Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg må bare spørre, etter som at det er første gang jeg bestiller fra utlandet. Er det styr? Toll eller noe dritt? :S Så lenge summen blir mindre enn 200 kr nei. Hvis den blir det, så blir det 25% moms pluss tollgebyr (80ish kroner). Ikke noe toll. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg ganget summen jeg fikk med 7, og fikk 190. Får håpe jeg overlever :/ Forresten, det er jo "Free Delivery", så kan man ikke i grunn bare bestille i flere omganger? Edit: Med den stygge valutaen nå til dags blir det 230 kroner :/ Endret 8. oktober 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Sikker på at du ganger med rett... Jeg fikk 4,99£ til å bli 54,35NOK. Så du kan nok med god tryghet bestille... Endret 8. oktober 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Joda, men jeg skal ikke kun bestille REC Har lenge planlagt å kjøpe et par postere, så gjør det nå. Men hvordan er det? Det er fri frakt? Så jeg taper ikke noe på å f.eks bestille REC separat? Og posterne i den andre "pakken"? Første gang -_- Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ganget summen jeg fikk med 7, og fikk 190. Får håpe jeg overlever :/ Forresten, det er jo "Free Delivery", så kan man ikke i grunn bare bestille i flere omganger? Edit: Med den stygge valutaen nå til dags blir det 230 kroner :/ Har du bestilt flere enn èn ting? Play sender hver DVD hver for seg. Så om du har bestilt flere ting som koster under 200 kr per stykk, så blir det ingen toll. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg ganget summen jeg fikk med 7, og fikk 190. Får håpe jeg overlever :/ Forresten, det er jo "Free Delivery", så kan man ikke i grunn bare bestille i flere omganger? Edit: Med den stygge valutaen nå til dags blir det 230 kroner :/ Play.com sender alt separat så du trenger ikke å tenke på det (hvis ikke du har en ting som koster over 200kr da). Kan være en fordel å fortsette dette i Guide for kjøp av DVD-filmer på nett.. Endret 8. oktober 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg har ikke bestilt noe enda. Men jeg skal altså ha følgende: - REC - Batman: The Dark Knight: Joker Solo Poster - Cloverfield Poster - Transformers: Destroyer Poster - Batman: The Dark Knight (2 Discs) (w/ Play.com Exclusive Art Cards) Til sammen 27.98£. Med Finn sin valutakalkulator blir dette 230 kroner. Er det sånn at jeg slipper toll på dette? At det kun er f.eks om jeg bestiller en serieboks til 300 kroner at jeg må betale toll? Takk for hjelpen så langt Edit: Å, vi har en sånn side ja. Burde kanskje søke neste gang. Beklager. Skal bruke den neste gang. Endret 8. oktober 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) * http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...;epslanguage=NO Det er disse satsene som gjelder, og i følge disse må du betale mva. om du ikke deler opp bestillingen. Endret 8. oktober 2008 av Otth Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Play.com sender ikke plakater utenom England. Så du får nok ikke bestilt noen plakater fra dem. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Play.com sender alt separat så du trenger ikke å tenke på det (hvis ikke du har en ting som koster over 200kr da). Så det jeg har quotet over, gjelder ikke? -_- Vi lever i en forvirrende verden. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Du får kjøpt filmen, men ikke plakatene... Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Men det er ganske godt å vite det uansett. Det jeg mener er: Så lenge hver enkelt vare koster UNDER 200 NOK, så går det fint? Eller er det SUMMEN som ikke kan være over 200 NOK? Endret 8. oktober 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Men det er ganske godt å vite det uansett. Det jeg mener er: Så lenge hver enkelt vare koster UNDER 200 NOK, så går det fint? Eller er det SUMMEN som ikke kan være over 200 NOK? Hos play.com: hver enkelt vare under 200 NOK. Hos "de andre:" summen ikke over 200 NOK. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Men det er ganske godt å vite det uansett. Det jeg mener er: Så lenge hver enkelt vare koster UNDER 200 NOK, så går det fint? Eller er det SUMMEN som ikke kan være over 200 NOK? Grensen gjelder per kolli, dvs. per fysiske pakke. Endret 8. oktober 2008 av Otth Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Tusen takk, heanwi! Men er det noen andre sider man kan bestille plakater fra da? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 allposters.com Veldig rask levering og godt utvalg. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Tusen takk! Beklager rotet, ikke alltid lett å være noob. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Tusen takk!Beklager rotet, ikke alltid lett å være noob. Vi har alle vært der. Ingen er født ekspert hehe. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 En gang må jo være den første... Alle her har jo vært gjennom samme prosess som deg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen her linket engang til en film som hadde en ekstremt lang tittel. Den var noe ala: Mastered Super Extreme Unbelieveable Rare Fantastisc Directors Uncut Edition" eller noe. Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå