der lykkes Mel Gibson fullt ut. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Det er en viktig historie fordi den handler litt om utryddelsen av mayaene. Edit: Og ja den var litt spennende, men litt cheesy til tider. Pantere, slanger, gitige frosker, feller. Alt som kan være farlig i en jungel kom liksom på en gang. Edit2: Var på biblioteket og lånte Donnie Darko, Zodiav og O Brother, Where art Thou? Deilig at biblioteket på skolen er en skattekiste som jeg ikke oppdaget før nå nylig. Endret 29. oktober 2008 av Olum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå