Erasus Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Shoot me men jeg likte Fritt Vilt utrolig nok, grei underholdning. 2'ern skal sees så definitivt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 PANG! *skyte Erasus* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 *Bury Erasus* Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hei hei hei. Fritt Vilt er slett ikke verst. Hvis noen ikke har mage for klaustrofobiske scener i høyfjellshytter, får dere ha det så godt. Synes den var spennende jeg da. Spesielt med den twisten at slemmemannen var gutten som ble begravlagt da han var liten eller hva det var. Endret 9. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Kanskje lurt å putte det siste i spoiler. Sikkert noen som ikke har sett filmen enda. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Den nyeste episoden av South Park gir Indy 4 så hatten passer. Dette er bare et lite utdrag jeg fant på youtube. Anbefaler dere å se episoden, spesielt hvis dere føler noe lignende selv om filmen. Klipp fra The China Problem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Så nyeste Southpark tidligere i dag. Da kom jeg på at jeg har Indy4 her, så tenkte jeg skulle se3tte på den nå. Noe sier meg at jeg ikke helt burde forvente "Raiders of the lost Ark" akkurat. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Synes den var spennende jeg da. Spesielt med den twisten at slemmemannen var gutten som ble begravlagt da han var liten eller hva det var. Ja, for det var jo ikke mye opplagt Men Fritt Vilt var bra den. Den hadde noen gode klaustrofobiske scener som du sier. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Den nyeste episoden av South Park gir Indy 4 så hatten passer. Dette er bare et lite utdrag jeg fant på youtube. Anbefaler dere å se episoden, spesielt hvis dere føler noe lignende selv om filmen. Klipp fra The China Problem Haha, jeg har ikke akkurat vært veldig positiv til 4'ern her på forumet, men så drøyt var det vel ikke. Spielberg og Lucas skal ha for forsøket på å gjenopplive serien, selv om mye burde vært gjort annerledes. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen som vet hva sangen helt på slutten av Donnie Darko heter? Ikke etter at rulleteksten begynner, men litt før det. Forøvrig en utrolig bra film, så den i dag. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Mad World av Gary Jules. Fantastisk avslutningsscene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Mad World passer godt inn i avslutningscenen. Trekker det hele ganske opp egentlig. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) edit: for sen Endret 9. oktober 2008 av Otth Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Takk. Jepp. Slutten hever faktisk filmen ytterligere. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Så RE-Animator for første gang i dag, å likte den utrolig godt! Så det skulle komme en ny ''House of Re-Animator'' Noen som tror den kommer til å bli like bra? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Har planer om å se hele filmografien til Kieslowski, og lurer på om A Short Film About Killing og A Short Film About Love er Dekalog episode 5 og 6, bare utgitt som kinofilm? Tror det er lengre versjoner. Men jeg er usikker, har faktisk lurt på dette lenge selv. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Har planer om å se hele filmografien til Kieslowski, og lurer på om A Short Film About Killing og A Short Film About Love er Dekalog episode 5 og 6, bare utgitt som kinofilm? Del 5 - Thou Shalt Not Kill - av Dekalogen ble utvidet til kinofilmen "A Short Film About Killing" , mens del 6 - Thou Shall Not Commit Adultery - ble utvidet til kinofilmen "A Short Film About Love". Endret 9. oktober 2008 av Montag Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Og da reiser selvfølgelig spørsmålet seg om det er noe vits i å se disse to filmene etter jeg har sett Dekalog? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det må da virkelig gå an å ta den avgjørelsen selv? Det blir enten "jeg likte serien og vil se mer, så jeg sjekker ut filmene" eller "dette var trasig, jeg ser noe annet i stedet". Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Nei huff, slike avgjørelser klarer jeg ikke på egen hånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå