Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Dette har vært noen gode filmdager. :)

Har fått sett følgende filmer:

- Memento

- Gudfaren

- Wall-E

- Schindler's List

- Little Miss Sunshine

- Se7en

Anbefaler alle filmene bortsett fra Little Miss Sunshine, som jeg synes er kraftig overvurdert. Men alle her har sikkert sett disse filmene før.

Neste helg skal jeg hvertfall se Gudfaren 2, vet ikke hvem flere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette har vært noen gode filmdager. :)

Har fått sett følgende filmer:

- Memento

- Gudfaren

- Wall-E (...)

Så Wall-E på førpremiere i sommer, og jeg må si det slik; Jeg likte den ikke noe særlig :dontgetit:

Jeg så den med norsk tale, noe som sier sitt, men samtidig så burde jeg ha sittet igjen med en eller annen feeling om at denne var bra.. Noe jeg bruker å gjøre etter hver "animasjonssuksess"... Men følte ingenting da rulleteksten kom... Vurderer å se den på nytt igjen med orginal tale.. Er det verdt det?

Lenke til kommentar
Neste helg skal jeg hvertfall se Gudfaren 2, vet ikke hvem flere.

Gled deg. Hvis du likte eneren vil du like denne. Jeg har også fått med meg et par kompiser på at Part II er en del bedre.

Det er nok ganske mange fler enn deg og kompisene dine som har trukket den samme konklusjonen :p Personlig mener jeg at den første er hakket bedre enn den andre.

Lenke til kommentar

Synd, men da har du noe å se frem til i kveld.

I går så jeg Apocalypto som jeg egentlig fant ganske skuffende. Det var slående vakre bilder og en meget viktig historie, men jeg synes Mel Gibson fokuserte litt vel mye på å kappe av noen lemmer.

Etterpå så jeg dokumentaren Full Tilt Boogie som viser oss hvordan From Dusk Till Dawn ble laget. Selv om endel av personene var morsomme, var ikke denne dokumentaren veldig interessant og den virket veldig dårlig gjennomført, amatørmessig nesten.

Lenke til kommentar
I går så jeg Apocalypto som jeg egentlig fant ganske skuffende. Det var slående vakre bilder og en meget viktig historie, men jeg synes Mel Gibson fokuserte litt vel mye på å kappe av noen lemmer.

Hvorfor er historien viktig? Jeg ser på Apocalypto som en hjertebankende actionthriller satt i en uvanlig setting, og der lykkes Mel Gibson fullt ut.

Lenke til kommentar

Det er en viktig historie fordi den handler litt om utryddelsen av mayaene.

Edit: Og ja den var litt spennende, men litt cheesy til tider. Pantere, slanger, gitige frosker, feller. Alt som kan være farlig i en jungel kom liksom på en gang.

Edit2: Var på biblioteket og lånte Donnie Darko, Zodiav og O Brother, Where art Thou? Deilig at biblioteket på skolen er en skattekiste som jeg ikke oppdaget før nå nylig.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...