CypheroN Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Noen som har sett The Interview ? Oppfattet det som en skremmende surrealistisk opplevelse, men husker desverre lite, så den i sommer en gang, kl.3 på natta på NRK 2 eller noe. Var rimelig trøtt og det var andre folk der. Filmen har Hugo Weaving på rollelista (Matrix, LOTR), og jeg mener å huske at han gjorde en god rolle. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 [REC] remake. Virker lame Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Alt bra som ikke er amerikansk må jo remakes da. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har ganske godt forhold til noen av skuespillerne der, men syns liksom ikke de er helt gode valg for en skrekkfilm. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Den drittfilmen av en remake når ikke [Rec] til knærne engang. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Ble ufattelig skuffet når jeg så det kommer en amerikansk versjon av [Rec]. De burde heller bare sendt den en runde til å kino der. Det at det foregår på spansk og man ikke skjønner så mye er jo bare et stort + i mi bok. Og for de som har sett [Rec]: Bare jeg som ble skuffet over hvor mye de avslørte i traileren? Det siste klippet som er i originalfilmen vises jo til og med. Da dama blir dratt bortover gulvet fra kameraet. Dette var da på en annen trailer, men uansett dårlig. Tror jeg lar den filmen gå glatt forbi meg. Holder meg til originalen. Endret 10. oktober 2008 av Lund :* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://www.imdb.com/title/tt1082868/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 45 år siden FRWLs premiere....... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Ådæven. Det må vi feire! Endret 10. oktober 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Skal inn til noen kompiser og se fmj nå! Fantastisk film! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ser ut til at Brandon Routh har sjans til å spille Supermann igjen allikevel. De planlegger å starte forfra igjen, men allikevel beholde skuespilleren fra Superman Returns. Logikken bak er umulig å forstå, men pyttsann. Han var ingen dårlig Supermann. Men først må Nolan signere for en ny Batman-film. Først da vil de kunne kunngjøre når superheltfilmene kommer. Også Green Lantern er på vei, med ønske om Ryan Gosling som protagonisten. Men men, Nolan har balletak på WB. De sitter og venter på at han retter tommelen opp eller ned. http://www.superherohype.com/news/supermannews.php?id=7722 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er det noen her som har sett Fail Safe? Remaken altså. Eller... Har dere sett originalen så vil jeg gjerne vite om den også. Leste om plotet og den virket interresatn, men har bare fått tak i remaken. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Nettopp sett Fritt Vilt II. Helt okei film, men dårlig slutt.. Er ikke helt objektivt, da dette er den verste kinoturen jeg noen gang har hatt. Folk pratet hele tiden, de flirte, fniste, mumlet, knasket høylydt, lagde rare drikkelyder, hylte av ALT som skjedde, pratet enda mer og så gjentar de alt. Jeg har aldri vært så provosert på kino som da. Hadde jeg ikke hatt selvbeherskelse hadde jeg sikkert skadet noen verre enn de i filmen selv. Bah! *frustrasjon og aggresjon* Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Lund: Så nettopp Fritt Vilt II selv og tror jeg hadde en ganske lik opplevelse det du hadde. Hyling, prating og alt mulig bråk hele tida. Heldigvis var dette en film jeg ikke kunne brydd meg mindre om, så det gjorde meg ikke så mye. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sherlock Holmes has been spotted: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Derfor styrer jeg unna kino. Jeg irriterer meg hele tiden over folk som lager lyder med godteposer og whatnot. Jeg bare er sånn. Det VÆRSTE jeg har vært borti var en telefon som ringte, og fyren faktisk SVARTE. "Halla, åssn henger'n?! Nei jeg er på kino blablabla". Hadde lyst å gå ned og trøkke telefonen lengst oppi rassen på fyren. Endret 10. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Derfor styrer jeg unna kino. Jeg irriterer meg hele tiden over folk som lager lyder med godteposer og whatnot. Jeg bare er sånn. Det VÆRSTE jeg har vært borti var en telefon som ringte, og fyren faktisk SVARTE. "Halla, åssn henger'n?! Nei jeg er på kino blablabla". Hadde lyst å gå ned og trøkke telefonen lengst oppi rassen på fyren. Derfor foretrekker jeg filmklubber om jeg først skal se film i det offentlige rom - da er man som regel forskånet fra slik prepubertal ukultur. Endret 10. oktober 2008 av Montag Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er som regel mest utbredt problem på blockbuster-filmer. Opplever ikke slikt på de mer snevre filmene. Det er synd folk ikke viser mer hensyn. Det er roligere på barnefilmer enn det er på den jevne blockbuster-film. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Og jeg venter i spenning på Montag sin beskrivelse av blockbuster-publikummet Men støtter teorien om å gå på filmklubb, der er det sjeldent mer enn 5-6 i salen, og de kan oppføre seg. Men innimellom kommer det filmer jeg MÅ se på kino, Dark Knight er forrige eksempel. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Finnes det noen krigsfilmer som er på høyde med Saving Private Ryan og Full Metal Jacket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå