Awesome X Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha. Ikke akkurat: He he. Lurte siden jeg har sett en som ligner på ham ved en del av visningene. Brillene er helt like, og det er ikke akkurat mange som bruke slike i dag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 En av mine neste filmer blir Wanted. Vet ikke om jeg vil like eller mislike den, jeg har ikke sett Shoot 'Em Up heller, så det er ikke godt å si hva jeg kommer til å synes. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 En av mine neste filmer blir Wanted. Vet ikke om jeg vil like eller mislike den, jeg har ikke sett Shoot 'Em Up heller, så det er ikke godt å si hva jeg kommer til å synes. Jeg anser min terskel for overdrevne filmer for ganske høy, men Wanted skrudde jeg av etter 30ish minutt. Ble altfor altfor drøyt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 En av mine neste filmer blir Wanted. Vet ikke om jeg vil like eller mislike den, jeg har ikke sett Shoot 'Em Up heller, så det er ikke godt å si hva jeg kommer til å synes. Shoot 'Em Up er mye bedre enn Wanted, men du burde glede deg til den og. Begge to underholder til tusen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva ville skjedd om Supermann var med i The Dark Knight? Tja: http://www.collegehumor.com/video:1884973 Ellers, Michael Bay har hisset på seg noen patriotiske amerikanere. Filmet i Egypt, et land mange anser som ondskapsfullt der borte og veldig uvanlig for Hollywood å filme i nå til dags. "Hva tenkte han på" sier enkelte og viser til at han kunne spilt det inn i Nevada og bare laget CGI-pyramider... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Derfor Supermann er en kjedelig fyr. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvis vi først skal ha en republikaner som Maverick-kandidat så kunne man i det minste valget Bay. ^^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Derfor Supermann er en kjedelig fyr. Derfor vi har kryptonitt. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Ny og utvidet trailer - her vanker det eksplosjoner galore: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Ellers, Michael Bay har hisset på seg noen patriotiske amerikanere. Filmet i Egypt, et land mange anser som ondskapsfullt der borte og veldig uvanlig for Hollywood å filme i nå til dags. "Hva tenkte han på" sier enkelte og viser til at han kunne spilt det inn i Nevada og bare laget CGI-pyramider...Ikke bare skal alle karakterene i filmene deres være amerikanske og snakke amerikansk gjennom hele filmen, men naa har man ikke lov til aa filme utenfor Amerika engang? For noe tull de driver paa med. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 I starten av min "mer enn vanlig filminteressert"-karriere var det toppen av IMDB 250 som skulle sees, men selv da hoppet jeg over de jeg ikke syntes så interessante ut. Hvilke var det? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Derfor Supermann er en kjedelig fyr. Hva er det med karakteren som kjeder deg? Det er som å si at Thor, Odin, Jesus, Zevs osv er kjedelige. Går vel på preferanser, men personlig finner jeg få karakterer som er mer interessante enn slike "guddommelige". Nå fikk jeg faktisk lyst til å lese litt norrønt igjen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Dotten, setter du virkelig Supermann like høyt som konservative kristne setter Jesus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Argh! Jeg sitter helt fast. Innbiller meg at quoten: " And you will know my name is the law! " er ifra The Warriors, men finner ikke noen fasit noe sted. Endret 24. oktober 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Argh! Jeg sitter helt fast. Innbiller meg at quoten: " And you will know my name is the law! " er ifra The Warriors, men finner ikke noen fasit noe sted. Pulp Fiction? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 I starten av min "mer enn vanlig filminteressert"-karriere var det toppen av IMDB 250 som skulle sees, men selv da hoppet jeg over de jeg ikke syntes så interessante ut. Hvilke var det? Seven Samurai og Rear Window f.eks. er usett. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Argh! Jeg sitter helt fast. Innbiller meg at quoten: " And you will know my name is the law! " er ifra The Warriors, men finner ikke noen fasit noe sted. Det er fra Pulp Fiction. Fullt sitat: Jules: The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Argh! Jeg sitter helt fast. Innbiller meg at quoten: " And you will know my name is the law! " er ifra The Warriors, men finner ikke noen fasit noe sted. Det er fra Pulp Fiction. Fullt sitat: Jules: The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee. Nå er vel dette et sitat fra bibelen, så det behøver ikke være Pulp som han søker. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Såklart. Sitatet er best kjent fra Pulp Fiction (vil jeg påstå iallefall), så jeg regnet med at det var derfra han hadde hørt det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 I starten av min "mer enn vanlig filminteressert"-karriere var det toppen av IMDB 250 som skulle sees, men selv da hoppet jeg over de jeg ikke syntes så interessante ut. Hvilke var det? Seven Samurai er usett. Do it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå