Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som synes at det er dumt at det florer av ikke-hvite skuespillere?

7813633[/snapback]

Hvis det du spør om er om andre synes det er dumt at det florerer av (dvs er mange av) ikke-hvite skuespillere, så nei jeg synes ikke det er dumt.

Derimot synes jeg det er dumt at det florerer med middelmådige (og dårligere) skuespillere, uansett rase.

Og ennå dummere er det med fordomsfulle folk. :nei:

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes at det er dumt at det florer av ikke-hvite skuespillere?

7813633[/snapback]

Hvem hva hvor?

 

 

Når det gjelder norsk film/TV, så absolutt. Det er vel bare hun ene i Hotel Cæsar.

 

Når det gjelder internasjonalt er jeg ikke helt enig. Det er mange gode og kjente mørke skuespillere i Hollywood.

 

Edit: Men egeulf har rett. Har det egentlig noen ting å si? Hvorfor det? Og ikke svar.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes at det er dumt at det florer av ikke-hvite skuespillere?

7813633[/snapback]

Nei, jeg setter pris på skuespillere som "ikke er sønn av Odin". Deg derimot setter jeg ikke så veldig pris på. Vi har nok av ting å diskutere rundt film allerede, uten at dere såkalte "nasjonalister" trekker inn rasespørsmålet. Diskuter rasisme i politikk & religion, vi ønsker ikke dine holdninger på filmforumet.
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som  synes at det er dumt at det florer av ikke-hvite skuespillere?

7813633[/snapback]

 

Vil nesten påstå det...

 

Vet du forskjellen på disse to? main1.jpg - denzel_training.jpg

 

Den ene er hvit og den andre er en god skuespiller, men det er jo noen som er mer trangsynte enn andre...

 

Edit:

 

@shizz kebab: Det hjelper ikke å dele på 10 siden noen av episodene er nede på noen og femti minutter og noen god over en time og 10 minutter...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Det samme er Samuel L. Jackson. Jeg er også fan av Martin Lawrence og til tider Will Smith. :)

Selvfølgelig, selvfølgelig. :)

 

Nå har jeg fått meg Band of Brothers, Dimiles. Gleder meg til i kveld jeg altså! :thumbup:

7815944[/snapback]

 

Hehe, hvis du ikke har sett den før har du mye å se frem til. Jeg har min versjon stående i et glasskap på rommet. :)

 

Nå er jeg veldig overbegeistret fan av BoB da, men den er rett og slett fantastisk lagd. Sett alle 10 episodene + ekstramateriale 3 ganger. Må vente litt nå før jeg begynner på nytt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...