Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eyes Wide Shut er etter min mening en av Kubricks beste, og er få filmer som har så god stemning som den.

 

Enig. ESW er Kubrick's beste, perfekt avslutning på livet/karrieren.

 

ESW ga meg egentlig ingenting. Den er ikke dårlig, men som L4r5 sa, jeg trodde ikke helt på den. Konseptet var godt, men spør du meg kom ikke Kubrick helt i mål.

Lenke til kommentar
Bare å glede seg, Brown. To helt forskjellige men kjempegode filmer. The Deer Hunter kan kanskje sammenlignes litt med The Godfather (men bedre), mens ESW har en mystikk over seg som trollbundt meg helt.

 

Hadde vel samma opplevelse som deg, ble helt trollbundet av filmen.

 

Btw, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i "Planet Earth" til Blu-Ray for en billig penge?

Lenke til kommentar

Nei, har ikke det gitt. Men jeg har enorme forventninger til den. Den skal vistnok være en mindre "kaotisk" film (alt annet en negativt altså!), som også hadde vært interessant å se. Skal sees snarest, jeg må bare få sett A Brighter Summer Day på nytt igjen ;)

Endret av Badering
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som veit hva en film der Eddie M er med? Han skal vissnok bli blåst opp i en eller annen drakt eller noe slikt. Tror jeg hørte noe om frosk også. :p

 

The name on the movie? (Kan finne mer info, men tenkte det tar litt tid før jeg får bestilt og jeg skal til polen snart.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...