Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Illusionst - virkelig fortryllende hvis du legger merke til de små detaljene i filmen som i denne filmen kke blir foret til publikum med teskje.

Norton gjorde en solid rolle, det samme gjelder Giamatti. Biel spilte helt ok, men hun er unnskyld pga sitt vakre ytre :tease:

8/10

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Skal se om jeg får sett den i løpet av neste uke en gang så skal jeg gjøre opp en mening. Men jeg tror det skal mye til for å slå Pan's Labyrinth for å si det sånn, men jeg skal ikke si noe før jeg har sett Apocalypto...

Men jeg synes synd på de to som gikk ut av salen etter fem minutter, de likte vel kanskje ikke at de snakket spanks i filmen :roll:

Edit: Hoppet over en bokstav...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Pan's Labyrinth kom til Fredrikstad først i går, så den blir nok sett i løpet av neste uke. Det samme gjelder Blood Diamond. Apocalypto trenger jeg ikke tenke på, da det surrehuet av en kinosjef vi har her nekter å vise filmen.

I går var jeg og så Bale og Jackman storspille, i en film jeg kanskje hadde håpet skulle bli hakket bedre. Hadde nivået på filmen vært som de siste 30 minuttene gjennom hele filmen, kunne det ha blitt virkelig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...