Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hei hei. Fritt Vilt er slett ikke verst. Hvis noen ikke har mage for klaustrofobiske scener i høyfjellshytter, får dere ha det så godt.

 

 

Synes den var spennende jeg da. Spesielt med den twisten at slemmemannen var gutten som ble begravlagt da han var liten eller hva det var.

 

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Den nyeste episoden av South Park gir Indy 4 så hatten passer. Dette er bare et lite utdrag jeg fant på youtube. Anbefaler dere å se episoden, spesielt hvis dere føler noe lignende selv om filmen.

Klipp fra The China Problem

 

Haha, jeg har ikke akkurat vært veldig positiv til 4'ern her på forumet, men så drøyt var det vel ikke. Spielberg og Lucas skal ha for forsøket på å gjenopplive serien, selv om mye burde vært gjort annerledes.

Lenke til kommentar
Har planer om å se hele filmografien til Kieslowski, og lurer på om A Short Film About Killing og A Short Film About Love er Dekalog episode 5 og 6, bare utgitt som kinofilm?

Del 5 - Thou Shalt Not Kill - av Dekalogen ble utvidet til kinofilmen "A Short Film About Killing" , mens del 6 - Thou Shall Not Commit Adultery - ble utvidet til kinofilmen "A Short Film About Love".

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...