DoktorBacon Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Synes The New World går en smule på tomgang i andre akt, men første halvdel, det visuelle, musikken, poesien er mer enn nok for å rulle en femmer. Det er jo så jækla nydelig: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hmm, jeg lot meg i alle fall rive med 100% i andre halvdel. Flott samspill mellom glidende kamerabevegelser og konstant strykermusikk. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Så faktisk The New World i går, var en herlig opplevelse, men et hakk under The Thin Red Line og 4-5 hakk under Days of Heaven. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sist gang jeg så The New World var jeg 13 år. Jeg syntes den sugde, husker jeg Altfor kjedelig og skuffende i forhold til den actionfylte traileren. Hmm, tror jeg trenger å se den igjen nå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 The New World Ja. Fin film, men desverre litt for kjedelig i lengden. Tror jeg. Rewatch will take place. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Befinner meg i Bergen førstkommende helg, noen tips angående filmer jeg bør se på BIFF? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skal dit selv. Har ti filmer å se. Max Payne sier vel seg selv? Fikler med programmet nå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Man on Wire skal være bra, Religulous er obligatorisk, Burn After Reading, Standard Operating Procedure, Max Payne, Rock'n'Rolla, Pineapple Express, W., La Zona (!), David Lynch One Night Stand, Gonzo. Har ikke sett hele programmet, men jeg vurderer å bli i byen for å se Religulous. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Befinner meg i Bergen førstkommende helg, noen tips angående filmer jeg bør se på BIFF? Mulig et dumt spørsmål, men hva er BIFF? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 BIFF er det første treffet på google. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bor i Bergen (egentlig), men reiser tilbake til folkisen i dag, så går glipp av BIFF. Men i tillegg de nevnte ville jeg sjekket ut Yodok Stories, en dokumentarfilm om den lukkede staten som er Nord-Korea. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Mens vi er inne på filmfestivaler, noen som har sett noe fra Film Fra Sør? Jeg er veldig spent på Wong Kar-Wais nyversjon av Ashes of Time Redux, som mildt sagt ser fordømt bra ut. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 BIFF er det første treffet på google. Takk, der reddet du dagen min Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har lest mye godt om The New World, se om jeg får tid til å se den i morgen Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har du sett originalen, Badering? Wuxia er elsk, men jeg har sett minst like mye dritt som awesome innen sjangeren. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Man on Wire skal være bra, Religulous er obligatorisk, Burn After Reading, Standard Operating Procedure, Max Payne, Rock'n'Rolla, Pineapple Express, W., La Zona (!), David Lynch One Night Stand, Gonzo. Har ikke sett hele programmet, men jeg vurderer å bli i byen for å se Religulous. + Crawford, Texas. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Diskuterfilm kårer: De beste fra 80-tallet! Klikk for liste: ------------------------------------------------------------ 01 Idi i Smotri Klimov 02 Blue Velvet Lynch 03 Ran Kurosawa 04 Evil Dead II Raimi 05 Shining, The Kubrick 06 Blade Runner Scott 07 Offret Tarkovskij 08 Fanny och Alexander Bergman 09 Once Upon a Time in America Leone 10 Fitzcarraldo Herzog 11 Raging Bull Scorsese 12 Forbidden Zone Elfman 13 Cook the Thief, His Wife & Her Lover, The Greenaway 14 Argent, L' Bresson 15 Elephant Man, The Lynch 16 Videodrome Cronenberg 17 Tonari no Totoro Miyazaki 18 Possession Zulawski 19 Down By Law Jamusch 20 Thing, The Carpenter 21 Blood Simple Coen 22 This is Spinal Tap Reiner 23 Himmel über Berlin Wenders 24 Star Wars ep V: The Empire Strikes Back Kershner 25 Brazil Gilliam 26 Back to the Future Zemecis 27 Hotaru no haka (Grave of the Fireflies) Takahata 28 Dead Ringers Cronenberg 29 Paris, Texas Wenders 30 Boot, Das Petersen Lov å kommentere! Endret 13. oktober 2008 av Monsieur Hulot Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Edit: Zaeira, din fant. Endret 13. oktober 2008 av Montag Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fin og nokså variert liste, men bortsett fra DeNiro's skuespill har jeg aldri sett det helt store i Raging Bull. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tenkte dere kunne ha moro av å krysse av hvor mange dere har sett på DFs 80tallsliste, så sjekk ut dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå