Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ville skjedd om Supermann var med i The Dark Knight? Tja: http://www.collegehumor.com/video:1884973 :wee:

Ellers, Michael Bay har hisset på seg noen patriotiske amerikanere. Filmet i Egypt, et land mange anser som ondskapsfullt der borte og veldig uvanlig for Hollywood å filme i nå til dags. "Hva tenkte han på" sier enkelte og viser til at han kunne spilt det inn i Nevada og bare laget CGI-pyramider...

Lenke til kommentar
Ellers, Michael Bay har hisset på seg noen patriotiske amerikanere. Filmet i Egypt, et land mange anser som ondskapsfullt der borte og veldig uvanlig for Hollywood å filme i nå til dags. "Hva tenkte han på" sier enkelte og viser til at han kunne spilt det inn i Nevada og bare laget CGI-pyramider...
Ikke bare skal alle karakterene i filmene deres være amerikanske og snakke amerikansk gjennom hele filmen, men naa har man ikke lov til aa filme utenfor Amerika engang? For noe tull de driver paa med.
Lenke til kommentar
Derfor Supermann er en kjedelig fyr.

Hva er det med karakteren som kjeder deg?

Det er som å si at Thor, Odin, Jesus, Zevs osv er kjedelige. Går vel på preferanser, men personlig finner jeg få karakterer som er mer interessante enn slike "guddommelige". :)

Nå fikk jeg faktisk lyst til å lese litt norrønt igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Argh! Jeg sitter helt fast. Innbiller meg at quoten: " And you will know my name is the law! " er ifra The Warriors, men finner ikke noen fasit noe sted.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Argh! Jeg sitter helt fast. Innbiller meg at quoten: " And you will know my name is the law! " er ifra The Warriors, men finner ikke noen fasit noe sted.

Det er fra Pulp Fiction.

Fullt sitat:

Jules: The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
Lenke til kommentar

Det er fra Pulp Fiction.

Fullt sitat:

Jules: The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

Nå er vel dette et sitat fra bibelen, så det behøver ikke være Pulp som han søker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...