Hamsterino Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Men en satyr eller faun eller vel en mytologisk skapning som det fantes flere av, mens Pan var en slags gud som så ut som et av de dyrene, men det fantes bare en Pan. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) The Illusionst - virkelig fortryllende hvis du legger merke til de små detaljene i filmen som i denne filmen kke blir foret til publikum med teskje. Norton gjorde en solid rolle, det samme gjelder Giamatti. Biel spilte helt ok, men hun er unnskyld pga sitt vakre ytre 8/10 Endret 25. januar 2007 av Xtra Lenke til kommentar
edds Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Men en satyr eller faun eller vel en mytologisk skapning som det fantes flere av, mens Pan var en slags gud som så ut som et av de dyrene, men det fantes bare en Pan. 7797781[/snapback] Jepp, det er min oppfattning også. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Noen her som har kjøpt fra Poster-Paradise.com? Fikk ikke noe sporingsnummer, også bestilte jeg attpåtil på Søndag. Ingenting komt ennå. (4 dager) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Har bestilt mye fra Poster-Paradise og har kun positive ting å si om de. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Tenkte mer på leveringstiden osv Noen som har sett denne? Black Book/Zwartboek Endret 26. januar 2007 av Xtra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Til meg bruker det å ta ca en uke. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Til meg bruker det å ta ca en uke. 7802356[/snapback] OK, takker Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Pulp Fiction theme Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Pulp Fiction theme 7803846[/snapback] Hehe, småkult. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Hadde store problemer med å tro det, men etter å ha trippel-sjekket (fremdeles usikker), så fant jeg ut av Children of Men er tilgjengelig på DVD på play.com. Og jeg har bestilt den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 La Haine blir gitt ut av Criterion Det blir den fjerde DVD-utgaven av filmen jeg kjøper. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 La Haine blir gitt ut av Criterion Det blir den fjerde DVD-utgaven av filmen jeg kjøper. 7805776[/snapback] Sært. Hva skal du med alle de forskjellige utgavene? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Se på dem, antar jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Først kjøpte jeg den eneste tilgjengelige utgaven; dårlig teksting. Så kom det en ny versjon med forbedret tekst. Deretter kom tiårsjubileumspakka. Og nå kommer Criterion-pakka Litt må man vel unne seg av verdens beste film? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Først kjøpte jeg den eneste tilgjengelige utgaven; dårlig teksting. Så kom det en ny versjon med forbedret tekst. Deretter kom tiårsjubileumspakka. Og nå kommer Criterion-pakka Litt må man vel unne seg av verdens beste film? 7805911[/snapback] Helt klart. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Ser at Infernal Affairs har blitt stemt inn på imdb top 250 liste etter at The Departed har hjulpet den litt på vei Endelig fått sett Pan's Labyrinth og du og du for en film Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 En god film, men grundig slått av Apocalypto hittil i år. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Skal se om jeg får sett den i løpet av neste uke en gang så skal jeg gjøre opp en mening. Men jeg tror det skal mye til for å slå Pan's Labyrinth for å si det sånn, men jeg skal ikke si noe før jeg har sett Apocalypto... Men jeg synes synd på de to som gikk ut av salen etter fem minutter, de likte vel kanskje ikke at de snakket spanks i filmen Edit: Hoppet over en bokstav... Endret 26. januar 2007 av Manx Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Pan's Labyrinth kom til Fredrikstad først i går, så den blir nok sett i løpet av neste uke. Det samme gjelder Blood Diamond. Apocalypto trenger jeg ikke tenke på, da det surrehuet av en kinosjef vi har her nekter å vise filmen. I går var jeg og så Bale og Jackman storspille, i en film jeg kanskje hadde håpet skulle bli hakket bedre. Hadde nivået på filmen vært som de siste 30 minuttene gjennom hele filmen, kunne det ha blitt virkelig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå