Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Han er vel retarded? Han er litt Rain Man, ser du vel. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Brett Rattner skal regissere Conan og He-Man er skrinlagt av WB. Synd, skulle gjerne sett filmatisering av en av 80-tallets kuleste tv-serier (og da ser jeg bort fra den forferdelige filmen som kom for et par tiår siden). Også overraskende at en kar som stort sett er kjent for å regissere (gode) adapsjoner av Shakespeare vil regissere Marvels Thor-film (Kenneth Branagh). "Out of the leftfield" det valget der. Så selv uten He-Man så blir det et par muskuløse helter som vil erobre filmlerretene de neste par årene. Crom være med oss alle. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Han er vel retarded? Han er litt Rain Man, ser du vel. Du er bare misunnelig. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Spesielt blir det værtfall! Sims er jo et spill hvor man tar helt egne valg og bygger en familie, får jobb, og dør. Spennende film? De må værtfall finne på mye rart for å få det spennende. Snakker vi Visitor Q-familie?? Hadde vært morsomt å se... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Big Brother kan vel til en viss grad sammenlignes med Sims. Men serr, jeg kan ikke se at den filmen blir noe annet enn grusomt kjedelig. Vaffal er spillet det. Endret 17. oktober 2008 av athorb Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 This, remake of That ? Eller ganske løst basert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) http://groups.msn.com/MovieTVmemorabilia/j...amp;PhotoID=287 http://groups.msn.com/MovieTVmemorabilia/j...amp;PhotoID=288 Kongeautograf http://groups.msn.com/MovieTVmemorabilia/o...amp;PhotoID=289 RIP Endret 17. oktober 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som har sett Max Payne? Ser at de norske kritikkene ligger rundt 2-3 =/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg skal se den i kveld. Tror den kommer til å treffe meg midt i hjerterota. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg skal se den i kveld. Tror den kommer til å treffe meg midt i hjerterota. Spørsmålet er vel om den fulltrefferen er bra eller ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Jeg har bare EN ting å si. EPIC! He-man music video (klassisk synthmusikk ala T2). Dolph var den ultimate live action He-Man. Endret 18. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Blade Runner oppfølger kan bli realitet Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvis de i det hele tatt skal lage en oppfølger til det mesterverket der, så bør de hoste opp noen manusforfattere som har mer enn Eagle Eye å vise til. Men tviler på at filmen får grønt lys uansett. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Skulle på kino i går å se Max Payne kom 2 timer før filmen men det var visst utsolgt, så da fikk jeg sett Burn After Reading i steden, noen andre som har sett den på kino? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg så The Thin Red Line nå. Jeg synes egenlig den var ganske skuffende. Det var litt for mye stereokrigsfilm. Jeg trodde denne filmen hadde noe mer, men det hadde den altså ikke. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Stereokrigsfilm? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Stereokrigsfilm? Tror han mener stereotypisk. Slagene er da rimelig typisk men den har et veldig langsomt og poetisk tempo ellers. At du ikke likte den er greit forsåvidt, men å si at den ikke skiller seg ut - da har du ikke sett mye krigsfilm. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg så filmen Léon i går. Jeg likte den utrolig godt. Noen som har tips om liknende filmer? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Stereokrigsfilm? Tror han mener stereotypisk. Slagene er da rimelig typisk men den har et veldig langsomt og poetisk tempo ellers. At du ikke likte den er greit forsåvidt, men å si at den ikke skiller seg ut - da har du ikke sett mye krigsfilm. Jeg synes ikke den skilte seg veldig ut, nei. Det var den typiske sinte generalen som kjefter på en offiser fordi han ikke vil følge ordre om å kaste seg ut i et angrep som vil føre til selvmord. Japanerne var dumme jævler som likte å skrike dritt om Roosevelt til amerikanerne. Den inneholdt vel egentlig alle klisjèene som en krigsfilm har. Så nettopp dagens andre krigsfilm, Tora! Tora! Tora!. Den likte jeg meget godt. Mye bedre enn den dritten Pearl Harbor, som forøvrig har direkte stjelt flere ac scenene fra denne filmen. At det er japanere som har regissert de japanske sekvensene i filmen gjør den bare enda mer nyansert. Edit: @tjalla. Jeg skjønte at filmen prøvde å ha et langsomt og poetisk tempo. Det funket skikkelig dårlig. Det virket som de prøvde å dytte inn litt poesi og noen vakre scener for å få et større publikum, noe de ikke fikk til. Endret 18. oktober 2008 av Olum Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Stereokrigsfilm? Tror han mener stereotypisk. Slagene er da rimelig typisk men den har et veldig langsomt og poetisk tempo ellers. At du ikke likte den er greit forsåvidt, men å si at den ikke skiller seg ut - da har du ikke sett mye krigsfilm. Jeg synes ikke den skilte seg veldig ut, nei. Det var den typiske sinte generalen som kjefter på en offiser fordi han ikke vil følge ordre om å kaste seg ut i et angrep som vil føre til selvmord. Japanerne var dumme jævler som likte å skrike dritt om Roosevelt til amerikanerne. Den inneholdt vel egentlig alle klisjèene som en krigsfilm har. Så nettopp dagens andre krigsfilm, Tora! Tora! Tora!. Den likte jeg meget godt. Mye bedre enn den dritten Pearl Harbor, som forøvrig har direkte stjelt flere ac scenene fra denne filmen. At det er japanere som har regissert de japanske sekvensene i filmen gjør den bare enda mer nyansert. Edit: @tjalla. Jeg skjønte at filmen prøvde å ha et langsomt og poetisk tempo. Det funket skikkelig dårlig. Det virket som de prøvde å dytte inn litt poesi og noen vakre scener for å få et større publikum, noe de ikke fikk til. Ser ingen automatikk at det skal være så mye mer nyansert fordi det er japser som har lagd de scenene. Tror det heller er det faktumet om at det var en amerikansk-japansk produksjon og at man derfor "måtte" lage den nøytral. Men enig, en langt bedre film enn PH. Skulle man fått flest mulig publikummere hadde man droppet de "poetiske scenene". Your average Joe liker ikke slikt veitu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå