Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som har sett The Rise Of Evil? Hva syns dere? Jepp... En god film. Synes den var en del mer underholdende enn f.eks. Der Untergang. Om filmen er 100% historisk korrekt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har man sett denne filmen, trenger man aldri se flere filmer: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hahaha, den ser morsom ut Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hahah, så sinnsykt latterlig, Bytex. Vil du se små grønne menn bør man heller se: Gremlins Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hahaha! :!: Latterkrampen ble total da han ble sprengt i microbølgeovnen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det glade 80-tall (: Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Men jeg er forvirret. Var meningen at det faktisk skulle være skummelt? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Genre:Comedy | Fantasy | Horror Hvem vet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Ghoulies er nok mere en horror/comedy ja, ala Gremlins og Critters. Du hører det jo på hele tonen til trailer-stemmen også. Kom visstnok 3 oppfølgere også..disse må spores opp. Er meninga du skal le av monstrene. Endret 22. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har Gremlins på dvd, og bak på coveret mener jeg det står noe sånt som "Morsomste skrekkfilm" eller noe.. Men er uansett morsom nå 20 år senere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette er nok desverre en glemt genre, nå som alle bare bruker CGI istedet for gammeldagse fantastisk modellerte+malte latexkostymer og stop motion filming. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 For meg som var 7-17 år gjennom 80-tallet, husker jeg Ghoulies altfor godt... den originale var egentlig ganske festlig, men oppfølgerene er M Ø K K !!! Både Ghoulies og Critters filmene var bare forsøk på å tjene penger på Gremlins konseptet (det skal sies at Critters filmene er langt bedre enn Ghoulies!). Eneste bra med de resterende Ghoulies filmene, er denne fra 2'ern: (de var tross alt ett av favorittbandene mine på 80-tallet) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette er nok desverre en glemt genre, nå som alle bare bruker CGI istedet for gammeldagse fantastisk modellerte+malte latexkostymer og stop motion filming. Hah! Ja, det er trist. ^^ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hehehehe, slik ville det sett ut om Bay & Bruckheimer fikk gjøre The Diary of Anne Frank: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hahah, så sinnsykt latterlig, Bytex. Vil du se små grønne menn bør man heller se:Gremlins Tror nok heller du burde satse på Hobgoblins: Fant bare klippet i MST3K-versjon. Men det er jo forsåvidt bare positivt. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Så nettop Zodiac! Synes det ble forferdelig mye å holde styr på... Årstall, fornavn, etternavn forskjellige Zodiac brev =) Så kan noen hjelpe meg i å klare opp i noe jeg ikke fikk med meg og synes var litt gromsete. Det med Bob Vaughn. Mannen som tegner kinoplakater og viser Jake Gyllenhall kjelleren sin. "few has a basement in california.. :|" HVordan kom han med i bildet? jake Gyllenhall blir ringt i hjemmet sitt og en person gir ham navnet "Rick Marshall" og så? Håper none kan hjelpe! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fant nettopp ut at skolebiblioteket har et stort utvalg av filmer. Skal ned og låne fargetrilogien til helgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Lukter NTNU på lang vei nå altså. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nope jeg er fremdeles for ung for NTNU. Går Elvebaken vgs. i Oslo. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Lukter litt ironi også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå