Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Taxi Driver > Alt Jeg tipper Scorsese får ærespris av akademiet uansett, en eller annen gang. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Du liker faktisk The Departed? Neida, hver sin smak. Jeg stiller meg bare uforstående til den massive lovprisningen rundt omkring. Det blir oppriktig synd hvis Scorsese vinner regiprisen for akkurat denne filmen Goodfellas >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> The Departed 7810116[/snapback] Noe må han jo vinne for og siden det er vanskelig å vinne noen Oscar for Raging Bull eller Goodfellas nå, så er ikke The Departed en nedtur å vinne en Oscar for den filmen synes jeg. Han kunne jo ha vunnet for Gangs of New York også men den er jo ikke i nærheten så god som The Departed... Det har skjedd før og det vil skje igjen, Russell Crowe vant for Gladiator skulle ha vunnet for The Insider. Men det må være mye bedre å vinne for en film enn å få den for lang og tro tjeneste og vinner man den prisen så følger det jo med et dødsbudskap med liten skrift i tillegg... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Vinner han regi-prisen så vil jo det være en slags indirekte hyllest til det han har gjort hittil, sånn som at oscarene til Ringenes Herre 3 ble sett på som en hyllest til hele filmserien. Endret 27. januar 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Det har skjedd før og det vil skje igjen, Russell Crowe vant for Gladiator skulle ha vunnet for The Insider. Men det må være mye bedre å vinne for en film enn å få den for lang og tro tjeneste og vinner man den prisen så følger det jo med et dødsbudskap med liten skrift i tillegg... 7810251[/snapback] Hvem i all verden var det som vant Oscar det året Crowe spilte i The Insider? Jeg betviler sterkt at noen kunne overgått hans prestasjon. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Det har skjedd før og det vil skje igjen, Russell Crowe vant for Gladiator skulle ha vunnet for The Insider. Men det må være mye bedre å vinne for en film enn å få den for lang og tro tjeneste og vinner man den prisen så følger det jo med et dødsbudskap med liten skrift i tillegg... 7810251[/snapback] Hvem i all verden var det som vant Oscar det året Crowe spilte i The Insider? Jeg betviler sterkt at noen kunne overgått hans prestasjon. 7810414[/snapback] Kevin Spacey i American Beauty, og jeg klarer selv ikke å velge ut en favoritt. Begge filmene er blant mine topp 20. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 The Insider... DET er en oppskrytt film, det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 The Insider... DET er en oppskrytt film, det. 7810442[/snapback] Jeg har to ord for deg, tardo: Moulin Rouge. Booyah. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 The Insider... DET er en oppskrytt film, det. 7810442[/snapback] Jeg har to ord for deg, tardo: Moulin Rouge. Booyah. 7810475[/snapback] 5 ord til dere alle: The Lord Of The Rings Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Ingenting slår LOTR når det gjelder å være oppskrytt. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Syns Titanic slår det meste jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Ingenting slår LOTR når det gjelder å være oppskrytt. 7810570[/snapback] Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Ingenting slår LOTR når det gjelder å være oppskrytt. 7810570[/snapback] Jo, The Departed, på forumet her Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Syns Titanic slår det meste jeg. 7810591[/snapback] Oscar-oppskrytt? Absolutt. Her på forumet og ellers virker det ikke som folk flest er så begeistret for den. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 "Titanic" har bare 7,0 på IMDb, så at den fikk litt for mange Oscar, er jeg helt enig i. Jeg syns "L.A. Confidential" kunne ha fått et par Oscar til i '97. Nå skal jeg se "Døden på Oslo S". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Kan vi ikke bare enige om at Shakespeare in Love er tidenes mest oppskrytte film. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Kan vi ikke bare enige om at Shakespeare in Love er tidenes mest oppskrytte film. Folk trenger ikke engang å være enige i det, det er bare fakta. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Syns Titanic slår det meste jeg. 7810591[/snapback] Oscar-oppskrytt? Absolutt. Her på forumet og ellers virker det ikke som folk flest er så begeistret for den. 7810650[/snapback] Var vel først og fremst det jeg tenkte på ja. LOTR er forsåvidt ganske så oppskrytt, men liker filmene godt sjøl. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Kan vi ikke bare enige om at Shakespeare in Love er tidenes mest oppskrytte film. Folk trenger ikke engang å være enige i det, det er bare fakta. 7810802[/snapback] Jeg velger å si meg enig her. Fæl film. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hvis noen kan forklare meg hvordan den filmen klarte å vinne over Saving Private Ryan så kjør i vei, jeg klarer det ikke... Så Shakespeare in Love er helt klart den mest oppskrytte filmen til dags dato, i hvert fall som har vunnet en oscar i tillegg. Men som sagt hvem bryr seg om oscar, utenom dem som får en selvfølgelig... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Når vi snakker oppskrytt film, så slår ingenting den massekonspirasjonen som er The Godfather. Ærlig talt, når jeg hadde sett den trodde jeg hele IMDb skulle sende mail til meg der det sto "GOT YA!". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå