Skumtroll Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Bursdagsgave fra søsteren min: - Rosens navn - De andres liv - American Gangster - De Lila sa - He Loves Me, He Loves Me Not - Rød - De syv dødssyndene - Om forlatelse - O'horten - the Human Slain - detektor - Brødre - Buddy - Elefanmannen - Delikatessen - Villmark - Motorsykkeldagbøkene - Tigeren og Snøen - 5 Løgner - We Own The Night - Izat - Hvit - Sideways Hurra! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hurra indeed! De jeg har sett er virkelig gode filmer, du har mye å glede deg til! Men det var virkelig slemt gjort av søsteren din å gi deg Hvit og Rød, men ikke Blå, den beste av de tre? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 - De andres liv- Elefanmannen - Motorsykkeldagbøkene Her har du de beste av de jeg har sett. God variasjon. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Var det noen som fikk med seg "To Kill a Mockingbird" på NRK2 i dag da? Ble ett kjærkomment gjensyn for min del. Det er mange år siden jeg så den sist, og den er fortsatt en meget bra film... faktisk bedre enn jeg husket den! Jeg tok den opp så jeg skal nok se den i kveld om jeg får tid. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Gled dig, børn. I min gjennomgang av IMDb topp 250-lista er den blant de filmene som har gitt sterkest inntrykk! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Du skal være god om du skjønner Eraserhead på første visning. Hvorfor må man skjønne alt ? Det gir meg ikke så mye å bare se bilder som ikke gir noen mening for meg. Om jeg ikke alltid forstår, prøver jeg selvfølgelig å se hvor den vil hen. Og hvis jeg skal bedømme den rettferdig, må jeg nesten se om den klarer å formidle det den vil, og hvor godt den gjør det. Neinei, det skjønner jeg, men liker litt mystikk og uoppklarhet. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Er det bare meg eller har "alle" skrekkfilmer lansert de siste aarene (Hollywood) kvinnelige hovedroller? Har det blitt slik at folk ikke gaar pa kino for aa bli skremt men for aa se kvinner hyle? () Endret 21. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Er det bare meg eller har "alle" skrekkfilmer lansert de siste aarene (Hollywood) kvinnelige hovedroller? Ikke akkurat et nytt fenomen det. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Er da ikke så veldig macho med masse menn som springer rundt i trange ganger å hyler da? Er typisk kvinnfolk å være redd og derfor passer det best med det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 - Villmark Hurra! En av de beste norske filmene, bare og glede seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Rosens navn er like "underholdende" som å bli slått hardt 20 ganger med nunchaku....ugh , tråkig film :/ Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hver sin smak. Selv synes jeg at Rosens Navn er betydelig mer underholdende enn å bli slått av nunchakus (selv om man ikke skal undervurdere underholdningsveriden av det heller). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Rosens navn så jeg faktisk første gang på skolen, og trass det likte jeg den, er liksom Sherlock Holmes på 1300 tallet. Conney gjør en god rolle Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Har sett den på skolen sjøl, var ikke første gangen da men artig alikevel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Conney gjør en god rolle Yes, Connery gjør alltid en god rolle. Helt siden han var sånn. .. Til sånn Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Connery er så mann at selv i kjole er han mer mann enn Chuck Norris, Steven Seagal, Clint Eastwood, Jean-Claude van Damme og Arnold Swarchnegger noen gang var. Sammenlagt. Skulle ha hatt tak i et skikkelig fotografi av Connery som jeg kunne hengt på veggen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hah, hvorfor blanda du inn Clint Eastwood i den gjengen der? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Og når man trodde filmserien hadde truffet havets bunn: http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=521414 SET SAIL FOR FAIL! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hah, hvorfor blanda du inn Clint Eastwood i den gjengen der? Fordi uansett hvor mannemann Clint Eastwood er, er han en spinkel pyse i forhold til Sean Connery. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå