DoktorBacon Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 http://encodable.com/cgi-bin/filechucker.c...file=filmer.xlsVenstre "ok" er sett. Midten "ok" er har og til høyre er karakter. Enjoy Jo, takk. Nå er ikke jeg noen Hitchcock-ekspert, men den filmen jeg hittill har funnet mest fornøyelig, nemlig Vertigo, er fascinerende nok den du har rangert lavest. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg så Strangers on a Train i går. Synd at han Bill Murray-aktige fyren i filmen døde ikke lenge etterpå (i RL), han hadde talent. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 http://encodable.com/cgi-bin/filechucker.c...file=filmer.xlsVenstre "ok" er sett. Midten "ok" er har og til høyre er karakter. Enjoy Jo, takk. Nå er ikke jeg noen Hitchcock-ekspert, men den filmen jeg hittill har funnet mest fornøyelig, nemlig Vertigo, er fascinerende nok den du har rangert lavest. Ja, den der får jeg av alle jeg sender lista til. Veit ikke hva som gjorde at jeg ikke likte den, men noe ble bare så dumt for meg. Tror jeg får se den, og da tror jeg at karakteren vil øke for å være ærlig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg så Strangers on a Train i går. Synd at han Bill Murray-aktige fyren i filmen døde ikke lenge etterpå (i RL), han hadde talent. Hva synes du om filmen da? -------- Jeg elsker med en gang vi kommer inn på Hitchcock og bort fra Marvel på tidlig 90-tall og annet krimskrams jeg ikke kjenner til ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Den var som Hitchcock-filmer flest, svært god. Smart lagt opp, spennende og underholdende. Bill Murray var fantastisk. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Så Evil Dead 2 med kommentarspor igår..med kommentarer fra Bruce, Raimi og et par andre i orginalcrewet ble jo filmen morsommere enn uten comments. Som hver gang Ash går ut av hytta sier de "yup, it's all okay now, nothin to worry about" Hehehe, ja jeg tenkte det samme. Han sitter nærmest mobber seg selv gjennom hele filmen. Utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 @Programvare: Wow, kudos for at du faktisk har sett (tilnærmet) hele den lange filmografien til Hitchcock. For en som bare har sett Psycho, hva er neste steg? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Neste steg er Rear Window. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Neste steg er Rear Window. Ja, og deretter vil jeg si Dial M For Murder, The Birds og Strangers on A Train. edit: Takk @ Speik. Endret 15. oktober 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 I morgen tror jeg det blir The Bank Job, noen som har sett den? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Takk for lista Programvare! Selv har jeg 15 filmer av karen i samlinga, noe som gjør det til den regissøren jeg har flest filmer av. Gleder meg til hver gang jeg setter på en film fra han, fordi jeg vet jeg kan forvente kvalitet. Men et lite spørsmål angående den lista di. Er samtlige filmer listet opp der, filmer han har regissert? Ble litt forvirret av overskriften øverst hvor det stod As a director og så neste overskrift med British Films... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 I morgen tror jeg det blir The Bank Job, noen som har sett den? Mhm, og den beste med filmen er denne plakaten. Ser at mange liker den, men som kuppfilm har den verken plottet, atmosfæren eller genialiteten til å bli noe særlig mer enn grei skuring. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 I morgen tror jeg det blir The Bank Job, noen som har sett den? Ja og det er ikke ofte jeg blir tvunget til å slå av etter drøye 30 minutter. Filmen er desidert noe av det kjedeligste jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Syns den er kul jeg, men er litt treg ja. Blir endel plot twisting mot slutten, og det er alltid gøy? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Den er ikke direkte søvndyssende, men noen smuler uengasjerende. Spesielt heist-sjangeren tatt i betraktningen. Ser ikke helt hvilke plot-twister på slutten som skulle reise noen "aha-hår" heller? Endret 15. oktober 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Rimelig svak film. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 I morgen tror jeg det blir The Bank Job, noen som har sett den? Ja og det er ikke ofte jeg blir tvunget til å slå av etter drøye 30 minutter. Filmen er desidert noe av det kjedeligste jeg har sett på en stund. Rimelig svak film. Så den er rimelig dårlig altså Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Takk for lista Programvare! Selv har jeg 15 filmer av karen i samlinga, noe som gjør det til den regissøren jeg har flest filmer av. Gleder meg til hver gang jeg setter på en film fra han, fordi jeg vet jeg kan forvente kvalitet. Men et lite spørsmål angående den lista di. Er samtlige filmer listet opp der, filmer han har regissert? Ble litt forvirret av overskriften øverst hvor det stod As a director og så neste overskrift med British Films... Samtlige filmer han har reggisert. Hvis du ser på wikipedia, så ser du at det er lagt opp på samme måte. Der hvor det står "nei" er filmer som blir antatt for å være forsvunnet og ikke sett av noen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) I morgen tror jeg det blir The Bank Job, noen som har sett den? Ja og det er ikke ofte jeg blir tvunget til å slå av etter drøye 30 minutter. Filmen er desidert noe av det kjedeligste jeg har sett på en stund. Rimelig svak film. Så den er rimelig dårlig altså Nei, den er ganske qul. Se den med the boyz & chips, det piffer opp stemningen litt. God underholdning og funky business. Endret 16. oktober 2008 av cun Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Ser at Max Payne er godt i gang med å bli slaktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå