Essem Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Lenge siden jeg så den, men jeg husker den som mer en bare bra action. Likte storyen ganske godt, og synes både Cage og Travolta gjør en god rolle! Joda, storyen var fiffig nok den. Endelig fikk jeg sett Cage i en rolle jeg ikke mislikte ham fullstendig i også. Nå skulle han jo spille drittsekk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Cage spilte drittsekk i hele 15minutter,så ble han helt igjen.. TRAVOLTA derimot ER en drittsekk hele filmen. Liker å se han som bad guy. Klart John Wo`s beste(av hans amerikanske filmer) Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Face Off er ganske forutsigbar, men grei underholdning. Bra action som flere har nevnt. Så nettopp Se7en. Fantastisk. Trenger vel ikke si mer. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 TRAVOLTA derimot ER en drittsekk hele filmen. Liker å se han som bad guy. Han er jo badguy i Grease Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 For et deilig gjensyn med Armageddon. Sånn lager man ekte manne-action, som til og med damene kan se. Det er herlig å elske slike typer filmer i all sin absurditet, popcorn og cheese. Måtte filmuiniverset aldri miste slike bidrag. Epic action is Bay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg tenkte det strake motsatte. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 For et deilig gjensyn med Armageddon. Sånn lager man ekte manne-action, som til og med damene kan se. Det er herlig å elske slike typer filmer i all sin absurditet, popcorn og cheese. Måtte filmuiniverset aldri miste slike bidrag. Epic action is Bay Hvilket minner meg på at jeg vil se Independence Day igjen. Digger sånne filmer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 "Nazi-killer" Pitt i Inglorious Bastards: http://www.aintitcool.com/node/38783 Ser bra ut. Men så er det jo Pitt også da ... Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva er galt med Brad Pitt? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Tror nesten heller at Dotten mente at det måtte vært bra siden Pitt var med. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg syntes Armageddon er en av de beste filmene jeg har sett! Den er trist og kul. Slutten er positiv men negativ også. Er det flere her som syntes Armageddon er en av de beste filmene. Er det noen som kan komme med noen tips til noen bra filmer? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Armageddon er knall ja. Eneste er enkelte alt for brå overganger, selv for Michael Bay. Herlige klisjeer og amerikansk til fingertuppene. Så lenge man ikke detter ut av dette testosteronfilmuniverset til Bay så er alt uber. Bay er best på de mer episke settingene. The Rock, Armageddon og Transformers er mine Bay-favoritter. Pearl Harbor var bommert, mens de andre er greit nok tidsfordriv. Men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Armageddon er knall ja. Eneste er enkelte alt for brå overganger, selv for Michael Bay. Herlige klisjeer og amerikansk til fingertuppene. Så lenge man ikke detter ut av dette testosteronfilmuniverset til Bay så er alt uber. Bay er best på de mer episke settingene. The Rock, Armageddon og Transformers er mine Bay-favoritter. Pearl Harbor var bommert, mens de andre er greit nok tidsfordriv. Men ikke noe mer. The Rock er nok min Bay favoritt - uten tvil! Armageddon og Transformers var helt grei underholdning, men ikke noe mer for min del (hvis man ser bort fra Megan Fox). Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Å disse nostalgiske minnene fra 90-tallet som dagens voksne ikke klarer å forkaste.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Problemet mitt med Armageddon er den påtrengte kjærlighetshistorien mellom Affleck og Tyler. Filmen hadde vært SÅ mye bedre uten det romantiske vaset deres, og klinescenene har blitt kåret til "dårligste kjemi" flere ganger. La de tøffe gutta leke mere, blir bare oppgitt når det klipper over i søte samtaler og klissete kyss i flere minutter. Endret 19. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Problemet mitt med Armageddon er den påtrengte kjærlighetshistorien mellom Affleck og Tyler. Filmen hadde vært SÅ mye bedre uten det romantiske vaset deres, og klinescenene har blitt kåret til "dårligste kjemi" flere ganger. I mine øyne er ikke Armageddon fryktelig mye bedre enn Pearl Harbour. Det er kjærlighetshistoriene som preger filmene i stor grad. Eller var det kanskje "I don't wanna close my eeeeeeeeeeeeeeeeeyees"(?) og den scena. Endret 19. oktober 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Problemet mitt med Armageddon er den påtrengte kjærlighetshistorien mellom Affleck og Tyler. Filmen hadde vært SÅ mye bedre uten det romantiske vaset deres, og klinescenene har blitt kåret til "dårligste kjemi" flere ganger. I mine øyne er ikke Armageddon fryktelig mye bedre enn Pearl Harbour. Det er kjærlighetshistoriene som preger filmene i stor grad. Jeg synes nå Pearl Harbour blir totalt overskygget av kjærlighetshistorien. I Armageddon er i det minste Bruce Willis med som en tøff, halvsprø badass slik vi liker han. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Synes nok The Rock er kulest. Connery er awesome. Synes Tyler/Affleck-relationship'et er ganske unødvendig og. En ting som er moro er jo det at dem nevner Pulp Fiction i Armageddon, og Bruce Willis er jo med i begge. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Synes nok The Rock er kulest. Connery er awesome. Synes Tyler/Affleck-relationship'et er ganske unødvendig og. En ting som er moro er jo det at dem nevner Pulp Fiction i Armageddon, og Bruce Willis er jo med i begge. Bay har virkelig omkranset post-modernismen med en slik omfattende referanse. The Rock har jeg bare sett en gang i VHS-alderen. Vært spennede å sett den igjen. Forøvrig den eneste filmen jeg kan se for meg at jeg kan like av Bay. Bad Boys, Pearl Harbour, Armageddon og Transformers har for min del alle vært greie popcornfilmer men aldri noe jeg kommer til å gidde å se igjen, med mindre de filmene inngår i en Ludovico-metode og jeg finner ut at jeg skal bli en Batmankarakter og blir bura inne...*gasping* Endret 19. oktober 2008 av tjalla Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Bay-filmer er ikke noe jeg ser støtt og stadig nei, men jeg har The Rock i hylla mi. Har riktignok bare sett den en gang, men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå