Speik Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Har ikke forventninger om at det skal være i samme liga som spillene, men blir nok en kinotur uansett. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Har ikke lyst til å gi penger til den filmen. Mulig jeg ser den, men den virker jo bare drit. Etter det jeg har sett har de ikke klart å formidle stemningen fra spillene som er noe av det essensielle for å få en god film IMO. Litt samme greia som med Hitman-filmen. Endret 16. oktober 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Ser at Max Payne er godt i gang med å bli slaktet. Kan ikke si at jeg er sjokkert. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 The Bank Job var en kul film, fint tidsfordriv. En av Max Payne anmeldelsene slaktet filmen grunnet "moralen". Den støttet visst opp om narkotikabruk, fysj om fy. Idiotisk å slakte en film fordi man ikke liker moralen. Det vesentlige er om moralen blir presentert på en god eller dårlig måte. For meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Takk for lista Programvare! Selv har jeg 15 filmer av karen i samlinga, noe som gjør det til den regissøren jeg har flest filmer av. Gleder meg til hver gang jeg setter på en film fra han, fordi jeg vet jeg kan forvente kvalitet. Men et lite spørsmål angående den lista di. Er samtlige filmer listet opp der, filmer han har regissert? Ble litt forvirret av overskriften øverst hvor det stod As a director og så neste overskrift med British Films... Samtlige filmer han har reggisert. Hvis du ser på wikipedia, så ser du at det er lagt opp på samme måte. Der hvor det står "nei" er filmer som blir antatt for å være forsvunnet og ikke sett av noen. Noen må jo ha sett de filmene da? Kan ikke bare ha forsvunnet uten at en person har sett de. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Gir blanke faen i hva anmeldere måtte si, Max Payne skal ses på kino på lørdag. Basta. Liker å finne ut om jeg liker filmen selv, ikke la andre fortelle meg hva jeg skal like eller ikke like. Det er saueflokkmentalitet. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen må jo ha sett de filmene da? Kan ikke bare ha forsvunnet uten at en person har sett de. Mener du noe her på formuet eller folk generelt? Selvfølgelig finnes det folk som har sett filmen, men det vil også alltids finnes tredjehåndsinformasjon som dokumenterer filmens eksistens. Skjeldent er filmene forsvunnet for godt. Som oftest eksisterer det en eller flere feilmerkede kopier på et eller annet lager et sted. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Gir blanke faen i hva anmeldere måtte si, Max Payne skal ses på kino på lørdag. Basta. Liker å finne ut om jeg liker filmen selv, ikke la andre fortelle meg hva jeg skal like eller ikke like. Det er saueflokkmentalitet. Nå sier ikke anmelderne hva du skal like eller ikke, men hva du kanskje burde se eller ikke se, hvis du ønsker å se noe bra. Hvorfor pløye igjennom masse møkk når du kan gå andre til å gjøre det for deg? Du vil kanskje miste noen pærler, men sannsynligheten for å miste pærler totalt sett er mye høyere for de som ikke tar anmeldelsene til betrakning. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jaja, jeg skal også på kinå for å se Max Payne på lørdag. Den virker mildt sagt knall! Over til noe helt annet; Se filmen hos Youtube Så den nettopp. Det bør dere også gjøre. Endret 16. oktober 2008 av LarsP Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Men "bra" er fullstendig subjektivt. Det jeg syns er bra syns noen andre er pur dritt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg gidder ikke høre på film-anmeldere, men hvis en film får bare seksere og flere Oscar så sjekker jeg den ut, ja. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet om en internasjonal nettbutikk som selger plakater og sender til Norge? Jeg er på jakt etter kultfilmplakater, så utvalget må være relativt heftig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Sjekket ut Outland\Avalon og slikt. (men det viste du vel fra før.) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet om en internasjonal nettbutikk som selger plakater og sender til Norge? Jeg er på jakt etter kultfilmplakater, så utvalget må være relativt heftig. Du kan da prøve allposters.com. Kanskje ikke det mest heftige utvalget, men noen har de da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet om en internasjonal nettbutikk som selger plakater og sender til Norge? Jeg er på jakt etter kultfilmplakater, så utvalget må være relativt heftig. Du kan da prøve allposters.com. Kanskje ikke det mest heftige utvalget, men noen har de da. Play.com har en del plakater Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Men de sender ikke til Norge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet om en internasjonal nettbutikk som selger plakater og sender til Norge? Jeg er på jakt etter kultfilmplakater, så utvalget må være relativt heftig. Du kan da prøve allposters.com. Kanskje ikke det mest heftige utvalget, men noen har de da. Play.com har en del plakater Men de sender da ikke plakater til Norge? Eller har de forandret praksis? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet om en internasjonal nettbutikk som selger plakater og sender til Norge? Jeg er på jakt etter kultfilmplakater, så utvalget må være relativt heftig. Du kan da prøve allposters.com. Kanskje ikke det mest heftige utvalget, men noen har de da. Play.com har en del plakater Men de sender da ikke plakater til Norge? Eller har de forandret praksis? Ah, har aldri bestilt plakater så det viste jeg ikke Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Men "bra" er fullstendig subjektivt. Det jeg syns er bra syns noen andre er pur dritt. Derfor klarer en god anmeldelse å fortelle deg om dette er god/dårlig film for deg, uavhengig av karakteren de setter. Desverre virker det som det har blitt en regel i filmanmeldermiljøet her til lands å skrive mest mulig sære omtaler med flest antall ord fra fremmedordboka. Husker en anmeldelse av The Bank Job i et eller annet magasin som seriøst lirte av seg en halv setning om filmen, mens resten handlet om sveisen til Jason Statham. Og det er ikke en overdrivelse. Her til lands har jeg kun funnet ut at Dagsavisen har levert gode omtaler over lengre tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Haha, leste en anmeldelse i et eller annet blad, husker ikke hvilken film heller. Men anmeldelsen var 2 linjer med rapport fra fiskebankene utenfor vestlandet. Så interessant var filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå