Essem Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Connery er så mann at selv i kjole er han mer mann enn Chuck Norris, Steven Seagal, Clint Eastwood, Jean-Claude van Damme og Arnold Swarchnegger noen gang var. Sammenlagt. Irony, yes? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Pff, Bruce Campbell og Clint Eastwood er mest menn av alle Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hah, hvorfor blanda du inn Clint Eastwood i den gjengen der? Fordi uansett hvor mannemann Clint Eastwood er, er han en spinkel pyse i forhold til Sean Connery. Det er det nest dummeste jeg har hørt i dag. Clint Eastwood er selve definisjonen på mann, selv om Connery er tett på. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er tydelig at min Connery-fetisj har skapt noen turbulenser her. Forventer ikke at dere skal dele min entusiasme for Connery. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Connery er en av mine favoritter. Helt klart den beste Bond gjennom tidene. Han er morsom og samtidig barskere en den barskeste bjørnen i skogen. Herlig skuespiller. Endret 21. oktober 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Dere sitter jo fast på 70-tallet. Nå er det Jason Statham og Daniel Craig som gjelder. Endret 21. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Er de tøffere fordi de spiller i nye filmer? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Helt klart den beste Bond gjennom tidene Bare jeg som mener at Timothy Dalton fikk for få bond-filmer? Personlig mener jeg han er den tøffeste Bond. Endret 21. oktober 2008 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Er de tøffere fordi de spiller i nye filmer? Ja, Zack Efron er lizm den kuleste. Poenget er at cowboyhatten til Clint eller hårvannet til Connery ikke er såå badass lenger. Forresten latterlig å bedrive stråmannsargumentasjon på den måten. Endret 21. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Helt klart den beste Bond gjennom tidene Bare jeg som mener at Timothy Dalton fikk for få bond-filmer? Personlig mener jeg han er den tøffeste Bond. Nei, Timothy Dalton var fantastisk, men publikum var ikke moden for han på 80-tallet desverre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Er vi klar for ham nå? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ryktet vil ha det til at WB igjen snakker med Gore Verbinski for mulighetene til å regissere ny Supermann-film (som ikke er en oppfølger til SR, ei heller en reboot. Aner ikke hva det er, for Brandon Routh skal visstnok spille Supermann selv om filmen ikke har noe med SR å gjøre ...) Det er også kommet ut at den som var tiltenkt rollen som Supermann når McG var regissør (han ble erstattet med Singer som så laget Superman Returns) var David Boreanaz. Tror han hadde vært god i rollen. Andre skuespillere som var McG sine valg var folk som Christopher Walken (Perry), Anthony Hopkins (Jor-El), Adam Brody, Ralph Fiennes (Lex) og James Garner. What could have been Gøyeste Supermann-ryktet noensinne må vel være før Reeve fikk rollen. Muhammed Ali ble foreslått av Salkind sr. Ingen turde å si han imot, men det ordnet seg så fort Salkind sr. fant ut at Muhammed Ali var mørkhudet. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Er vi klar for ham nå? Timothy har blitt gammel og spiller i småmorsomme filmer som Hot Fuzz. Heldigvis har vi en med samme stil nå. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hehe, De Niro som Frankenstein Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Det miner meg om følgende: Håper Kenneth Branagh ikke caster seg selv som Thor. Han har en tendens å gjøre det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Bah, Christopher Lee er det beste Frankenstein-monsteret. Sånn er det bare. Endret 22. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Og når spilte han Frankeinstein-monsteret? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 The Curse of Frankenstein (1957) Se filmen hos Youtube Peter Cushing er som vanlig enda bedre i sin rolle som Dr. Frankenstein. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Hah, hvorfor blanda du inn Clint Eastwood i den gjengen der? Fordi uansett hvor mannemann Clint Eastwood er, er han en spinkel pyse i forhold til Sean Connery. Det er det nest dummeste jeg har hørt i dag. Clint Eastwood er selve definisjonen på mann, selv om Connery er tett på. Second that. Hvis det er noen som kanskje kan måle seg opp til Clint, er det hans kollega Lee Van Cleef. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Hah, hvorfor blanda du inn Clint Eastwood i den gjengen der? Fordi uansett hvor mannemann Clint Eastwood er, er han en spinkel pyse i forhold til Sean Connery. Det er det nest dummeste jeg har hørt i dag. Clint Eastwood er selve definisjonen på mann, selv om Connery er tett på. Second that. Hvis det er noen som kanskje kan måle seg opp til Clint, er det hans kollega Lee Van Cleef. Jeg synes ikke Cleef lever opp til min definisjon av "mann", på samme måte som clinter'n gjør. Når det skal sies, elsker de to karakterene jeg har sett av han (dollar-filmene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå