Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du liker faktisk The Departed? Neida, hver sin smak. Jeg stiller meg bare uforstående til den massive lovprisningen rundt omkring. Det blir oppriktig synd hvis Scorsese vinner regiprisen for akkurat denne filmen :(

 

Goodfellas >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> The Departed

7810116[/snapback]

 

Noe må han jo vinne for og siden det er vanskelig å vinne noen Oscar for Raging Bull eller Goodfellas nå, så er ikke The Departed en nedtur å vinne en Oscar for den filmen synes jeg. Han kunne jo ha vunnet for Gangs of New York også men den er jo ikke i nærheten så god som The Departed...

 

 

Det har skjedd før og det vil skje igjen, Russell Crowe vant for Gladiator skulle ha vunnet for The Insider. Men det må være mye bedre å vinne for en film enn å få den for lang og tro tjeneste og vinner man den prisen så følger det jo med et dødsbudskap med liten skrift i tillegg...

Lenke til kommentar
Det har skjedd før og det vil skje igjen, Russell Crowe vant for Gladiator skulle ha vunnet for The Insider. Men det må være mye bedre å vinne for en film enn å få den for lang og tro tjeneste og vinner man den prisen så følger det jo med et dødsbudskap med liten skrift i tillegg...

7810251[/snapback]

 

Hvem i all verden var det som vant Oscar det året Crowe spilte i The Insider? Jeg betviler sterkt at noen kunne overgått hans prestasjon.

Lenke til kommentar
Det har skjedd før og det vil skje igjen, Russell Crowe vant for Gladiator skulle ha vunnet for The Insider. Men det må være mye bedre å vinne for en film enn å få den for lang og tro tjeneste og vinner man den prisen så følger det jo med et dødsbudskap med liten skrift i tillegg...

7810251[/snapback]

 

Hvem i all verden var det som vant Oscar det året Crowe spilte i The Insider? Jeg betviler sterkt at noen kunne overgått hans prestasjon.

7810414[/snapback]

Kevin Spacey i American Beauty, og jeg klarer selv ikke å velge ut en favoritt. Begge filmene er blant mine topp 20.

Lenke til kommentar
Syns Titanic slår det meste jeg.

7810591[/snapback]

Oscar-oppskrytt? Absolutt. Her på forumet og ellers virker det ikke som folk flest er så begeistret for den.

7810650[/snapback]

 

Var vel først og fremst det jeg tenkte på ja. LOTR er forsåvidt ganske så oppskrytt, men liker filmene godt sjøl.

Lenke til kommentar

Hvis noen kan forklare meg hvordan den filmen klarte å vinne over Saving Private Ryan så kjør i vei, jeg klarer det ikke...

 

Så Shakespeare in Love er helt klart den mest oppskrytte filmen til dags dato, i hvert fall som har vunnet en oscar i tillegg. Men som sagt hvem bryr seg om oscar, utenom dem som får en selvfølgelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...