Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://encodable.com/cgi-bin/filechucker.c...file=filmer.xls

Venstre "ok" er sett. Midten "ok" er har og til høyre er karakter.

Enjoy

Jo, takk. Nå er ikke jeg noen Hitchcock-ekspert, men den filmen jeg hittill har funnet mest fornøyelig, nemlig Vertigo, er fascinerende nok den du har rangert lavest.

Ja, den der får jeg av alle jeg sender lista til. Veit ikke hva som gjorde at jeg ikke likte den, men noe ble bare så dumt for meg. Tror jeg får se den, og da tror jeg at karakteren vil øke for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Så Evil Dead 2 med kommentarspor igår..med kommentarer fra Bruce, Raimi og et par andre i orginalcrewet ble jo filmen morsommere enn uten comments.

Som hver gang Ash går ut av hytta sier de "yup, it's all okay now, nothin to worry about"

Hehehe, ja jeg tenkte det samme. Han sitter nærmest mobber seg selv gjennom hele filmen. Utrolig morsomt.

Lenke til kommentar

Takk for lista Programvare!

Selv har jeg 15 filmer av karen i samlinga, noe som gjør det til den regissøren jeg har flest filmer av. Gleder meg til hver gang jeg setter på en film fra han, fordi jeg vet jeg kan forvente kvalitet.

Men et lite spørsmål angående den lista di. Er samtlige filmer listet opp der, filmer han har regissert? Ble litt forvirret av overskriften øverst hvor det stod As a director og så neste overskrift med British Films...

Lenke til kommentar
Takk for lista Programvare!

Selv har jeg 15 filmer av karen i samlinga, noe som gjør det til den regissøren jeg har flest filmer av. Gleder meg til hver gang jeg setter på en film fra han, fordi jeg vet jeg kan forvente kvalitet.

Men et lite spørsmål angående den lista di. Er samtlige filmer listet opp der, filmer han har regissert? Ble litt forvirret av overskriften øverst hvor det stod As a director og så neste overskrift med British Films...

Samtlige filmer han har reggisert. Hvis du ser på wikipedia, så ser du at det er lagt opp på samme måte. Der hvor det står "nei" er filmer som blir antatt for å være forsvunnet og ikke sett av noen.

Lenke til kommentar
I morgen tror jeg det blir The Bank Job, noen som har sett den?

Ja og det er ikke ofte jeg blir tvunget til å slå av etter drøye 30 minutter. Filmen er desidert noe av det kjedeligste jeg har sett på en stund.

Rimelig svak film.

Så den er rimelig dårlig altså :D

Nei, den er ganske qul. Se den med the boyz & chips, det piffer opp stemningen litt. God underholdning og funky business.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...