Hr. Jenssen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Or did they... Paint-Power! Endret 25. oktober 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hva skjer med forumet, eller er det bare meg som får sånn "Innlegg i emnet" og masse rart nedover? Oppe til høyre: Valg, Visningsalternativer, Standard. Endret 25. oktober 2008 av heanwi Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hva skjer med forumet, eller er det bare meg som får sånn "Innlegg i emnet" og masse rart nedover? Oppe til høyre: Valg, Visningsalternativer, Standard. Hjertelig takk, ble frustrert! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Vil se noe av Chris Nolan i kveld, er Insomnia til å anbefale? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Or did they... Det der var litt awesome samtidig som det var litt teit. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Øverst til høyre: Valg>visningsalternativer>standard Edit: Whups, jeg så visst ikke på siste side Endret 25. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vil se noe av Chris Nolan i kveld, er Insomnia til å anbefale? Er Oslo hovedstaden i Norge? Ja, Insomnia er fantastisk. Bare se sette den på, om du ikke enda har gjort det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vil se noe av Chris Nolan i kveld, er Insomnia til å anbefale? Er Oslo hovedstaden i Norge? Ja, Insomnia er fantastisk. Bare se sette den på, om du ikke enda har gjort det. Nei, Norge er hovedstaten i Sverige, tenk. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tss. Er det bare meg, eller appellerer ikke Quantum of Solace på samme måte som tidligere 007-filmer? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nei, den appellerer mer^^ Litt mer glad i denne nye retningen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vil se noe av Chris Nolan i kveld, er Insomnia til å anbefale? Er Oslo hovedstaden i Norge? Ja, Insomnia er fantastisk. Bare se sette den på, om du ikke enda har gjort det. Er den? Jeg har ikke sett den enda, men har vært litt skeptisk til Robin Williams sammen med Capino Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Chikka chikka yeah fake ID fake ID! McLovin er idolet mitt Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så veldig bra ut! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sitter og ser Liverpool knuse Chelsea, og i pausen oppdager jeg en snodig liten detalj angående Die Hard 4 reklamen de sender. De kaller faktisk filmen "Live Free And Die Hard". hva i helvete... ^^ Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen som vet hvilken film som har fått flest Oscarer? En liste med de filmene som har fått flest hadde vært kjempeflott. Håper noen vet dette. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Academy_Award_records Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå