Thomas J.L Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Kom nettop hjem fra kinoen, hadde ett par veninner med. Så Rocky, fyfaen jeg digga den filmen! Hjerte banka i slutten, elsket den. Men de to andre syntes den var kjedelig. Genial film, et par ting som ikke hørte til i filmen men elsket den Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Manx og dere andre: Hvorfor diskuterer dere oppskrytte filmer her når det finnes en ypperlig tråd for slik prat. Her. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Kan vi ikke bare enige om at Shakespeare in Love er tidenes mest oppskrytte film. Folk trenger ikke engang å være enige i det, det er bare fakta. 7810802[/snapback] Ikke så lenge "2001" fins... Lenke til kommentar
Vikingen84 Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Er det bare jeg som synes at det er dumt at det florer av ikke-hvite skuespillere? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Ja, sannsynligvis. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Er det bare jeg som synes at det er dumt at det florer av ikke-hvite skuespillere? 7813633[/snapback] Hvis det du spør om er om andre synes det er dumt at det florerer av (dvs er mange av) ikke-hvite skuespillere, så nei jeg synes ikke det er dumt. Derimot synes jeg det er dumt at det florerer med middelmådige (og dårligere) skuespillere, uansett rase. Og ennå dummere er det med fordomsfulle folk. Endret 27. januar 2007 av Njål Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Er det bare jeg som synes at det er dumt at det florer av ikke-hvite skuespillere? 7813633[/snapback] Hvem hva hvor? Når det gjelder norsk film/TV, så absolutt. Det er vel bare hun ene i Hotel Cæsar. Når det gjelder internasjonalt er jeg ikke helt enig. Det er mange gode og kjente mørke skuespillere i Hollywood. Edit: Men egeulf har rett. Har det egentlig noen ting å si? Hvorfor det? Og ikke svar. Endret 28. januar 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
ttd Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Er det bare jeg som synes at det er dumt at det florer av ikke-hvite skuespillere? 7813633[/snapback] Nei, jeg setter pris på skuespillere som "ikke er sønn av Odin". Deg derimot setter jeg ikke så veldig pris på. Vi har nok av ting å diskutere rundt film allerede, uten at dere såkalte "nasjonalister" trekker inn rasespørsmålet. Diskuter rasisme i politikk & religion, vi ønsker ikke dine holdninger på filmforumet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Er det bare jeg som synes at det er dumt at det florer av ikke-hvite skuespillere? Denzel Washington er en fantastisk skuespiller. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Virker som at han Vikingen84 er et troll hvis man tar en titt på de tidligere innleggene hans. Jeg nekter å tro på at han er seriøs, for da må store deler av hjernen hans være nummen/død. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Virker som at han Vikingen84 er et troll hvis man tar en titt på de tidligere innleggene hans. Jeg nekter å tro på at han er seriøs, for da må store deler av hjernen hans være nummen/død. 7814139[/snapback] Jeg gjetter på både troll og hjernedød. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 La han fjotten mene hva han vil, et menneske er et menneske. For å ikke spore helt av; - Jeg fikk i dag Band of Brothers-kolleksjonen. Vet dere hvor lenge en episode varer? Sto ikke så mye på boksen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 - Jeg fikk i dag Band of Brothers-kolleksjonen. Vet dere hvor lenge en episode varer? Sto ikke så mye på boksen. 7814188[/snapback] IMDb er din venn. Runtime: 705 min (10 parts) Ta fram kalkulatoren. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Er det bare jeg som synes at det er dumt at det florer av ikke-hvite skuespillere? 7813633[/snapback] En av deg her i verden er en for mange. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Runtime: 705 min (10 parts) Ta fram kalkulatoren. 7814198[/snapback] Du trenger vel ikke kalkulator for å dele noe på 10? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Er det bare jeg som synes at det er dumt at det florer av ikke-hvite skuespillere? 7813633[/snapback] Vil nesten påstå det... Vet du forskjellen på disse to? - Den ene er hvit og den andre er en god skuespiller, men det er jo noen som er mer trangsynte enn andre... Edit: @shizz kebab: Det hjelper ikke å dele på 10 siden noen av episodene er nede på noen og femti minutter og noen god over en time og 10 minutter... Endret 28. januar 2007 av Manx Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Er det bare jeg som synes at det er dumt at det florer av ikke-hvite skuespillere? Denzel Washington er en fantastisk skuespiller. 7814089[/snapback] Det samme er Samuel L. Jackson. Jeg er også fan av Martin Lawrence og til tider Will Smith. *ikke bry seg om trollet* Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Det samme er Samuel L. Jackson. Jeg er også fan av Martin Lawrence og til tider Will Smith. Selvfølgelig, selvfølgelig. Nå har jeg fått meg Band of Brothers, Dimiles. Gleder meg til i kveld jeg altså! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Det samme er Samuel L. Jackson. Jeg er også fan av Martin Lawrence og til tider Will Smith. Selvfølgelig, selvfølgelig. Nå har jeg fått meg Band of Brothers, Dimiles. Gleder meg til i kveld jeg altså! 7815944[/snapback] Hehe, hvis du ikke har sett den før har du mye å se frem til. Jeg har min versjon stående i et glasskap på rommet. Nå er jeg veldig overbegeistret fan av BoB da, men den er rett og slett fantastisk lagd. Sett alle 10 episodene + ekstramateriale 3 ganger. Må vente litt nå før jeg begynner på nytt. Lenke til kommentar
chris Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Hva er titelen på den filmen med han som kjører så utrolig langt langs veien på en John Deere gressklipper for å besøke broren sin etter mange år? Skulle gjerne likt å se den filmen igjen. Den er vel også basert på en virkelig historie også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå