DoktorBacon Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Bare å gjøre som alle Sims-sadister der ute. Låse inn hovedpersonen i et rom uten dører og la han være der inne til han sulter ihjel i sin egen urin. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Mennesker som lever i en boble, kontrollert av "the man". Ingen muligheter til å tenke selv, hver minste lille detalj blir styrt av andre. Lukter samfunnskritikk lang vei. Har da likevel lite med the sims å gjøre da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg trodde de allerede hadde filmatisert The Sims. Flere ganger. ^^ Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Mennesker som lever i en boble, kontrollert av "the man". Ingen muligheter til å tenke selv, hver minste lille detalj blir styrt av andre. Lukter samfunnskritikk lang vei. The Truman Show, Logans Run, City of Ember, 1984, Dark City, osv. Endret 17. oktober 2008 av Otth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg trodde de allerede hadde filmatisert The Sims. Flere ganger. ^^ Haha Men seriøst, Sims-film? LOL. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Men seriøst, Sims-film? LOL. Hvorfor ikke? Samtlige av de jeg nevnte i forrige post kunne enkelt blitt gjort om til en Sims-film. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Noen som har planer om å slå den siste kinorekorden til Freddy? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 For en trist person... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva er vitsen med slike ubegrunnede personangrep? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Haha, han fyren er jo sjefen. Filmentusiast Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 En kilde til inspirasjon for alle filmelskere sier nå jeg. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Det å se Mamma Mia 162 ganger (og det i løpet av den korte tiden filmen har gått, mannen må jo ha sett den 2-3 ganger daglig) står det respekt av. Enhver som kan tåle det nivået av tortur er en hard mann. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Selv om jeg syns Mamma Mia! er en flott film, ville det vært tortur å se den så mange ganger, ja. Det gjelder forsåvidt alle filmer. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg vil tro enhver favoritt blir ødelagt av å se den for mange ganger. Spesielt i et kort tidsrom. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg forstår ikke grunnen til å se en film så sinnsykt mange ganger. Hadde det ikke vært bedre å se sinnsykt mange filmer isteden? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvis jeg er sugen på en rewatch av en film jeg vet er bra, gjør jeg gjerne det over å ta en usett film. Kjører safe, men skal prøve å begynne å ta mer sjanser i filmlivet mitt. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Jeg forstår ikke grunnen til å se en film så sinnsykt mange ganger. Hadde det ikke vært bedre å se sinnsykt mange filmer isteden? Tja, for de 13000kr han hittil har brukt på MammaMia, skulle jeg gått til innkjøp av Criterions katalog. Håper forresten Freddy får en slags påskjønnelse fra kinoforbundet. Endret 17. oktober 2008 av Montag Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Han har ikke brukt noe penger. Freddy får gå gratis på kinoene i Trondheim. Han er en sponset maskot. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg forstår ikke grunnen til å se en film så sinnsykt mange ganger. Hadde det ikke vært bedre å se sinnsykt mange filmer isteden? Men det er vel kino-opplevelsen han liker? Hadde han vært så jævla glad i å se på film, hadde han heller brukt tid og penger på å kjøpe seg filmer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Men seriøst, Sims-film? LOL. Hvorfor ikke? Samtlige av de jeg nevnte i forrige post kunne enkelt blitt gjort om til en Sims-film. Spesielt blir det værtfall! Sims er jo et spill hvor man tar helt egne valg og bygger en familie, får jobb, og dør. Spennende film? De må værtfall finne på mye rart for å få det spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå