Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ufattelig skuffet når jeg så det kommer en amerikansk versjon av [Rec]. De burde heller bare sendt den en runde til å kino der. Det at det foregår på spansk og man ikke skjønner så mye er jo bare et stort + i mi bok.

 

Og for de som har sett [Rec]:

 

Bare jeg som ble skuffet over hvor mye de avslørte i traileren? Det siste klippet som er i originalfilmen vises jo til og med. Da dama blir dratt bortover gulvet fra kameraet.

Dette var da på en annen trailer, men uansett dårlig.

 

 

 

Tror jeg lar den filmen gå glatt forbi meg. Holder meg til originalen.

Endret av Lund :*
Lenke til kommentar

Ser ut til at Brandon Routh har sjans til å spille Supermann igjen allikevel. De planlegger å starte forfra igjen, men allikevel beholde skuespilleren fra Superman Returns. Logikken bak er umulig å forstå, men pyttsann. Han var ingen dårlig Supermann.

 

Men først må Nolan signere for en ny Batman-film. Først da vil de kunne kunngjøre når superheltfilmene kommer. Også Green Lantern er på vei, med ønske om Ryan Gosling som protagonisten.

 

Men men, Nolan har balletak på WB. De sitter og venter på at han retter tommelen opp eller ned.

 

http://www.superherohype.com/news/supermannews.php?id=7722

Lenke til kommentar

Nettopp sett Fritt Vilt II.

Helt okei film, men dårlig slutt..

 

Er ikke helt objektivt, da dette er den verste kinoturen jeg noen gang har hatt. Folk pratet hele tiden, de flirte, fniste, mumlet, knasket høylydt, lagde rare drikkelyder, hylte av ALT som skjedde, pratet enda mer og så gjentar de alt.

Jeg har aldri vært så provosert på kino som da. Hadde jeg ikke hatt selvbeherskelse hadde jeg sikkert skadet noen verre enn de i filmen selv.

 

 

Bah! *frustrasjon og aggresjon*

Lenke til kommentar

Derfor styrer jeg unna kino. Jeg irriterer meg hele tiden over folk som lager lyder med godteposer og whatnot. Jeg bare er sånn.

 

Det VÆRSTE jeg har vært borti var en telefon som ringte, og fyren faktisk SVARTE. "Halla, åssn henger'n?! Nei jeg er på kino blablabla". Hadde lyst å gå ned og trøkke telefonen lengst oppi rassen på fyren.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Derfor styrer jeg unna kino. Jeg irriterer meg hele tiden over folk som lager lyder med godteposer og whatnot. Jeg bare er sånn.

 

Det VÆRSTE jeg har vært borti var en telefon som ringte, og fyren faktisk SVARTE. "Halla, åssn henger'n?! Nei jeg er på kino blablabla". Hadde lyst å gå ned og trøkke telefonen lengst oppi rassen på fyren.

Derfor foretrekker jeg filmklubber om jeg først skal se film i det offentlige rom - da er man som regel forskånet fra slik prepubertal ukultur.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...