Olum Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Fy fasan som jeg gleder meg! Er det for noe? Oppfølger til [Rec]? Så The Great Escape i går. Det er faktisk lenge siden jeg hadde så mye nerver sist. Under hele rømmingen satt jeg med en stor klump i halsen. Jeg ble faktisk ganske glad i karakterene også. Til og med noen av de tyske. Selv om den er nesten tre timer, følte jeg ikke at den var spesielt lang. Skal nå se Alien Ressurection. Må jo se siste del av quadrilogien. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Forøvrig er kjellerscenen noe av det skumleste jeg har sett på film. Endelig en som er enig! Kompisene mine bare ler når jeg sier det. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ikke alle kan være like tøffe som kompisene dine vettu. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Fy fasan som jeg gleder meg! Er det for noe? Oppfølger til [Rec]? Jepp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Men når det er sagt så kan FAQ medføre at flere spørsmål dukker opp, og at det hele bare ender opp i en eneste stor mindfuck. You say that like it's a bad thing. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Men når det er sagt så kan FAQ medføre at flere spørsmål dukker opp, og at det hele bare ender opp i en eneste stor mindfuck. You say that like it's a bad thing. Ja, kommer jo selvsagt ann på hvor "fucked up" man blir. Når det gjelder [rec]2 er jeg litt skeptisk... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Jeg elsker Donnie Darko - som nevnt er det favorittfilmen min - men jeg skal ikke påstå at jeg har doktorgrad i analysering av den. Jeg har diskutert den opp og ned, lest en del ting og tang her og der, men jeg skal være ærlig og innrømme at jeg aldri har prøvd - eller har hatt lyst til - å lese hele FAQs angående handlingen. Det er nok mange detaljer jeg ikke har merket enda, selv etter et par milliarder visninger, men jeg trenger ikke vite andres meninger. Jeg liker fimen godt nok fra før av. Det eneste som egentlig kommer til å skje når jeg leser en FAQ eller faktaliste, er at jeg ødelegger potensielle overraskelser under senere visninger. Kanskje jeg oppdager noe på egen hånd, og da tror jeg nok jeg får en varm følelse nedentil. Man kan alltid spille gjennom et vanskelig spill med en walkthrough, men det blir aldri det samme som å fullføre det på egen hånd. Endret 27. oktober 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg elsker Donnie Darko - som nevnt er det favorittfilmen min - men jeg skal ikke påstå at jeg har doktorgrad i analysering av den. Jeg har diskutert den opp og ned, lest en del ting og tang her og der, men jeg skal være ærlig og innrømme at jeg aldri har prøvd - eller har hatt lyst til - å lese hele FAQs angående handlingen. Det er nok mange detaljer jeg ikke har merket enda, selv etter et par milliarder visninger, men jeg trenger ikke vite andres meninger. Jeg liker fimen godt nok fra før av. Det eneste som egentlig kommer til å skje når jeg leser en FAQ eller faktaliste, er at jeg ødelegger potensielle overraskelser under senere visninger. Kanskje jeg oppdager noe på egen hånd, og da tror jeg nok jeg får en varm følelse nedentil. Man kan alltid spille gjennom et vanskelig spill med en walkthrough, men det blir aldri det samme som å fullføre det på egen hånd. Er forøvrig enig, personlig liker jeg godt å lese andre sine teorier også, men jeg har som regel mine egne teorier på det meste. Inkludert DD, som også er min favoritt film Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan stiller folket seg til Donnie Darkos oppfølger S. Darko? Jeg er veldig skeptisk, men er også litt optimistisk! Plot: S. Darko takes place in the summer of 1995, seven years after the original film. It follows Donnie Darko's younger sister, Samantha (Daveigh Chase), who, in the wake of his death, has found herself at age 17 with a broken family, mired in feelings of insignificance. She and her best friend Corey (Evigan) set off on a road trip to Hollywood in a bid to 'make it big', but their journey is cut short when their car breaks down unexpectedly, leaving them stranded in a small desert town. When a meteorite happens to crash-land nearby, Samantha is plagued by bizarre visions telling of the universe's end and it appears that their breakdown was part of some grander plan. When she finds out she was actually adopted by the Darkos, and that she is in no way related to Donnie, she must face her own demons and, in doing so, save the world and herself Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Er i gothic og klassisk skrekkfilm humør. Helst av den litt nyere sorten. Bare fyr løs, you know Dracula and such. Litt sånn Cradle, bare i filmformat kanskje. Filmer som Van Helsing eller spillet Castlevania er jo også genialt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror S. Darko vil suge jeg. Sorry, men det er det jeg tror. Tror ikke de kan klare å lage en like spennende film som Donnie Darko værtfall. Men vi får se! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Nei den blir langt ifra like bra som Donnie Darko, men jeg håper bare den ikke ødelegger noe av ryktet som han har Heldigvis spiller Daveigh Chase fortsatt Samantha, men Richard Kelly er ikke regissør -_- Han er dog med på å skrive manuset, og han forhåpentligvis en hånd med på regien av filmen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan stiller folket seg til Donnie Darkos oppfølger S. Darko?Jeg er veldig skeptisk, men er også litt optimistisk! Skeptisk her og, noe jeg forøvrig alltid er til oppfølgere. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Er i gothic og klassisk skrekkfilm humør. Helst av den litt nyere sorten. Bare fyr løs, you know Dracula and such.Litt sånn Cradle, bare i filmformat kanskje. Filmer som Van Helsing eller spillet Castlevania er jo også genialt. Sjekk ut Underworld-filmene. Eller blir de kanskje litt for moderne? Edit: Alien Resurection levde ikke akkurat opp til de tre foregående. Endret 27. oktober 2008 av Olum Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Er i gothic og klassisk skrekkfilm humør. Helst av den litt nyere sorten. Bare fyr løs, you know Dracula and such.Litt sånn Cradle, bare i filmformat kanskje. Filmer som Van Helsing eller spillet Castlevania er jo også genialt. The Crow slår alltid an hos gother-kidsa. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Er i gothic og klassisk skrekkfilm humør. Helst av den litt nyere sorten. Bare fyr løs, you know Dracula and such.Litt sånn Cradle, bare i filmformat kanskje. Filmer som Van Helsing eller spillet Castlevania er jo også genialt. Sjekk ut Underworld-filmene. Eller blir de kanskje litt for moderne? Edit: Alien Resurection levde ikke akkurat opp til de tre foregående. Etter og ha sett 30 Days of Night(som jeg foresten syntes var middelmådig) då tror jeg det hadde vært bra. Har sett Evolution, så jeg får skaffe meg begge to og ta meg en kveld. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Lenge siden jeg har sett dem nå, men de var absolutt underholdende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Med en film som 2001: Space Odyssey skjønner man ikke et kvekk før man har lest en FAQ..eller du får ikke med deg hva som er meningen med filmen, bare ser den og ferdig med det. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det så at man nesten bør lese FAQ-en før man ser filmen? Slik man forstår det meste mens man ser den? Eller? Eh? Har spart 2001 i et halvt år nå... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Nei ikke les om den før du ser den. Sett deg ned og kos deg med filmen. Det er en ekstremt gripende film selv om man kanskje ikke skjønner så mye av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå